Tworzymy bardziej inteligentne jutro

MARKETINGOWE BAZY DANYCH – BLOGI SPRZEDAŻOWE

29 NAJLEPSZYCH BLOGÓW SPRZEDAŻOWYCH NA 2023 r.

Istnieje wiele sposobów, aby być poinformowanym i być na bieżąco . Podcasty, blogi, webinary lub klasycznie: książki. Sposób uzyskiwania informacji zależy całkowicie od osobistych preferencji i najlepszego sposobu zintegrowania ich z codziennym życiem. Wiele osób uwielbia podcasty — dlatego zebraliśmy dla Ciebie 26 najlepszych podcastów . Nawet jeśli słuchanie treści jest kuszące, nie należy całkowicie rezygnować z czytania wpisów na blogu od czasu do czasu.

Nie zniechęcaj się całym tekstem! W rzeczywistości przez większość czasu przeczytanie posta na blogu zajmuje znacznie mniej czasu niż słuchanie podcastów. Dają one możliwość czytania dość wybiórczo i często otrzymujesz dodatkowe treści w postaci infografik, obrazów i filmów, które szybko zanurzają Cię w temacie. Gorące tematy są zwykle publikowane codziennie lub co tydzień. Oznacza to, że jeśli zainwestujesz zaledwie kilka minut każdego dnia , możesz wiele zabrać dobrym blogom do codziennej pracy. Otrzymuj automatyczne powiadomienia za pośrednictwem kanału RSS, gdy na Twoim ulubionym blogu pojawią się nowe artykuły. Większość blogów oferuje również biuletyn , który wysyła najnowsze artykuły bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej. Wybraliśmy dla Ciebie najbardziej pouczające blogi sprzedażowe ! Pamiętaj: To jest tylko zestawienie, a nie ranking. Celowo nie chcemy oceniać blogów, ponieważ powinieneś sam zdecydować, które z nich najbardziej Ci się podobają.
Nasza wskazówka: 
Wybierz najbardziej odpowiednie dla siebie cztery do pięciu blogów, zapisz się do ich newslettera i bądź otwarty na nowości!

1. CYFROWY

Opublikowane przez: DIGITAL Funkcje specjalne: Treść dotycząca zarządzania podróżami klientów Niemiecka firma DIGITALL założyła blog, który nie koncentruje się wyłącznie na sprzedaży, ale jest poświęcony całej podróży klienta . Ponieważ podróż klienta wiąże się z wieloma interesującymi punktami wyjścia , zostały one omówione w poszczególnych artykułach. Możesz zyskać przydatne spostrzeżenia nie tylko dla siebie, ale także dla swoich kolegów z marketingu czy osób odpowiedzialnych za CRM. Nasza rada: poświęć trochę czasu na przeczytanie artykułów, które nie dotyczą Twojego działu. Myśl nieszablonowo!
Opublikowane przez: HubSpot Funkcje specjalne: Ekspertyza HubSpot jest czytana przez ponad 7 milionów ludzi każdego miesiąca HubSpot  to autorytet w sprzedaży i marketingu! Dlatego nie przegapią okazji do podkreślenia aktualnych tematów na własnym blogu. Podzieleni na trzy kategorie — sprzedaż, marketing i usługi — użytkownicy HubSpot mogą znaleźć to, czego szukają, tam, gdzie mieszkają. Codziennie nowe artykuły, które można przeczytać w 3-5 minut. Są to codzienne pytania ze sprzedaży, ale także definicje i strategie . Możesz także uzyskać pomocne pliki do pobrania dla niektórych artykułów!
Opublikowane przez: Echobot Funkcje specjalne: Ekspertyza w Sales Intelligence Jako nowicjusz umieściliśmy na tej liście również naszego Bloga Sales Intelligence. Przez prawie dziesięć lat na rynku zdobyliśmy tak duże doświadczenie, że chcemy się nim z Państwem podzielić. Na tym blogu znajdziesz jeszcze więcej ekscytujących tematów dotyczących przyszłości sprzedaży . Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś stał się ekspertem w dziedzinie wywiadu sprzedażowego oraz regularnie dostarczał rozrywki i edukacji dzięki wiedzy sprzedażowej.
Opublikowane przez: Ambition Funkcje specjalne: Adresy dyrektorów / liderów sprzedaży Czy jesteś odpowiedzialny za zespół sprzedaży? W takim razie ten blog będzie dla Ciebie bardzo pomocny. Ambition opracowuje oprogramowanie do grywalizacji i wie, jak utrzymać pracowników na właściwej drodze. Na blogu eksperci zajmują się takimi tematami jak coaching, motywacja, ale także pomiar produktywności i wydajności . Tutaj zawsze znajdziesz nowe pomysły, spostrzeżenia i narzędzia, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojego zespołu sprzedaży.
Opublikowane przez: David Priemer Cechy szczególne: David jest trenerem sprzedaży specjalizującym się w psychologii i technikach sprzedaży. David Priemer , autor książki „Sell The Way You Buy”, również udziela wskazówek dotyczących strategii sprzedaży na swoim blogu, dlatego jest równie interesujący zarówno dla kierowników sprzedaży, jak i personelu sprzedaży. Jednak nowicjusze mogą w szczególności uczyć się ze spostrzeżeń dotyczących psychologii sprzedaży . Priemer opiera się na aktualnych badaniach, a nawet znajduje odpowiedzi na pytania takie jak „Jak sprzedawać, jeśli nienawidzisz sprzedaży”.

