Nasza wskazówka:
Wybierz najbardziej odpowiednie dla siebie cztery do pięciu blogów, zapisz się do ich newslettera i bądź otwarty na nowości!
Opublikowane przez: DIGITAL
Funkcje specjalne: Treść dotycząca zarządzania podróżami klientów
Niemiecka firma DIGITALL założyła blog, który nie koncentruje się wyłącznie na sprzedaży, ale jest poświęcony całej podróży klienta . Ponieważ podróż klienta wiąże się z wieloma interesującymi punktami wyjścia , zostały one omówione w poszczególnych artykułach. Możesz zyskać przydatne spostrzeżenia nie tylko dla siebie, ale także dla swoich kolegów z marketingu czy osób odpowiedzialnych za CRM.
Nasza rada: poświęć trochę czasu na przeczytanie artykułów, które nie dotyczą Twojego działu. Myśl nieszablonowo!
Opublikowane przez: HubSpot Funkcje specjalne: Ekspertyza HubSpot jest czytana przez ponad 7 milionów ludzi każdego miesiąca
HubSpot to autorytet w sprzedaży i marketingu! Dlatego nie przegapią okazji do podkreślenia aktualnych tematów na własnym blogu. Podzieleni na trzy kategorie — sprzedaż, marketing i usługi — użytkownicy HubSpot mogą znaleźć to, czego szukają, tam, gdzie mieszkają.
Codziennie nowe artykuły, które można przeczytać w 3-5 minut. Są to codzienne pytania ze sprzedaży, ale także definicje i strategie . Możesz także uzyskać pomocne pliki do pobrania dla niektórych artykułów!
Opublikowane przez: Echobot Funkcje specjalne: Ekspertyza w Sales Intelligence
Jako nowicjusz umieściliśmy na tej liście również naszego Bloga Sales Intelligence. Przez prawie dziesięć lat na rynku zdobyliśmy tak duże doświadczenie, że chcemy się nim z Państwem podzielić. Na tym blogu znajdziesz jeszcze więcej ekscytujących tematów dotyczących przyszłości sprzedaży .
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś stał się ekspertem w dziedzinie wywiadu sprzedażowego oraz regularnie dostarczał rozrywki i edukacji dzięki wiedzy sprzedażowej.
Opublikowane przez: Ambition
Funkcje specjalne: Adresy dyrektorów / liderów sprzedaży
Czy jesteś odpowiedzialny za zespół sprzedaży? W takim razie ten blog będzie dla Ciebie bardzo pomocny. Ambition opracowuje oprogramowanie do grywalizacji i wie, jak utrzymać pracowników na właściwej drodze. Na blogu eksperci zajmują się takimi tematami jak coaching, motywacja, ale także pomiar produktywności i wydajności . Tutaj zawsze znajdziesz nowe pomysły, spostrzeżenia i narzędzia, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojego zespołu sprzedaży.
Opublikowane przez: David Priemer
Cechy szczególne: David jest trenerem sprzedaży specjalizującym się w psychologii i technikach sprzedaży.
David Priemer , autor książki „Sell The Way You Buy”, również udziela wskazówek dotyczących strategii sprzedaży na swoim blogu, dlatego jest równie interesujący zarówno dla kierowników sprzedaży, jak i personelu sprzedaży. Jednak nowicjusze mogą w szczególności uczyć się ze spostrzeżeń dotyczących psychologii sprzedaży . Priemer opiera się na aktualnych badaniach, a nawet znajduje odpowiedzi na pytania takie jak „Jak sprzedawać, jeśli nienawidzisz sprzedaży”.
Opublikowane przez: Closer IQ
Cechy szczególne: Szczegółowe spojrzenie na rekrutację sprzedawców
Menedżerowie wiedzą, jak trudno jest znaleźć odpowiedniego pracownika sprzedaży. Może ten blog będzie dla Ciebie dobrym wsparciem. Jako specjalista ds. rekrutacji sprzedaży, Closer IQ obejmuje sieć ponad 60 000 liderów zespołów sprzedaży i często zajmuje się rekrutacją sprzedawców na swoim blogu. Tutaj znajdziesz wskazówki dotyczące zarówno procesu rekrutacji, jak i późniejszego on boardingu. Artykuły są nie tylko pomocne dla menedżerów, ale także ekscytujące dla nowych pracowników.
