JAK ZNALEŻĆ DECYDENTÓW W FIRMIE BĘDĄC SPRZEDAWCĄ B2B?

To może brzmieć znajomo: prowadzisz naprawdę miłą rozmowę z potencjalnym klientem, od razu się polubicie, a Twój produkt wyraźnie rozwiązuje jego ból. Ale potem przychodzi zdanie: „No, myślę, że rozwiązanie jest świetne! Najpierw jednak muszę porozmawiać z Szefem Sprzedaży . On zarządza naszym budżetem”. 

Czy to nie jest denerwujące? Cóż, dla ciebie to nie tylko strata czasu, ale także poważna z ekonomicznego punktu widzenia – w końcu poświęciłeś cenny czas i energię na rozmowę, którą być może będziesz potrzebować ponownie . Tylko następnym razem, miejmy nadzieję, porozmawiasz z właściwym kontaktem, czyli. decydenta. 

Dowiedzmy się, jak znaleźć osoby decyzyjne w firmie oraz ważne kontakty dla Twojego biznesu B2B.

Co definiuje decydentów w firmie?

Jeśli opisana powyżej sytuacja brzmi znajomo, nie martw się. Przeciwnie! Przynajmniej potem wiesz, kto jest decydentem w firmie i możesz kontynuować. Na przyszłość możesz ustalić następującą zasadę: Przed pierwszą konwersją sprzedaży w B2B zawsze wyjaśnij, kto jest decydentem w firmie! 

Decydenci w firmie zwykle mają określone prawa i większą władzę niż inni pracownicy. Można powiedzieć, że właściwym kontaktem w firmie jest osoba, która zatwierdza budżet na Twój produkt. A przynajmniej kogoś , kto zazwyczaj zatwierdza projekty i dba o ich wydanie. 

Twoim kontaktem może być np. użytkownik produktu, ale decydent w firmie to nadal ten, który ostatecznie daje Ci „tak” lub „nie” dla umowy. 

W tym artykule chcielibyśmy przekazać kilka wskazówek , jak znaleźć decydenta w firmie, a także odpowiednie kontakty. Ponadto pokażemy Ci kilka ekscytujących narzędzi, które pomogą Ci z łatwością zidentyfikować właściwy kontakt i decydenta! Chodźmy.

Znajdź decydentów w B2B za naciśnięciem jednego przycisku — skorzystaj z właściwych danych na wyciągnięcie ręki

Znajdź decydentów i kontakty w firmach, które są naprawdę istotne dla Twojej firmy. Dzięki bazie pracowników DataBot masz zawsze do dyspozycji najświeższe informacje z ponad 40 milionów kontaktów z regionu Niemcy-Austria-Szwajcaria, Wielka Brytania i UE.

UCZ SIĘ WIĘCEJ

Zanim zaczniesz szukać losowo, powinieneś zadać sobie pytanie: Z kim w pierwszej kolejności chcę porozmawiać? Kto zna odpowiedzi na moje pytania ? Jeśli sprzedajesz narzędzie do automatyzacji marketingu … czy rozmowa z szefem HR ma sens? A może stażysta IT? Nie całkiem. Jeśli masz już zdefiniowany Profil Idealnego Klienta oraz swoją Personę Kupującego, zazwyczaj wiesz, do kogo się zwrócić , aby jak najszybciej zamknąć transakcję.

Nawet jeśli uprawnienia decyzyjne w firmach nie zawsze są rozdzielone zgodnie z ustandaryzowaną zasadą organizacyjną, zazwyczaj można przyjąć strukturę podstawową . Oznacza to, że: jeśli Twój kontakt jest kierownikiem zespołu w dziale sprzedaży, decydentem może być prawdopodobnie kierownik działu sprzedaży .

W pierwszym kroku musisz zatem wyjaśnić, kto jest odpowiedzialny za zakup Twojego rozwiązania. Najpierw zidentyfikuj odpowiednie działy i osoby odpowiedzialne, a następnie możesz umieścić swoją ofertę z odpowiednim kontaktem.

Pamiętaj: wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. Istnieje wiele sposobów na zidentyfikowanie decydenta w firmie lub właściwego kontaktu. Przyjrzyjmy się niektórym z opcji:

Znajdź kontakty z DataBot

Najłatwiejszym sposobem na znalezienie kontaktów i decydentów jest DataBot. Sales Intelligence DataBot łączy różne metody badawcze i umożliwia dostęp do wielu źródeł online za pomocą jednego zapytania wyszukiwania. Robot indeksujący przeszukuje wszystkie dostępne źródła publiczne w poszukiwaniu informacji o firmie związanych ze sprzedażą, a tym samym dostarcza cennych informacji na temat odpowiedzialnych pracowników w potencjalnych firmach.

W przeciwieństwie do własnych poszukiwań w sieci, które często bywają czasochłonne i bezowocne, Databot zbiera dane B2B z różnych źródeł i kompiluje je dla Ciebie w przejrzysty sposób. Narzędzie daje dostęp do nazwisk osób kontaktowych w firmach i decydentów – nawet z odpowiednimi danymi kontaktowymi dla łatwego podejścia!