Opublikowane przez: Closer IQ Cechy szczególne: Szczegółowe spojrzenie na rekrutację sprzedawców

Menedżerowie wiedzą, jak trudno jest znaleźć odpowiedniego pracownika sprzedaży. Może ten blog będzie dla Ciebie dobrym wsparciem. Jako specjalista ds. rekrutacji sprzedaży, Closer IQ obejmuje sieć ponad 60 000 liderów zespołów sprzedaży i często zajmuje się rekrutacją sprzedawców na swoim blogu. Tutaj znajdziesz wskazówki dotyczące zarówno procesu rekrutacji, jak i późniejszego on boardingu. Artykuły są nie tylko pomocne dla menedżerów, ale także ekscytujące dla nowych pracowników.

Opublikowane przez: Gong Cechy szczególne: Fakty oparte na liczbach i analizach Jesteś osobą liczbową i lubisz polegać na sprawdzonych faktach? W takim razie ten blog jest z pewnością odpowiedni dla Ciebie! W serii artykułów w kategorii „Gong Labs” otrzymasz spostrzeżenia ocenione za pomocą sztucznej inteligencji . Firma wykorzystuje do analizy zanonimizowane dane z własnego procesu sprzedaży i tym samym stara się dowiedzieć, w jakim stopniu działania kupujących i sprzedających wpływają na konwersję i zakup. Analizy te i wynikające z nich spostrzeżenia są publikowane przynajmniej raz w miesiącu na blogu. W ten sposób możesz również zwiększyć swój limit sprzedaży.
Opublikowane przez: Heinz Marketing Cechy szczególne: Obszerny blog o sprzedaży i marketingu Jeśli chcesz poszerzyć swoje spojrzenie, trafiłeś we właściwe miejsce. Agencja Heinz Marketing łączy sprzedaż i marketing na swoim blogu, tworząc ważne zrozumienie obu stron i tego, jak optymalnie ze sobą współpracują. Z niemal codziennie nowych postów dowiesz się więcej o strategii contentowej, jak wypełnić swój lejek sprzedażowy oraz jakie narzędzia są niezbędne w sprzedaży i marketingu. Polecamy również: „Aplikacja tygodnia Matta” i cotygodniowe zestawienie postów z sieci, które warto przeczytać. Może chciałbyś polecić tego bloga swoim współpracownikom z marketingu?
Opublikowane przez: Jill Konrath Cechy szczególne: Żywy styl pisania z osobistymi doświadczeniami Raz lub dwa razy w tygodniu ekspert ds. sprzedaży B2B, Jill Konrath , odpowiada na ważne i małe pytania dotyczące sprzedaży, takie jak „Jak zwiększyć swoją produktywność?”, „Co jest moim celem umysł słuchaczy?” lub „Jak zamknąć sprzedaż?”. To, co sprawia, że ​​jej blog jest tak wyjątkowy, to to, że czyta się go mniej jak książkę techniczną, a bardziej jak osobiste historie z życia każdego człowieka – opowiadanie historii w najlepszym wydaniu. Nie oznacza to jednak, że wiedza techniczna jest zaniedbywana! Wręcz przeciwnie: historie Jill są pełne porad i wskazówek dotyczących codziennego życia w sprzedaży. Jill jest także autorką wielu książek, w tym „Selling to BIG Companies”, „SNAP Selling: Speed ​​Up Sales and Win More Business with Today's Frazzled Customers” oraz „Więcej sprzedaży, mniej czasu”.
Opublikowane przez: Joanne Black Cechy szczególne: Wszystko o sprzedaży z rekomendacji Jak sugeruje adres URL, na blogu Joanne znajdziesz alternatywy dla zimnych telefonów. Joanne Black jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży z rekomendacji i głęboko wierzy, że handlowcy mogą z powodzeniem budować bazę klientów wyłącznie dzięki osobistym rekomendacjom. W imponujący sposób udowodniła, że ​​to działa. Z własną strategią, zdobyła już klientów z różnych branż i rozmiarów. Opisuje bardziej szczegółowo, jak to działa w swojej książce „NO MORE COLD CALLING™: Przełomowy system, który pozostawi konkurencję w tyle”. Więc jeśli jesteś jednym z tych przedstawicieli handlowych, którzy nie lubią bezosobowych rozmów telefonicznych, zajrzyj na jej blog.
