ZNAJDŹ PODOBNE FIRMY

Portrait of smiling businesswoman with documents standing in modern office

Znajdź podobne firmy: jak generować odpowiednich potencjalnych klientów za pomocą sobowtórów

Idealny klient istnieje. Wiesz, taki, w którym wszystko po prostu pasuje. Branża, sprzedaż, liczba pracowników i tak dalej. Chciałbyś sklonować tego klienta, prawda? A gdybyśmy Ci powiedzieli: to możliwe! Przynajmniej prawie ?

W tym artykule wyjaśnimy Ci, czym są sobowtóry B2B i dlaczego koniecznie potrzebujesz narzędzia z funkcją „Znajdź podobne firmy”!

Czym w ogóle są sobowtóry B2B?

Sobowtóry B2B lub sobowtóry B2B to lista firm wygenerowana przez sztuczną inteligencję . Maszyna wyszukuje podobne firmy korzystając z istniejącej listy referencyjnej firm (np. prospektów, obecnych klientów lub leadów). Te sobowtóry mają pewne kluczowe atrybuty lub podobne cechy firm, które zostały im podane jako odniesienie.

Innymi słowy sobowtóry B2B są podobne do klientów lub firm o wysokim potencjale sprzedażowym , ponieważ przypominają Twoich obecnych klientów lub gorące leady.

Podobni odbiorcy są już dość dobrze znani w B2C ; na Facebooku możesz na przykład generować grupy podobnych odbiorców na podstawie odwiedzających Twoją stronę. W końcu zyskujesz odbiorców z podobnymi osobami, do których możesz bezpośrednio kierować reklamy .

Ta podobna funkcja lub funkcja „znajdź podobne firmy” są ważną częścią marketingu opartego na koncie . Marketing oparty na koncie (ABM) to ukierunkowana strategia marketingowa B2B, w ramach której zespoły marketingu i sprzedaży ściśle ze sobą współpracują, aby zapewnić klientom spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Z pomocą wysokiej jakości danych analitycznych możesz skupić się na właściwych klientach i nie tracić czasu na firmy, które i tak nie należą do Twojej grupy docelowej.

Szukasz podobnych firm? 

Odkryj nowe możliwości i otrzymuj firmy pasujące do Twojego ICP 

W jaki sposób sztuczna inteligencja pomaga mi znaleźć podobne firmy?

Jak już powiedziano, wysokiej jakości dane są podstawą sobowtórów B2B lub sobowtórów odbiorców. Mówiąc dane, mamy na myśli listę potencjalnych klientów , którą importujesz, a także dane, których sztuczna inteligencja używa do porównania ich z Twoją listą.

Im bardziej kwalifikowana jest ta baza danych, tym bardziej odpowiednia będzie wynikowa lista Twoich potencjalnych klientów. Dlatego zalecamy korzystanie z list już istniejących klientów. Często są one bardziej odpowiednie niż listy potencjalnych klientów, ponieważ Twoi klienci już kupili Twój produkt lub są zadowoleni z Twoich usług.

Za pomocą Profilu Idealnego Klienta (ICP) możesz upewnić się, że lista Twoich firm pasuje idealnie i zawiera odpowiednie sobowtóry. ICP to hipotetyczny opis Twojego idealnego klienta – rodzaj firmy, dla której Twój produkt lub usługa jest najbardziej przydatna. Chodzi o to, aby zobaczyć, z którymi firmami zazwyczaj będziesz mieć najszybszy, najbardziej udany cykl sprzedaży, najwyższe wskaźniki utrzymania klientów i najbardziej zachwyconych klientów.

Znasz już swoje ICP? Dobrze! Ale jeśli tego nie zrobisz, później powiemy Ci o prostszym sposobie identyfikacji idealnych klientów docelowych .

Jak zdefiniować swojego idealnego klienta:

  • Ilu pracowników ma średnio Twój idealny klient?
  • Jaki jest średni obrót Twojego idealnego klienta?
  • Która branża (branże) jest/są idealne dla Twojego produktu?
  • Gdzie znajduje się Twój idealny klient?