Opublikowane przez: Gong
Cechy szczególne: Fakty oparte na liczbach i analizach
Jesteś osobą liczbową i lubisz polegać na sprawdzonych faktach? W takim razie ten blog jest z pewnością odpowiedni dla Ciebie! W serii artykułów w kategorii „Gong Labs” otrzymasz spostrzeżenia ocenione za pomocą sztucznej inteligencji .
Firma wykorzystuje do analizy zanonimizowane dane z własnego procesu sprzedaży i tym samym stara się dowiedzieć, w jakim stopniu działania kupujących i sprzedających wpływają na konwersję i zakup. Analizy te i wynikające z nich spostrzeżenia są publikowane przynajmniej raz w miesiącu na blogu. W ten sposób możesz również zwiększyć swój limit sprzedaży.
Opublikowane przez: Heinz Marketing
Cechy szczególne: Obszerny blog o sprzedaży i marketingu
Jeśli chcesz poszerzyć swoje spojrzenie, trafiłeś we właściwe miejsce. Agencja Heinz Marketing łączy sprzedaż i marketing na swoim blogu, tworząc ważne zrozumienie obu stron i tego, jak optymalnie ze sobą współpracują.
Z niemal codziennie nowych postów dowiesz się więcej o strategii contentowej, jak wypełnić swój lejek sprzedażowy oraz jakie narzędzia są niezbędne w sprzedaży i marketingu. Polecamy również: „Aplikacja tygodnia Matta” i cotygodniowe zestawienie postów z sieci, które warto przeczytać. Może chciałbyś polecić tego bloga swoim współpracownikom z marketingu?
Opublikowane przez: Jill Konrath
Cechy szczególne: Żywy styl pisania z osobistymi doświadczeniami
Raz lub dwa razy w tygodniu ekspert ds. sprzedaży B2B, Jill Konrath , odpowiada na ważne i małe pytania dotyczące sprzedaży, takie jak „Jak zwiększyć swoją produktywność?”, „Co jest moim celem umysł słuchaczy?” lub „Jak zamknąć sprzedaż?”.
To, co sprawia, że jej blog jest tak wyjątkowy, to to, że czyta się go mniej jak książkę techniczną, a bardziej jak osobiste historie z życia każdego człowieka – opowiadanie historii w najlepszym wydaniu. Nie oznacza to jednak, że wiedza techniczna jest zaniedbywana! Wręcz przeciwnie: historie Jill są pełne porad i wskazówek dotyczących codziennego życia w sprzedaży. Jill jest także autorką wielu książek, w tym „Selling to BIG Companies”, „SNAP Selling: Speed Up Sales and Win More Business with Today's Frazzled Customers” oraz „Więcej sprzedaży, mniej czasu”.
Opublikowane przez: Joanne Black
Cechy szczególne: Wszystko o sprzedaży z rekomendacji
Jak sugeruje adres URL, na blogu Joanne znajdziesz alternatywy dla zimnych telefonów. Joanne Black jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży z rekomendacji i głęboko wierzy, że handlowcy mogą z powodzeniem budować bazę klientów wyłącznie dzięki osobistym rekomendacjom.
W imponujący sposób udowodniła, że to działa. Z własną strategią, zdobyła już klientów z różnych branż i rozmiarów. Opisuje bardziej szczegółowo, jak to działa w swojej książce „NO MORE COLD CALLING™: Przełomowy system, który pozostawi konkurencję w tyle”. Więc jeśli jesteś jednym z tych przedstawicieli handlowych, którzy nie lubią bezosobowych rozmów telefonicznych, zajrzyj na jej blog.
Opublikowane przez: LinkedIn
Cechy szczególne: Społeczność Sprzedaż aktualności bezpośrednio z sieci biznesowej
Trudno wyobrazić sobie codzienne życie sprzedażowe bez LinkedIn . W związku z tym ich Blog rozwiązań sprzedażowych też nie powinien być. Tutaj znajdziesz codzienne wiadomości i aktualizacje dotyczące sprzedaży społecznościowej, ale także uzyskasz wgląd w najlepsze praktyki i ekscytujące wywiady . Czy są jakieś innowacje na platformie sprzedażowej? Jakie są najważniejsze tematy na 2021 rok? Kto daje zajawkę zza kulis? Odpowiedzi znajdziesz na blogu LinkedIn Sales Solutions.
