
MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C ZGODNE Z RODO – PLATFORMY SPRZEDAŻOWE
MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C ZGODNE Z RODO Platformy sprzedażowe, które działają na każdym etapie cyklu sprzedaży Jeśli jesteś przedstawicielem handlowym w B2B, który spędza dni na spotkaniach z klientami i przedstawianiu im pakietów Twojej firmy, prawdopodobnie korzystałeś już wcześniej z Sales Deck. Jeśli nigdy nie korzystałeś z Sales Deck lub proces

5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH POTRZEBUJESZ IDEALNEGO PROFILU KLIENTA W B2B
Pięć powodów, dla których potrzebujesz idealnego profilu klienta w B2B Zarówno sprzedawcy, jak i kupujący rozumieją, jak złożone jest środowisko sprzedaży B2B. Sprzedaż B2B jest notorycznie trudna do zamknięcia i często droga dla sprzedawców z powodu kilku konkretnych przeszkód. Przede wszystkim kupujący B2B są bardziej wyrafinowani ; wolą współpracować ze sprzedawcą

ZAUTOMATYZUJ I ZRELAKSUJ SIĘ: 15 ZAPÓW TO TWOJE ZMIANY W SPRZEDAŻY B2B
Zautomatyzuj i zrelaksuj się: te 15 Zapów to Twoje zmiany w sprzedaży B2B Większa konkurencja i rosnąca złożoność spowodowały zmiany w codziennej działalności sprzedaży. Wyzwania te sprawiają, że konieczne jest zwiększenie elastyczności procesów, wydajniejsza praca i lepsze wykorzystanie zasobów wewnętrznych. Przejrzyste ceny i (stosunkowo) łatwe do porównania produkty to główne

GENEROWANIE LEADÓW OFFLINE W B2B
9 bezkonkurencyjnych wskazówek, jak generować leady B2B Według badań, pracownicy sprzedaży w B2B uważają generowanie leadów za największe wyzwanie w całym procesie sprzedaży. W badaniu przeprowadzonym przez dostawcę CRM HubSpot to 42 proc. ankietowanych menedżerów sprzedaży stwierdziło, że pozyskiwanie leadów, czyli informacji o potencjalnych klientach, jest dla nich jednym z

GENEROWANIE LEDÓW ONLINE B2B
Dlaczego firmy odnoszące sukcesy polegają na generowaniu leadów online w B2B Potencjalni klienci lub potencjalni klienci to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia działalności. Nie ma znaczenia, jak dobry jest Twój produkt lub usługa, generowanie leadów jest kluczowym czynnikiem wpływającym na długofalowy sukces Twojej firmy. Generowanie leadów online w B2B: co to
Zwiększ swoje umiejętności: biuletyn Sales Intelligence
Otrzymuj najświeższe informacje na temat sprzedaży i marketingu B2B bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej co dwa tygodnie