W zależności od produktu lub marki, możesz dodać więcej punktów do listy!

Po wprowadzeniu danych lub zaimportowaniu listy AI wyszukuje firmy o podobnych atrybutach do firm umieszczonych na liście. Jak dokładnie AI to robi? To zależy od oprogramowania lub platformy.

Kiedy tworzysz grupę podobnych odbiorców na LinkedIn, sztuczna inteligencja LinkedIn dopasowuje Twoją listę do istniejących użytkowników i firm. Na Facebooku robi to na poziomie B2C – dopasowuje dane profilu użytkownika . Dzięki funkcji Google „Podobni odbiorcy” sztuczna inteligencja porównuje Twoje dane z całą bazą danych wyszukiwarki.

Sales Intelligence Software z funkcją „Znajdź podobne firmy” wykorzystuje publicznie dostępne dane (np. ze stron internetowych, mediów społecznościowych i nie tylko) oraz różne bazy danych (np. rejestr handlowy i inne), które służą do procesu kojarzenia.

Jak znaleźć sobowtóry B2B lub podobne firmy?

Jak już wspomniano, sztuczna inteligencja narzędzia stworzy dla Ciebie listę podobnych firm. Ale zanim to zrobisz, musisz najpierw przesłać listę w narzędziu lub do menedżerów reklam LinkedIn and Co. Inną opcją jest tworzenie sobowtórów na podstawie odbiorców z Facebooka lub LinkedIn .

Przy opcji numer 1 potrzebujesz stosunkowo dużej listy firm , istniejących klientów lub leadów, szczególnie do social media, które musisz tam zaimportować, aby AI w ogóle coś obliczyła. Więcej o dokładnym rozmiarze takiej listy dowiesz się później .

Ale: co teraz zrobisz, jeśli masz tylko jedną lub dwie firmy , z których chciałbyś mieć sobowtóry? Nie martw się! Znaleźliśmy rozwiązanie!

Oczywiście możesz samodzielnie przeszukiwać Internet w poszukiwaniu podobnych firm, ale nie jest to rozsądne ze względu na ograniczenia czasowe. Istnieją przydatne narzędzia i oprogramowanie z obszaru Sales Intelligence, które możesz wykorzystać do wykonania tej pracy za Ciebie!

Na przykład za pomocą DataBota możesz wygenerować podobną listę z setkami podobnych firm z jednej firmy !

Znajdź podobne firmy z Echobotem

Oznacza to, że nawet jeśli nie masz wielu danych lub firm, które chcesz „sklonować”, możesz ogromnie skorzystać z takiego narzędzia! Dalsza optymalizacja i filtrowanie sobowtórów z TARGET, na przykład za pomocą kryteriów filtrowania „co najmniej 10 dostępnych pracowników w sprzedaży” lub według minimalnego obrotu i wielu innych. Stwórz swoją idealną listę sobowtórów B2B !

Wskazówka: Aby uzyskać lepszy wynik, najlepiej wpisać więcej niż jedną firmę. Gdy szukasz producentów makaronów i przesyłasz informacje o firmie produkującej makarony i sosy do makaronów, w niektórych wynikach pojawią się również producenci czystych sosów do makaronów. Jeśli wejdziesz do innej firmy, która produkuje tylko makarony, Twoja lista sobowtórów będzie znacznie dokładniejsza.

Możesz także użyć listy generowanej przez sztuczną inteligencję z TARGET do rozmów telefonicznych, sprzedaży społecznościowej i nie tylko. Z drugiej strony, dzięki Lookalike Audiences na LinkedIn and Co. nie widzisz swoich Lookalikes i możesz ich używać tylko do reklam na tych platformach.

Jakie rodzaje danych można wykorzystać do generowania sobowtórów B2B?