Opublikowane przez: Outreach
Funkcje specjalne: Pełne wskazówek, trików i wskazówek
Najbardziej imponującą rzeczą na blogu Outreach są jego kategorie – nawet nie wiesz, którą sprawdzić najpierw, ponieważ wszystkie wydają się tak obiecujące! I to, co obiecują kategorie, takie jak „Najlepsze praktyki w zakresie sprzedaży”, „Porady i sztuczki dotyczące sprzedaży wychodzącej” lub „Nie tylko liczby”, spełniają.
Prawie nie ma pytania, które pozostałoby bez odpowiedzi na temat całego procesu wychodzącego . W tej drugiej kategorii Outreach regularnie publikuje wciągające historie z życia pracowników sprzedaży, które są nie tylko interesujące do przeczytania, ale także dają do myślenia w Twojej pracy.
Wydawca: Salesforce
Cechy szczególne: Wielu autorów z know-how
Salesforce Salesforce od dawna jest czymś więcej niż klasycznym systemem CRM i nie sposób wyobrazić sobie bez niego codziennej pracy wielu pracowników sprzedaży. Podobnie jak w przypadku samej platformy, grupa docelowa ich bloga również wykracza poza Salesforce.
Jednak na blogu Salesforce możesz filtrować konkretnie według swojego obszaru, a nawet według branży i tematów, które Cię interesują. Na przykład możesz wybrać transformację cyfrową lub zaangażowanie klientów . Różnorodność bloga znajduje odzwierciedlenie już w fakcie, że są różni autorzy, a treść jest odpowiednio szeroko rozpowszechniona. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Opublikowany przez: Jeb Blount
Cechy szczególne: Artykuły, filmy i podcasty różnych osobistości
ze sprzedaży Autor bestsellerów Jeb Blount nie tylko założył Sales Gravy, ale także osobiście wypełnia firmowy blog przydatnymi treściami. Sales Gravy jest przeznaczony do szkoleń sprzedażowych i dlatego może zdobyć wiele pomocnych wskazówek. Każdy, kto lubi treści multimedialne, będzie zadowolony.
Jeb angażuje również innych ekspertów i trenerów sprzedaży oraz przygotowuje informacje zarówno w artykułach, filmach, jak i podcastach. Tutaj masz możliwość dostępu do bezpłatnych treści szkoleniowych.
Wydawca: Sales Hacker
Cechy szczególne: Platforma B2B stworzona przez handlowców dla handlowców
Sales Hacker nie jest klasycznym blogiem, a rodzajem społeczności. Oprócz platformy dyskusyjnej znajdziesz również artykuły, filmy, podcast, szablony do pracy w sprzedaży, szkolenia i wydarzenia, a nawet małą tablicę ogłoszeń – wszystko, czego dusza sprzedawcy zapragnie. Jest również interaktywny , co oznacza, że możesz aktywnie uczestniczyć, zadawać pytania i dyskutować. Tematyka jest zatem odpowiednio szeroka.
Opublikowany przez: Mark Wayshak
Cechy szczególne: Treść jest przedstawiona w prosty sposób Blog
Marka od razu zachwyca przejrzystą szatą graficzną. Raz w tygodniu online pojawia się nowy artykuł – wyraźnie podzielony na mniejsze części i z podsumowaniem wideo, dzięki czemu nawet przy niewielkiej ilości czasu możesz wziąć z niego to, co najważniejsze .
Zabawnym detalem są zdjęcia na okładce, na których widać samego Marka w pozach dopasowanych do tematu. Jego tematy obejmują zarówno rozmowy telefoniczne, jak i taktyki sprzedażowe , a także frazy, które wszyscy w sprzedaży słyszeli wcześniej.
Nawiasem mówiąc, jako ekspert ds. sprzedaży, opublikował również książki potwierdzające jego wiedzę, takie jak „Sprzedaż planów gry” czy „Organizacja sprzedaży o dużej szybkości”. Prowadzi również odnoszący sukcesy kanał YouTube z ponad 100 000 subskrybentów.
