JAK ZNALEŻĆ DECYDENTÓW W FIRMIE BĘDĄC SPRZEDAWCĄ B2B?
To może brzmieć znajomo: prowadzisz naprawdę miłą rozmowę z potencjalnym klientem, od razu się polubicie, a Twój produkt wyraźnie rozwiązuje jego ból. Ale potem przychodzi zdanie: „No, myślę, że rozwiązanie jest świetne! Najpierw jednak muszę porozmawiać z Szefem Sprzedaży . On zarządza naszym budżetem”. Czy to nie jest denerwujące? Cóż, dla ciebie to nie
KOMPLETNY PRZEWODNIK PO KWALIFIKACJACH LEADÓW W B2B (+lista kontrolna!)
Kompletny przewodnik po kwalifikacjach leadów w B2B (+lista kontrolna!) Nie powinno to być szokiem, że nie każdy w Twojej bazie jest gotowy do zakupu. Statystyki pokazują, że 79% potencjalnych klientów marketingowych nie przejdzie do sprzedaży , co oznacza, że możesz marnować cenny czas i zasoby. Dlatego identyfikacja i pielęgnowanie leadów B2B
WZBOGACANIE DANYCH W B2B: JAK UZUPEŁNIĆ DANE FIRMY I DANE KONTAKTOWE W KILKA SEKUND?
Wzbogacanie danych w B2B: Jak uzupełnić dane firmy i dane kontaktowe w kilka sekund Firmy zbierają dane, tak jak wiewiórki zbierają orzechy. Niestety, większość danych często jest gdzieś przechowywana i równie szybko zostaje zapomniana i nieuregulowana. Jednak w przeciwieństwie do zakopanych orzechów, drzewa nie wyrastają ze starych danych. Wystarczy niewielkie
14 WYZWALACZY SPRZEDAŻY, KTÓRE ZWIĘKSZAJĄ TWOJĄ OFERTĘ
14 wyzwalaczy sprzedaży, które zwiększają Twoją ofertę Czy słyszałeś kiedyś o terminach wyzwalających sprzedaż? Czy wiesz, co to właściwie oznacza? Jeśli nie, ten artykuł rzuci na to nieco światła. Sprzedaż wyzwala zdarzenia bardzo przydatne informacje — zwłaszcza jeśli pracujesz w sprzedaży B2B. Pokażemy Ci nie tylko, czym są i co
GENEROWANIE LEADÓW OFFLINE W B2B
9 bezkonkurencyjnych wskazówek, jak generować leady B2B Według badań, pracownicy sprzedaży w B2B uważają generowanie leadów za największe wyzwanie w całym procesie sprzedaży. W badaniu przeprowadzonym przez dostawcę CRM HubSpot to 42 proc. ankietowanych menedżerów sprzedaży stwierdziło, że pozyskiwanie leadów, czyli informacji o potencjalnych klientach, jest dla nich jednym z
GENEROWANIE LEDÓW ONLINE B2B
Dlaczego firmy odnoszące sukcesy polegają na generowaniu leadów online w B2B Potencjalni klienci lub potencjalni klienci to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia działalności. Nie ma znaczenia, jak dobry jest Twój produkt lub usługa, generowanie leadów jest kluczowym czynnikiem wpływającym na długofalowy sukces Twojej firmy. Generowanie leadów online w B2B: co to
Zwiększ swoje umiejętności: biuletyn Sales Intelligence
Otrzymuj najświeższe informacje na temat sprzedaży i marketingu B2B bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej co dwa tygodnie