Możesz dalej zawęzić wyniki za pomocą wybranych filtrów — na przykład możesz filtrować według działu, hierarchii lub stanowiska. Ponadto Databot zawsze udostępnia źródła poszczególnych informacji, co umożliwia prowadzenie dalszych badań.

Czas, który zaoszczędzisz, korzystając z Databota, w dłuższej perspektywie przełoży się na Twoje wyniki sprzedaży. Dzięki skróceniu fazy badań możesz przeprowadzić więcej rozmów w tym samym czasie. Dodatkowo jakość danych Databota zwiększa Twój wskaźnik sukcesu . Ponadto wszystkie dane B2B z Databota dotyczące decydentów i ważnych kontaktów są całkowicie zgodne z RODO i są zgodne z obietnicą True Compliance !

Co więcej, ich Platforma Sales Intelligence DataBot nie ogranicza się tylko do Niemiec, ale zapewnia ekscytujący wgląd w kontakty lub decydentów z całej Europy!

Dzwonienie na numer centralny

W większości przypadków nie zawsze otrzymujesz od razu bezpośredni numer telefonu pracowników lub niektórych działów. Wiele firm korzysta z centralnego numeru do połączeń przychodzących i przekierowuje je do odpowiedzialnych pracowników. Ale jak możesz się upewnić, że przekażą cię do właściwej osoby, czyli inaczej. decydent?

Często zdarza się, że firmy utrzymują tutaj dość restrykcyjną politykę korporacyjną i używają centralnego numeru jako pewnego rodzaju ściany ochronnej do filtrowania połączeń spamowych. Przezwyciężenie tego rodzaju izolacji często wymaga wiele wysiłku i perswazji z Twojej strony.

Jeśli odniesiesz sukces i zostaniesz skierowany do pracownika w odpowiednim dziale, musisz pokonać kolejną przeszkodę. Każdy, kto odbierze telefon, musi być w stanie i chcieć odpowiedzieć na Twoje pytania o to, gdzie leży odpowiedzialność i siła decyzyjna – i często, niestety, nie możesz skontaktować się bezpośrednio z odpowiednim decydentem.

Badania za pośrednictwem Google i innych wyszukiwarek

Internet jest prawdopodobnie najważniejszym źródłem badań w sprzedaży B2B, a Google jest preferowaną wyszukiwarką. Cokolwiek napisano o firmie w Internecie – tam to znajdziesz! Oczywiście za pomocą internetu można szukać decydentów w firmach i kontaktach.

Możliwe wyszukiwane hasła w celu znalezienia odpowiednich kontaktów to:

1. Nazwa firmy,
2. Lokalizacja (jeśli nazwa firmy nie jest szczególnie unikatowa lub istnieją oddziały w różnych lokalizacjach, lokalizacja jest koniecznością),
3. Tytuł zawodowy, pod którym można przyjąć odpowiedni kontakt lub decydenta.

Z kolei wynik, którego szukasz, możesz znaleźć w różnych źródłach : w wiadomościach z firmy, na jej stronie internetowej, w ogólnodostępnych katalogach firmowych, a nawet w mediach społecznościowych. Jednak wyniki mają kilka cech wspólnych: są tak dokładne, jak użyte wyszukiwane hasła , często są ukryte wśród dużej liczby bezwartościowych wpisów, a ich kompilacja wymaga nieproporcjonalnie dużego wysiłku.

Strony firmowe jako kolejne źródło informacji

Najbardziej wiarygodne informacje o firmie można zazwyczaj znaleźć na jej stronie internetowej. Jednak jakość informacji firmowych dostępnych w Internecie może się znacznie różnić w zależności od tego, czy firma utrzymuje swoją obecność w Internecie, czy nie.

Niektóre firmy ograniczają swoją stronę internetową do jakiejś wirtualnej wizytówki , która zawiera tylko podstawowe informacje kontaktowe. Inne prowadzą obszerne korporacyjne strony internetowe, które zapewniają nawet wgląd w strukturę personelu i wymieniają poszczególne kontakty w firmie.

Często na stronie „O nas” lub „Firma” znajdziesz odpowiednie osoby kontaktowe i osoby decyzyjne dla swojego zapytania. A co powiesz na to, że następnym razem odwiedzisz witrynę firmy ?

Badania nad sieciami biznesowymi

Niezależnie od tego, czy jest to część Twojej strategii komunikacyjnej, podstawa do wymiany pomysłów z innymi ekspertami, czy inwestycja we własną przyszłość zawodową: sieci biznesowe są koniecznością we współczesnym świecie biznesu! Około 20,7 mln osób w krajach niemieckojęzycznych korzysta z XING, a około 18 mln ma profil na LinkedIn (źródło: Statista).

 

LinkedIn_Ansprechpartner

Są to oczywiście osoby poszukujące pracy, a także freelancerzy i osoby samozatrudnione. Ale niektórzy użytkownicy to także pracownicy w firmach, które są Twoimi potencjalnymi kolejnymi klientami! Z tego powodu sieci biznesowe powinny być dla Ciebie niezbędnym źródłem informacji.