Opublikowany przez: Close
Funkcje specjalne: Poufne wskazówki sprzedażowe dla startupów oraz małych i średnich firm Blog firmowy
Close jest skierowany przede wszystkim do mniejszych firm. Tutaj otrzymasz wskazówki dotyczące sprzedaży B2B dopasowane do Twoich potrzeb. CEO Steli Efti relacjonuje na blogu swoje własne doświadczenia i oczami założyciela startupu . Ponadto zespół zawsze ma dla Ciebie przydatne pliki do pobrania. Niektóre artykuły są napisane bardzo szczegółowo, a czas czytania waha się od trzech do piętnastu minut.
Opublikowane przez: Anthony Iannarino
Funkcje specjalne: Codzienne wskazówki od samego znanego trenera sprzedaży Jeśli wygooglujesz „bloga sprzedaży”, nie możesz go przegapić: Anthony Iannarino . Trener sprzedaży B2B, autor i prelegent od ponad 10 lat prowadzi swojego bloga sprzedażowego i codziennie dostarcza swoim czytelnikom nowy temat.
W ten sposób zwraca uwagę na każdy etap procesu sprzedaży, od badań po zamknięcie. Motywuje swoich czytelników, podaje praktyczne wskazówki i nie zna tabu . Jego styl jest odświeżający i łatwy do odczytania. Krótki fragment na początku każdego artykułu pokazuje dokładnie, o co w nim chodzi. Oczywiście, jeśli wolisz słuchać, też nie przegapisz, ponieważ Iannarino również tworzy podcasty.
Opublikowane przez: Vainu
Cechy szczególne: Wszystko o Sales Intelligence
Co tydzień lub dwa eksperci z Finlandii informują Cię na swoim blogu o właściwym wykorzystaniu Sales Intelligence . Jaką rolę pełni Twój CRM, jaką rolę pełni firmowa strona internetowa? Jak z zyskiem wykorzystać dane w sprzedaży?
Jeśli już zadałeś sobie te pytania, jesteś we właściwym miejscu. Nawiasem mówiąc, Twoi koledzy z marketingu również mogą skorzystać z jednego lub dwóch tematów na tym blogu.
Opublikowane przez: Colleen Francis
Funkcje specjalne: Dodatkowa seria filmów na temat sprzedaży podczas pandemii
Colleen Francis jest autorką książki „Nonstop Sales Boom”, a także daje wgląd w ważne tematy związane ze sprzedażą, takie jak produktywność, zarządzanie rurociągami, lub podaje najlepsze praktyki na swoim własnym blogu mniej więcej dwa razy w tygodniu. Oprócz innych wskazówek wideo założyła oddzielną stronę, na której omawia szczególne wyzwania, jakie pandemia Covid-19 niesie ze sprzedażą. Jesteśmy pewni, że dowiesz się kilku rzeczy z tego bloga.
Opublikowane przez: InsideSales
Funkcje specjalne: Więcej niż tylko blog sprzedażowy
Niektórzy z was mogą nadal znać ten blog pod nazwą Xant.ai, ale obecnie działa on pod adresem InsideSales.com. Chociaż tematyka dotyczy głównie obszaru sprzedaży , wykraczają one również poza ten obszar. Dzięki kategoryzacji od razu wiadomo, który artykuł jest dla Ciebie ekscytujący. Poza wieloma dobrymi praktykami, na tym blogu możesz również poczytać o sztucznej inteligencji .
Opublikowane przez: Whois
Cechy szczególne: Świetne połączenie sprzedaży, marketingu i produktów
Na blogu Whoisvisiting lub Whois znajdziesz wszystko, czego dusza sprzedającego zapragnie. Od podstaw, takich jak „Czym w ogóle jest sprzedaż B2B?” do kampanii pocztowych i śledzenia odwiedzających witrynę , każdy, kto spędza czas w B2B, aby zarobić na życie, będzie wart swoich pieniędzy.
Są tam ich własne rekomendacje produktów, ale zdecydowanie nie są zbyt nachalne. Funkcja wyszukiwania po prawej stronie ekranu ułatwia również dotarcie bezpośrednio do tematu bez spędzania godzin na szukaniu.