Masz kilka opcji dotyczących danych wykorzystywanych do generowania sobowtórów B2B. Jak już wspomniano, lista lub grupa odbiorców niekoniecznie musi składać się z Twoich obecnych klientów . Możesz także skorzystać z list potencjalnych klientów, dla których sztuczna inteligencja wyszukuje dla Ciebie podobne firmy. Omówimy teraz wspólnie, które opcje masz dokładnie:

Sobowtóry klientów

Prawdopodobnie najlepszym sposobem na stworzenie sobowtórów B2B jest wykorzystanie istniejących klientów jako podstawy. Nie ma nic bardziej korzystnego niż uzyskanie podobizn firm, które już używają i kochają Twój produkt. To prawie gwarantuje, że sobowtóry poczują się tak samo! Dodatkowo możesz ich przekonać, wykorzystując ten sam przypadek użycia w procesie pozyskiwania .

Pro Tip: Użyj indywidualnych grup klientów, aby wygenerować sobowtóry B2B. Sobowtóry Twoich A-klientów będą jeszcze łatwiejsze do przekonania i przyniosą większe przychody!

Nie musisz też korzystać ze swoich stałych klientów – to działa również z nowo pozyskanymi klientami . Wykorzystaj klientów z branży, o której tak naprawdę niewiele wiedziałeś, a sobowtóry B2B dadzą ci więcej wglądu w ten sektor. I prawdopodobnie więcej klientów!

Szukasz podobnych firm? 

Odkryj nowe możliwości i otrzymuj firmy pasujące do Twojego ICP 

Wiodący sobowtóry

Chcesz więcej gorących leadów? Proszę bardzo!

Funkcja sobowtóra „Podobne firmy” jest również świetna dla list potencjalnych klientów! Ci, którzy pobrali Twój dokument lub poprosili o konto próbne, świetnie nadają się do tworzenia sobowtórów. Możesz także użyć sobowtórów B2B, aby zebrać więcej wysokiej jakości leadów i przejść bezpośrednio do ukierunkowanego procesu sprzedaży .

Listy z narzędzia do analizy sprzedaży, narzędzia do pozyskiwania potencjalnych klientów, a nawet adresy zakupione od dostawcy adresów, mogą być również używane w przypadku sobowtórów B2B.

Sobowtóry odwiedzających witrynę

Czy śledzisz i identyfikujesz firmy , które odwiedziły Twoją witrynę? W takim razie prawdopodobnie już się domyślasz, że te dane świetnie nadają się również do tworzenia sobowtórów B2B! Identyfikujesz więc wielu odwiedzających lub ich firmy i pozwalasz sztucznej inteligencji zrobić resztę. W kolejnym kroku warto dowiedzieć się, czy są to potencjalni klienci.

Wskazówka: Użyj systemu scoringowego do śledzenia użytkowników B2B i twórz sobowtóry wyłącznie z firm, które są bardzo aktywne na stronie.

Sobowtóry wybranych klientów docelowych

Co więcej, możesz wybrać kilku swoich docelowych lub istniejących klientów, którzy działają na rynku, który nie jest lub nie był docelowy. Za pomocą sobowtórów możesz bezpośrednio zidentyfikować , które firmy na ich rynku również należą do Twojej grupy docelowej!

Zwłaszcza jeśli Twoja organizacja wymaga jednej osoby lub zespołu zajmującego się konkretną branżą , bardzo przydatne może być dowiedzenie się jak najwięcej o tej branży. Podobieństwa B2B oszczędzają czas i energię , które poświęciłbyś na ręczne wyszukiwanie.

Sobowtóry firm

Masz na myśli kilka firm, na które chciałbyś kierować reklamy, ale jakoś nie możesz znaleźć innych podobnych firm ? Te firmy nie są jeszcze „prawdziwymi leadami”? Wtedy sobowtóry B2B sprawią, że ten proces będzie wyglądał jak spacer po parku! Z kilku ekscytujących firm sztuczna inteligencja generuje o wiele więcej firm, które są podobne do firm, do których chciałeś dotrzeć. Dzięki tej metodzie nie tylko uzyskasz przegląd takich firm, ale możesz również bezpośrednio podejść do nich z działaniami marketingowymi i sprzedażowymi.

