MARKETING OPARTY NA KONCIE
Marketing oparty na kontach: jakie korzyści Ty i Twoi klienci czerpiecie z ABM (+ lista kontrolna) Account Based Marketing – czy to kolejne z tych modnych słów? A może faktycznie jest to strategia, która może rozwiązać Twoje problemy w marketingu B2B? W tym artykule dowiemy się tego. Najpierw wyjaśnimy, co
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY: PRZEJRZYJ SWOICH KLIENTÓW I ZWIĘKSZ OBROTY
Psychologia sprzedaży: Przejrzyj swoich klientów i zwiększ obroty Co ma wspólnego psychologia ze sprzedażą B2B? Sporo. A może o wiele więcej niż myślisz. Zwłaszcza w B2B zapominamy, że wiele nadal zależy od relacji międzyludzkich, współczucia, lęków i po prostu przeczucia. Nawet jeśli chodzi o raczej suche produkty lub usługi, decyzje
JAK ZNALEŻĆ DECYDENTÓW W FIRMIE BĘDĄC SPRZEDAWCĄ B2B?
To może brzmieć znajomo: prowadzisz naprawdę miłą rozmowę z potencjalnym klientem, od razu się polubicie, a Twój produkt wyraźnie rozwiązuje jego ból. Ale potem przychodzi zdanie: „No, myślę, że rozwiązanie jest świetne! Najpierw jednak muszę porozmawiać z Szefem Sprzedaży . On zarządza naszym budżetem”. Czy to nie jest denerwujące? Cóż, dla ciebie to nie
KOMPLETNY PRZEWODNIK PO KWALIFIKACJACH LEADÓW W B2B (+lista kontrolna!)
Kompletny przewodnik po kwalifikacjach leadów w B2B (+lista kontrolna!) Nie powinno to być szokiem, że nie każdy w Twojej bazie jest gotowy do zakupu. Statystyki pokazują, że 79% potencjalnych klientów marketingowych nie przejdzie do sprzedaży , co oznacza, że możesz marnować cenny czas i zasoby. Dlatego identyfikacja i pielęgnowanie leadów B2B
Zwiększ swoje umiejętności: biuletyn Sales Intelligence
Otrzymuj najświeższe informacje na temat sprzedaży i marketingu B2B bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej co dwa tygodnie