JAK PISAĆ ZWYCIĘSKIE E-MAILE SPRZEDAŻOWE, KTÓRE ZACHWYCĄ
Jak pisać zwycięskie e-maile sprzedażowe, które zachwycą Twoje perspektywy B2B? Jako specjalista ds. sprzedaży wiesz, że wysyłanie e-maili do potencjalnych klientów B2B jest kluczową częścią Twojej strategii sprzedaży. Używasz poczty e-mail każdego dnia, aby kontaktować się z potencjalnymi klientami, odpowiadać na nie i kontaktować się z nimi. Chociaż poczta e-mail jest skutecznym sposobem komunikacji , wiąże
MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C ZGODNE Z RODO – PLATFORMY SPRZEDAŻOWE
MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C ZGODNE Z RODO Platformy sprzedażowe, które działają na każdym etapie cyklu sprzedaży Jeśli jesteś przedstawicielem handlowym w B2B, który spędza dni na spotkaniach z klientami i przedstawianiu im pakietów Twojej firmy, prawdopodobnie korzystałeś już wcześniej z Sales Deck. Jeśli nigdy nie korzystałeś z Sales Deck lub proces
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY: PRZEJRZYJ SWOICH KLIENTÓW I ZWIĘKSZ OBROTY
Psychologia sprzedaży: Przejrzyj swoich klientów i zwiększ obroty Co ma wspólnego psychologia ze sprzedażą B2B? Sporo. A może o wiele więcej niż myślisz. Zwłaszcza w B2B zapominamy, że wiele nadal zależy od relacji międzyludzkich, współczucia, lęków i po prostu przeczucia. Nawet jeśli chodzi o raczej suche produkty lub usługi, decyzje
KUPOWANIE ADRESÓW DO SPRZEDAŻY B2B: JAK TO ZROBIĆ ZGODNIE Z RODO
Kupowanie adresów w sprzedaży B2B: jak to zrobić dobrze Przyznaj się, myślałeś o zakupie list adresowych, aby zwiększyć sprzedaż B2B, prawda? Nie ma problemu — to samo prawdopodobnie dotyczy większości firm z sektora B2B. Ale czy wiesz, jakie są zalety kupowania adresów i na co należy zwrócić uwagę kupując listy
5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH POTRZEBUJESZ IDEALNEGO PROFILU KLIENTA W B2B
Pięć powodów, dla których potrzebujesz idealnego profilu klienta w B2B Zarówno sprzedawcy, jak i kupujący rozumieją, jak złożone jest środowisko sprzedaży B2B. Sprzedaż B2B jest notorycznie trudna do zamknięcia i często droga dla sprzedawców z powodu kilku konkretnych przeszkód. Przede wszystkim kupujący B2B są bardziej wyrafinowani ; wolą współpracować ze sprzedawcą
ZAUTOMATYZUJ I ZRELAKSUJ SIĘ: 15 ZAPÓW TO TWOJE ZMIANY W SPRZEDAŻY B2B
Zautomatyzuj i zrelaksuj się: te 15 Zapów to Twoje zmiany w sprzedaży B2B Większa konkurencja i rosnąca złożoność spowodowały zmiany w codziennej działalności sprzedaży. Wyzwania te sprawiają, że konieczne jest zwiększenie elastyczności procesów, wydajniejsza praca i lepsze wykorzystanie zasobów wewnętrznych. Przejrzyste ceny i (stosunkowo) łatwe do porównania produkty to główne
Zwiększ swoje umiejętności: biuletyn Sales Intelligence
Otrzymuj najświeższe informacje na temat sprzedaży i marketingu B2B bezpośrednio do swojej skrzynki odbiorczej co dwa tygodnie