A może właśnie zdobyłeś nowych klientów? Następnie zwróć się bezpośrednio do firm, które są do nich podobne i przekonaj je, przedstawiając podobny przypadek użycia w Twojej ofercie !

Jakie są zalety korzystania z funkcji wyszukiwania podobnych firm?

Jak widać, istnieje wiele sposobów na przekształcenie niewielkiej ilości danych w większą ilość danych za pomocą funkcji „Wyszukaj podobne firmy”. To da Ci ogromną przewagę !

I nie potrzebujesz nawet wielu danych – z listy kilku firm, klientów czy leadów AI może stworzyć setki potencjalnych klientów !

Przyjrzyjmy się bliżej innym korzyściom, jakie będziesz mieć:

1. Pracuj efektywnie: oszczędzaj czas i zasoby

Prawdopodobnie już to wiesz: Ręczne wyszukiwanie potencjalnych klientów zawsze kosztuje Cię ogromną ilość czasu . Musisz skrupulatnie przeszukiwać sieć – Google, media społecznościowe, różne strony internetowe i tak dalej. Jest to nie tylko irytujące i czasochłonne, ale także uniemożliwia wykonywanie rzeczywistej pracy.

Jeśli jako sprzedawca spędzasz więcej czasu na badaniach zamiast na pozyskiwaniu , nie jest to idealne. Jako szef możesz też policzyć: czy opłaca się pozwolić moim pracownikom spędzić godzinę na zbieraniu informacji? A może powinienem raczej zautomatyzować proces badawczy i pozwolić im wykonywać swoją rzeczywistą pracę? Odpowiedź jest oczywista.

2. Szybciej kwalifikuj potencjalnych klientów

Kwalifikacja leadów jest wyjątkowa. W większości przypadków otrzymujesz potencjalnych klientów, których na początku nie możesz tak naprawdę skategoryzować ani ocenić. Następnie musisz dowiedzieć się, czy warto zakwalifikować tę przewagę, czy też jest to strata czasu. Więc znowu sprowadza się to do czasu i zasobów.

Dzięki sobowtórom B2B możesz prawie zaoszczędzić sobie procesu kwalifikacji. Jeśli „klonujesz” tylko klientów lub leady, które już dokonały konwersji lub dokładnie pasują do grupy docelowej , wiesz już, że to podejście jest warte zachodu.

3. Poznaj swoją konkurencję

Czy kiedykolwiek myślałeś o wpisaniu własnej firmy i kilku konkurentów do funkcji „Wyszukaj podobne firmy”? Spróbuj!

Jeśli nie wiesz dokładnie, kto działa na Twoim rynku lub kto może być dla Ciebie zagrożeniem , możesz oczywiście użyć tej funkcji również do tego! Dzięki temu uzyskasz szczegółowe informacje i będziesz mógł monitorować swoich konkurentów.

4. Zapewnij sobie przewagę nad konkurencją

Kiedy konkurencja wciąż spędza czas ręcznie szukając większej liczby potencjalnych klientów, masz wyraźną przewagę dzięki sobowtórom B2B . Po prostu dlatego, że zbliżasz się do firm podobnych do siebie szybciej i bardziej ukierunkowanych niż twoi konkurenci.

W ten sposób potencjalni klienci będą postrzegać Cię jako pierwszego w Twojej branży i kojarzą produkty, usługi i rozwiązania z Twojego portfolio tylko z Twoją marką.

Jak mogę najbardziej skorzystać z sobowtórów B2B?

Teraz już wiesz, jakich danych możesz użyć do generowania sobowtórów B2B i jakie korzyści Ci to da. Ale co będzie dalej? Jak najlepiej wykorzystać listy podobnych firm do swoich celów? Następny krok należy do Twojego zespołu marketingu i sprzedaży! Listy możesz wykorzystać w procesie akwizycji jak i do dalszych działań marketingowych . Ty decydujesz!