Opublikowane przez: LinkedIn Cechy szczególne: Społeczność Sprzedaż aktualności bezpośrednio z sieci biznesowej Trudno wyobrazić sobie codzienne życie sprzedażowe bez LinkedIn . W związku z tym ich Blog rozwiązań sprzedażowych też nie powinien być. Tutaj znajdziesz codzienne wiadomości i aktualizacje dotyczące sprzedaży społecznościowej, ale także uzyskasz wgląd w najlepsze praktyki i ekscytujące wywiady . Czy są jakieś innowacje na platformie sprzedażowej? Jakie są najważniejsze tematy na 2021 rok? Kto daje zajawkę zza kulis? Odpowiedzi znajdziesz na blogu LinkedIn Sales Solutions.
Opublikowane przez: Outreach Funkcje specjalne: Pełne wskazówek, trików i wskazówek Najbardziej imponującą rzeczą na blogu Outreach są jego kategorie – nawet nie wiesz, którą sprawdzić najpierw, ponieważ wszystkie wydają się tak obiecujące! I to, co obiecują kategorie, takie jak „Najlepsze praktyki w zakresie sprzedaży”, „Porady i sztuczki dotyczące sprzedaży wychodzącej” lub „Nie tylko liczby”, spełniają. Prawie nie ma pytania, które pozostałoby bez odpowiedzi na temat całego procesu wychodzącego . W tej drugiej kategorii Outreach regularnie publikuje wciągające historie z życia pracowników sprzedaży, które są nie tylko interesujące do przeczytania, ale także dają do myślenia w Twojej pracy.
Wydawca: Salesforce Cechy szczególne: Wielu autorów z know-how Salesforce Salesforce od dawna jest czymś więcej niż klasycznym systemem CRM i nie sposób wyobrazić sobie bez niego codziennej pracy wielu pracowników sprzedaży. Podobnie jak w przypadku samej platformy, grupa docelowa ich bloga również wykracza poza Salesforce. Jednak na blogu Salesforce możesz filtrować konkretnie według swojego obszaru, a nawet według branży i tematów, które Cię interesują. Na przykład możesz wybrać transformację cyfrową lub zaangażowanie klientów . Różnorodność bloga znajduje odzwierciedlenie już w fakcie, że są różni autorzy, a treść jest odpowiednio szeroko rozpowszechniona. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Opublikowany przez: Jeb Blount Cechy szczególne: Artykuły, filmy i podcasty różnych osobistości ze sprzedaży Autor bestsellerów  Jeb Blount nie tylko założył Sales Gravy, ale także osobiście wypełnia firmowy blog przydatnymi treściami. Sales Gravy jest przeznaczony do szkoleń sprzedażowych i dlatego może zdobyć wiele pomocnych wskazówek. Każdy, kto lubi treści multimedialne, będzie zadowolony. Jeb angażuje również innych ekspertów i trenerów sprzedaży oraz przygotowuje informacje zarówno w artykułach, filmach, jak i podcastach. Tutaj masz możliwość dostępu do bezpłatnych treści szkoleniowych.
Wydawca: Sales Hacker Cechy szczególne: Platforma B2B stworzona przez handlowców dla handlowców Sales Hacker nie jest klasycznym blogiem, a rodzajem społeczności. Oprócz platformy dyskusyjnej znajdziesz również artykuły, filmy, podcast, szablony do pracy w sprzedaży, szkolenia i wydarzenia, a nawet małą tablicę ogłoszeń – wszystko, czego dusza sprzedawcy zapragnie. Jest również interaktywny , co oznacza, że ​​możesz aktywnie uczestniczyć, zadawać pytania i dyskutować. Tematyka jest zatem odpowiednio szeroka.