Opublikowane przez: Lead IQ
Funkcje specjalne: Przejrzyste i bezpośrednie LeadIQ to nie tylko niezwykle przydatne rozszerzenie Chrome, ale także dostarcza ekscytujących treści sprzedażowych B2B ! Szukasz wskazówek dotyczących zimnych połączeń lub budowania potoku sprzedaży? Nie ma problemu! Lead IQ zabierze Cię dokładnie tam, gdzie jesteś. Przejrzyście ułożony, możesz szybko zobaczyć, który artykuł Ci odpowiada.
Opublikowane przez: UnboundB2B
Cechy szczególne: Bardzo aktualne
Wreszcie, blog dostawcy oprogramowania Unbound B2B obejmuje nie tylko tematy dotyczące sprzedaży, ale także wiele ekscytujących tematów z dziedziny marketingu, takich jak marketing oparty na kontach lub planowanie treści .
Tematyczne połączenie tych dwóch obszarów i aktualność artykułów dostarcza wielu cennych spostrzeżeń . Ponadto kilka e-booków jest dostępnych do pobrania.
Opublikowane przez: Michael Levy
Cechy szczególne: Dokładne źródło aktualizacji branżowych
Michael Levy jest czołowym konsultantem w sektorze SaaS. Jego szerokie spojrzenie na Sales Intelligence, Sales Engagement i B2B Data as a Service zapewnia doskonały wgląd w różne tematy. Jego blog sięga 2015 roku, kiedy zaczął pisać o nowo wydanych produktach i aktualnościach w branży. Skorzystaj z jego doświadczenia , które prezentuje w wielu kategoriach.
Opublikowane przez: StoryXpress
Funkcje specjalne: Szczególnie interesujące w przypadku sprzedaży zdalnej/sprzedaży wideo
StoryXpress zapewnia nie tylko poręczne narzędzie do tworzenia wideo, ale także prowadzi blog pełen porad i sztuczek dotyczących zdalnej komunikacji i sprzedaży . Prawdopodobnie musiałeś dostosować swoją sprzedaż również w zeszłym roku, więc dlaczego nie uczyć się od zdalnych ekspertów?
StoryXpress obejmuje nie tylko tematy związane ze sprzedażą i marketingiem, ale także artykuły dotyczące obsługi klienta i zasobów ludzkich – zawsze połączone z interakcją wideo.
Opublikowane przez: Heather Morgan
Funkcje specjalne: Dogłębne informacje na temat e-maili sprzedażowych, w tym wskazówki dotyczące pisania
Zawsze chciałeś nauczyć się pisać e-maile w taki sposób, aby Twój odpowiednik nie miał innego wyjścia, jak tylko je otworzyć? Blog SalesFolk będzie Twoim nowym ulubionym źródłem pomocnych wskazówek, kreatywnych pomysłów i przykładów zrozumiałego tekstu ! Heather nie składa pustych obietnic — jej wskazówki są testowane i zatwierdzane przez A/B.
Opublikowany przez: Sales for Life
Cechy szczególne:
Szczegóły dotyczące sprzedaży społecznościowej, sprzedaży internetowej i wychodzącej Blog Sales for Life omawia wszystkie ważne aspekty sprzedaży społecznościowej — takie jak słuchanie społecznościowe — i dostarcza cennych porad, jak najlepiej podejść do potencjalnych klientów online. Postępując zgodnie z tymi wskazówkami, będziesz dobrze przygotowany, aby nadążyć za wymaganiami i potrzebami przyszłych klientów.
Opublikowane przez: OpenView Venture Partners Funkcje specjalne: Wgląd w tematy związane z zarządzaniem sprzedażą i zakładaniem
Blog sprzedaży OpenView zawiera wskazówki dotyczące inwestowania i budowania zespołów sprzedaży w nowo założonych firmach programistycznych . Blog obejmuje takie tematy, jak wykorzystanie metryk do wzmocnienia zespołu sprzedaży, szkolenia BDE, a także rozwój zorientowany na produkt. Nie zabraknie też gorących tematów, takich jak sprzedaż oparta na wartości, ceny oparte na użytkowaniu czy stos technologii w sprzedaży!
Dzięki tej liście chcemy dać Ci wybór wysokiej jakości blogów sprzedażowych, z których możesz wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie. Czy przegapiliśmy fajny blog lub czy Twoje ulubione blogi nie są uwzględnione? Napisz do nas.
Chętnie dodamy więcej blogów! Do tego czasu miłej lektury i odkrywania!