ZNAJDŹ PODOBNE FIRMY
Znajdź podobne firmy: jak generować odpowiednich potencjalnych klientów za pomocą sobowtórów Idealny klient istnieje. Wiesz, taki, w którym wszystko po prostu pasuje. Branża, sprzedaż, liczba pracowników i tak dalej. Chciałbyś sklonować tego klienta, prawda? A gdybyśmy Ci powiedzieli: to możliwe! Przynajmniej prawie W tym artykule wyjaśnimy Ci, czym są sobowtóry B2B i dlaczego koniecznie potrzebujesz narzędzia z
Najlepsze narzędzia do generowania leadów B2B
Najlepsze narzędzia do generowania leadów B2B [2023] W B2B często stajesz przed wyzwaniem generowania wysokiej jakości leadów B2B dla swojego zespołu sprzedaży. W idealnej sytuacji potencjalni klienci wykazują duże zainteresowanie oferowaną usługą lub produktem. Niezliczeni dostawcy i narzędzia na rynku obiecują właśnie to – łatwy sposób na generowanie dobrych leadów. Ale czy
REKLAMY LINKEDIN 101
Reklamy LinkedIn 101: Jak tworzyć odbiorców LinkedIn Nudna, standardowa reklama w internecie? Absolutny zakaz w B2B! Personalizacja i precyzyjnie dobrana grupa docelowa są niezwykle ważne dla Twojego marketingu i reklamy online. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram i LinkedIn, a także wyszukiwarki, takie jak Google, również dostrzegły znaczenie reklamy. Działając w sektorze B2B, LinkedIn powinien być Twoją pierwszą platformą
SALES INTELLIGENCE
Co to jest Sales Intelligence i jak pomaga osiągnąć sukces w sprzedaży? Sales Intelligence jest w tej chwili na porządku dziennym w sprzedaży. Ale jako przedstawiciel handlowy lub kierownik ds. sprzedaży sama znajomość tego terminu nie zaprowadzi cię daleko. Pytanie brzmi raczej: Gdzie można wykorzystać Sales Intelligence? W jaki sposób Sales Intelligence może wesprzeć Ciebie
JAK ODNIEŚĆ SUKCES W SPRZEDAŻY SPOŁECZNOŚCIOWEJ NA LINKEDIN
Jak odnieść sukces w sprzedaży społecznościowej na LinkedIn Jeśli jesteś specjalistą ds. sprzedaży B2B, prawdopodobnie znasz portal biznesowy LinkedIn. Ty nie jesteś? Być może nadszedł czas, aby dodać ten kanał do swojej strategii sprzedaży. LinkedIn to sieć społecznościowa dla profesjonalistów, umożliwiająca łączenie się, udostępnianie i uczenie się od osób w Twojej sieci i branży.
JAK PISAĆ ZWYCIĘSKIE E-MAILE SPRZEDAŻOWE, KTÓRE ZACHWYCĄ
Jak pisać zwycięskie e-maile sprzedażowe, które zachwycą Twoje perspektywy B2B? Jako specjalista ds. sprzedaży wiesz, że wysyłanie e-maili do potencjalnych klientów B2B jest kluczową częścią Twojej strategii sprzedaży. Używasz poczty e-mail każdego dnia, aby kontaktować się z potencjalnymi klientami, odpowiadać na nie i kontaktować się z nimi. Chociaż poczta e-mail jest skutecznym sposobem komunikacji , wiąże
Zwiększ swoje umiejętności: biuletyn Sales Intelligence
Otrzymuj najświeższe informacje na temat sprzedaży i marketingu B2B bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej co dwa tygodnie