Opublikowany przez: Mark Wayshak Cechy szczególne: Treść jest przedstawiona w prosty sposób Blog Marka od razu zachwyca przejrzystą szatą graficzną. Raz w tygodniu online pojawia się nowy artykuł – wyraźnie podzielony na mniejsze części i z podsumowaniem wideo, dzięki czemu nawet przy niewielkiej ilości czasu możesz wziąć z niego to, co najważniejsze . Zabawnym detalem są zdjęcia na okładce, na których widać samego Marka w pozach dopasowanych do tematu. Jego tematy obejmują zarówno rozmowy telefoniczne, jak i taktyki sprzedażowe , a także frazy, które wszyscy w sprzedaży słyszeli wcześniej. Nawiasem mówiąc, jako ekspert ds. sprzedaży, opublikował również książki potwierdzające jego wiedzę, takie jak „Sprzedaż planów gry” czy „Organizacja sprzedaży o dużej szybkości”. Prowadzi również odnoszący sukcesy kanał YouTube z ponad 100 000 subskrybentów.
Opublikowany przez: Close Funkcje specjalne: Poufne wskazówki sprzedażowe dla startupów oraz małych i średnich firm Blog firmowy Close jest skierowany przede wszystkim do mniejszych firm. Tutaj otrzymasz wskazówki dotyczące sprzedaży B2B dopasowane do Twoich potrzeb. CEO Steli Efti relacjonuje na blogu swoje własne doświadczenia i oczami założyciela startupu . Ponadto zespół zawsze ma dla Ciebie przydatne pliki do pobrania. Niektóre artykuły są napisane bardzo szczegółowo, a czas czytania waha się od trzech do piętnastu minut.
Opublikowane przez: Anthony Iannarino Funkcje specjalne: Codzienne wskazówki od samego znanego trenera sprzedaży Jeśli wygooglujesz „bloga sprzedaży”, nie możesz go przegapić:  Anthony Iannarino . Trener sprzedaży B2B, autor i prelegent od ponad 10 lat prowadzi swojego bloga sprzedażowego i codziennie dostarcza swoim czytelnikom nowy temat. W ten sposób zwraca uwagę na każdy etap procesu sprzedaży, od badań po zamknięcie. Motywuje swoich czytelników, podaje praktyczne wskazówki i nie zna tabu . Jego styl jest odświeżający i łatwy do odczytania. Krótki fragment na początku każdego artykułu pokazuje dokładnie, o co w nim chodzi. Oczywiście, jeśli wolisz słuchać, też nie przegapisz, ponieważ Iannarino również tworzy podcasty.
Opublikowane przez: Vainu Cechy szczególne: Wszystko o Sales Intelligence Co tydzień lub dwa eksperci z Finlandii informują Cię na swoim blogu o właściwym wykorzystaniu Sales Intelligence . Jaką rolę pełni Twój CRM, jaką rolę pełni firmowa strona internetowa? Jak z zyskiem wykorzystać dane w sprzedaży? Jeśli już zadałeś sobie te pytania, jesteś we właściwym miejscu. Nawiasem mówiąc, Twoi koledzy z marketingu również mogą skorzystać z jednego lub dwóch tematów na tym blogu.
Opublikowane przez: Colleen Francis Funkcje specjalne: Dodatkowa seria filmów na temat sprzedaży podczas pandemii Colleen Francis jest autorką książki „Nonstop Sales Boom”, a także daje wgląd w ważne tematy związane ze sprzedażą, takie jak produktywność, zarządzanie rurociągami, lub podaje najlepsze praktyki na swoim własnym blogu mniej więcej dwa razy w tygodniu. Oprócz innych wskazówek wideo założyła oddzielną stronę, na której omawia szczególne wyzwania, jakie pandemia Covid-19 niesie ze sprzedażą. Jesteśmy pewni, że dowiesz się kilku rzeczy z tego bloga.