Jako wykwalifikowany sprzedawca używasz LinkedIn i Xing nie tylko do znajdowania nowych kontaktów: na przykład profile decydentów dostarczają wielu ważnych informacji, których możesz użyć do spersonalizowania swoich strategii marketingowych i zasięgowych. Na przykład niedawny post lub komentarz decydenta można optymalnie wykorzystać jako początek rozmowy. Jedno jest pewne: jako przedstawiciel handlowy lub menedżer zdecydowanie powinieneś uwzględnić sprzedaż społecznościową w swoim portfolio.

Wady ręcznego badania w poszukiwaniu kontaktów i decydentów

Każda z wyżej wymienionych metod wyszukiwania ma zalety i wady. Często czystym szczęściem jest natychmiastowe znalezienie odpowiedniego kontaktu lub decydenta w B2BNieco kompletne i wiarygodne informacje są zwykle dostarczane tylko przez połączenie różnych mediów. Jedno źródło podaje informacje o odpowiedzialnym dziale, drugie wymienia konkretny kontakt, a jeszcze inne weryfikuje i na koniec podaje niezbędne dane kontaktowe. Ale czy naprawdę chcesz spędzić czas na ręcznym szukaniu igły w stogu siana?

Jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży B2B, na pewno wiesz, że w większości przypadków prace przygotowawcze wymagają najwięcej wysiłku. W tym miejscu staranność często się opłaca! Skuteczność badań jest zatem podstawowym warunkiem ogólnej efektywności sprzedaży .

Dlatego możemy jedynie polecić Sales Intelligence w celu znalezienia odpowiednich kontaktów i co najważniejsze: decydentów! Dzięki takiemu narzędziu, jak na przykład DataBot , nie tylko znajdziesz odpowiednie kontakty i decydentów za pomocą zaledwie kilku kliknięć, ale także otrzymasz wszystkie przydatne informacje o firmie, gdy tam jesteś. Kolejny plus: DataBot bazuje na sztucznej inteligencji, która zapewnia przydatne funkcje. Na przykład możesz użyć Zdarzeń wyzwalających sprzedaż, aby znaleźć odpowiedni początek rozmowy. Lub skorzystaj z funkcji „Znajdź podobne firmy”, która zapewnia dodatkowe odpowiednie firmy docelowe z Twojego ICP.

Osiągnij maksymalną skuteczność w znajdowaniu kontaktów i decydentów w B2B z DataBotem!

Znajdź decydentów w B2B za naciśnięciem jednego przycisku — skorzystaj z właściwych danych na wyciągnięcie ręki

Znajdź decydentów i kontakty w firmach, które są naprawdę istotne dla Twojej firmy. Dzięki bazie pracowników DataBot masz zawsze do dyspozycji najświeższe informacje z ponad 40 milionów kontaktów z regionu Niemcy-Austria-Szwajcaria, Wielka Brytania i UE.

UCZ SIĘ WIĘCEJ

Podsumowanie:

jak znaleźć kontakty i decydentów za naciśnięciem jednego przycisku? Jedno jest pewne:

Dzwonienie na zimno przez telefon jest i pozostaje preferowaną metodą sprzedaży dla wielu firm w B2B. Osobista rozmowa z potencjalnym klientem, nawet jeśli nie twarzą w twarz, to najlepszy początek nawiązania relacji. Możesz spontanicznie i bezpośrednio reagować na potrzeby i bolączki swojego kontrahenta i uzyskać natychmiastową informację zwrotną na temat swojego produktu. Na przykład w przeciwieństwie do sprzedaży społecznościowej , gdzie Twój odpowiednik może Cię nawet całkowicie zignorować.

Podstawowym warunkiem sukcesu sprzedażowego w B2B jest, oprócz szerokiego przygotowania i odpowiednich technik rozmowy, wybór odpowiedniego kontaktu w firmie. Jeśli zwrócisz się do niewłaściwej osoby, nawet najbardziej doświadczony sprzedawca nie dotrze do porozumienia. Oznacza to: z wyprzedzeniem szukaj odpowiednich kontaktów i decydentów, aby nie tracić czasu! Identyfikacja decydentów w firmie przed skontaktowaniem się z Tobą powinna być jednym z Twoich priorytetów!

Jak zauważyłeś, ręczne wyszukiwanie odpowiednich kontaktów i decydentów jest czasochłonne i wyczerpujące, pomimo licznych swobodnie dostępnych mediów. Dzięki narzędziom Sales Intelligence, takim jak DataBot , każdy sprzedawca w Twoim zespole ma dostęp do automatycznie generowanych wyników badań z różnych źródeł. Wystarczy kilka kliknięć, aby uzyskać wszystkie informacje potrzebne do pozyskania potencjalnych klientów. Więc na co czekasz?

Tagi: Sprzedaż B2B, B2B bazy, kontakty bazy B2B, decydent bazy B2B, Sprzedaż, Zarząd B2B

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.