21. Blog Xant

Opublikowane przez: InsideSales Funkcje specjalne: Więcej niż tylko blog sprzedażowy Niektórzy z was mogą nadal znać ten blog pod nazwą Xant.ai, ale obecnie działa on pod adresem InsideSales.com. Chociaż tematyka dotyczy głównie obszaru sprzedaży , wykraczają one również poza ten obszar. Dzięki kategoryzacji od razu wiadomo, który artykuł jest dla Ciebie ekscytujący. Poza wieloma dobrymi praktykami, na tym blogu możesz również poczytać o sztucznej inteligencji .
Opublikowane przez: Whois Cechy szczególne: Świetne połączenie sprzedaży, marketingu i produktów Na blogu Whoisvisiting lub Whois znajdziesz wszystko, czego dusza sprzedającego zapragnie. Od podstaw, takich jak „Czym w ogóle jest sprzedaż B2B?” do kampanii pocztowych i śledzenia odwiedzających witrynę , każdy, kto spędza czas w B2B, aby zarobić na życie, będzie wart swoich pieniędzy. Są tam ich własne rekomendacje produktów, ale zdecydowanie nie są zbyt nachalne. Funkcja wyszukiwania po prawej stronie ekranu ułatwia również dotarcie bezpośrednio do tematu bez spędzania godzin na szukaniu.
Opublikowane przez: Lead IQ Funkcje specjalne: Przejrzyste i bezpośrednie LeadIQ to nie tylko niezwykle przydatne rozszerzenie Chrome, ale także dostarcza ekscytujących treści sprzedażowych B2B ! Szukasz wskazówek dotyczących zimnych połączeń lub budowania potoku sprzedaży? Nie ma problemu! Lead IQ zabierze Cię dokładnie tam, gdzie jesteś. Przejrzyście ułożony, możesz szybko zobaczyć, który artykuł Ci odpowiada.  
Opublikowane przez: UnboundB2B Cechy szczególne: Bardzo aktualne Wreszcie, blog dostawcy oprogramowania Unbound B2B obejmuje nie tylko tematy dotyczące sprzedaży, ale także wiele ekscytujących tematów z dziedziny marketingu, takich jak marketing oparty na kontach lub planowanie treści . Tematyczne połączenie tych dwóch obszarów i aktualność artykułów dostarcza wielu cennych spostrzeżeń . Ponadto kilka e-booków jest dostępnych do pobrania.
Opublikowane przez: Michael Levy Cechy szczególne: Dokładne źródło aktualizacji branżowych Michael Levy jest czołowym konsultantem w sektorze SaaS. Jego szerokie spojrzenie na Sales Intelligence, Sales Engagement i B2B Data as a Service zapewnia doskonały wgląd w różne tematy. Jego blog sięga 2015 roku, kiedy zaczął pisać o nowo wydanych produktach i aktualnościach w branży. Skorzystaj z jego doświadczenia , które prezentuje w wielu kategoriach.
Opublikowane przez: StoryXpress Funkcje specjalne: Szczególnie interesujące w przypadku sprzedaży zdalnej/sprzedaży wideo StoryXpress zapewnia nie tylko poręczne narzędzie do tworzenia wideo, ale także prowadzi blog pełen porad i sztuczek dotyczących zdalnej komunikacji i sprzedaży . Prawdopodobnie musiałeś dostosować swoją sprzedaż również w zeszłym roku, więc dlaczego nie uczyć się od zdalnych ekspertów? StoryXpress obejmuje nie tylko tematy związane ze sprzedażą i marketingiem, ale także artykuły dotyczące obsługi klienta i zasobów ludzkich – zawsze połączone z interakcją wideo.
Opublikowane przez: Heather Morgan Funkcje specjalne: Dogłębne informacje na temat e-maili sprzedażowych, w tym wskazówki dotyczące pisania Zawsze chciałeś nauczyć się pisać e-maile w taki sposób, aby Twój odpowiednik nie miał innego wyjścia, jak tylko je otworzyć? Blog SalesFolk  będzie Twoim nowym ulubionym źródłem pomocnych wskazówek, kreatywnych pomysłów i przykładów zrozumiałego tekstu ! Heather nie składa pustych obietnic — jej wskazówki są testowane i zatwierdzane przez A/B. 
Opublikowany przez: Sales for Life Cechy szczególne: Szczegóły dotyczące sprzedaży społecznościowej, sprzedaży internetowej i wychodzącej Blog Sales for Life  omawia wszystkie ważne aspekty sprzedaży społecznościowej — takie jak słuchanie społecznościowe — i dostarcza cennych porad, jak najlepiej podejść do potencjalnych klientów online. Postępując zgodnie z tymi wskazówkami, będziesz dobrze przygotowany, aby nadążyć za wymaganiami i potrzebami przyszłych klientów. 
Opublikowane przez: OpenView Venture Partners Funkcje specjalne: Wgląd w tematy związane z zarządzaniem sprzedażą i zakładaniem

Blog sprzedaży OpenView zawiera wskazówki dotyczące inwestowania i budowania zespołów sprzedaży w nowo założonych firmach programistycznych Blog obejmuje takie tematy, jak wykorzystanie metryk do wzmocnienia zespołu sprzedaży, szkolenia BDE, a także rozwój zorientowany na produkt. Nie zabraknie też gorących tematów, takich jak sprzedaż oparta na wartości, ceny oparte na użytkowaniu czy stos technologii w sprzedaży! 

Dzięki tej liście chcemy dać Ci wybór wysokiej jakości blogów sprzedażowych, z których możesz wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie. Czy przegapiliśmy fajny blog lub czy Twoje ulubione blogi nie są uwzględnione? Napisz do nas.

Chętnie dodamy więcej blogów! Do tego czasu miłej lektury i odkrywania!

Tagi: Sprzedaż B2BB2B, BlogWiedza, Blog sprzedaży

1500+ klientów firm i instytucji

zawsze pełne zaufanie do produktów i usług DataBot

Oprogramowanie w chmurze

wyprodukowane w Polsce i hostowane w Polsce

W pełni zgodny z RODO

UE gotowe do pracy po logowaniu w panelu

Sztuczne sieci neuronowe

wyszukiwanie w Internecie zasilane API technologią AI

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.

 

The name “Argonauts” refers to the ancient Greek myth of Jason and the Argonauts – a group of heroes who rallied together in search of the Golden Fleece.

 

Individually, each hero was a pinnacle of greatness. But coming together as a group, they were able to do things that neither of them could do alone. They empowered each other, aligned their purpose and created collective wisdom to embark on one of the greatest journeys ever. To complete it successfully, each hero had to transition from a state of “me” to “we” to work in harmony with the collective. To capture the “Golden Vlies”, the metaphorical fulfilment in life.

 

We believe this myth is entirely relevant in the modern world. With the challenges we face at home, work, and in our societies, communities and groups coming together to empower each other and lead with consciousness is now desperately needed.