Zdefiniuj lub poszerz swoją grupę docelową

Jak już kilka razy wspominaliśmy, nie musisz znać swojego rynku docelowego i odbiorców na wylot . Dzięki funkcji „Wyszukaj podobne firmy” poznasz swoją grupę docelową na podstawie dotychczasowych klientów!

Oznacza to zarówno Twoich głównych odbiorców docelowych, jak i poszczególnych odbiorców docelowych dla Twoich działów. Ponieważ możesz utworzyć dowolną liczbę podobnych list, możesz przeprowadzić wiele testów z tą funkcją. W ten sposób odkrywasz więcej ekscytujących możliwości sprzedaży i szczegółowo określasz grupę docelową.

Generuj odpowiednie leady o wysokiej jakości

Sobowtóry B2B ogromnie pomagają w generowaniu leadów. Czemu? Ponieważ możesz upewnić się, że sobowtóry są dokładnie takie same jak firmy, które już są Twoimi najlepszymi klientami !

Oznacza to, że nie musisz już zajmować się złymi potencjalnymi klientami, których obawiałeś się, że nie zostaną przekształcone na początku. Rozmawiasz tylko z firmami, które potrzebują Twojej usługi lub produktu .

Najbardziej praktyczną rzeczą jest to, że podobne firmy można przekonać tymi samymi przypadkami użycia , co twoi dotychczasowi klienci – w końcu ich problemy często pokrywają się z problemami podobnych firm.

Użyj swoich sobowtórów do zimnych połączeń

Stare, ale złote – pozyskiwanie przez telefon! Możesz oczywiście używać podobnych list do zimnych połączeń . Jest jednak kilka rzeczy, o których należy pamiętać, jeśli chodzi o powody związane z ochroną danych. Dzięki sobowtórom B2B możesz mieć pewność, że Twoja oferta jest interesująca i przydatna dla Twojego kontrahenta.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o cold callingu zgodnym z RODO, polecamy nasz artykuł: Cold Calling B2B na rynkach niemieckojęzycznych .

Używaj sobowtórów do sprzedaży społecznościowej

Telesprzedaż to nie Twoja bajka? Nie ma problemu! Możesz także użyć sobowtórów B2B do sprzedaży społecznościowej. Za pomocą list sobowtórów możesz na przykład wyszukiwać pracowników swoich docelowych klientów na LinkedIn i pisać do nich. Warto również używać sobowtórów B2B do nawiązywania kontaktów i ogólnej wymiany wśród docelowych odbiorców. Istnieją jednak pewne nakazy i zakazy, o których należy pamiętać, jeśli chodzi o sprzedaż społecznościową.

Używaj sobowtórów do sprzedaży społecznościowej

Sobowtóry to także świetny sposób na reklamowanie się na różnych kanałach . Teraz, gdy znasz swoich docelowych klientów, możesz dostosować reklamy do ich problemów i potrzeb . W zależności od oferowanego produktu/usługi jeden kanał może być bardziej odpowiedni niż inny. Oczywiście budżet określa również, ile reklam możesz umieścić i gdzie.

Oprócz tych trzech opcji możesz również przesłać listę docelowych firm na Facebook i LinkedIn dla Lookalike Audiences .

Google oferuje również funkcję podobnych firm . Pomoże Ci to wygenerować więcej docelowych firm i potencjalnych klientów podobnych do firm z Twojej listy. Jest bardzo prawdopodobne, że Twój produkt, usługa, a nawet reklamy przypadną do gustu firmom, które są podobne do Twoich docelowych klientów, prawda?

Pro Tip: Oczywiście możesz również użyć listy podobnych firm z DataBot do reklam na LinkedIn.

Twoja przewaga? Możesz już filtrować podobne firmy w Echobot TARGET według obrotów, liczby pracowników i wielu innych. Jeśli następnie prześlesz tę grupę docelową na LinkedIn, reklamy będą wyświetlane tylko pracownikom tych podobnych firm.

Możesz dodatkowo zawęzić tę grupę docelową na poziomie osoby za pomocą filtrów LinkedIn. Stanowi to bardzo potężną grupę docelową dla Twoich kampanii reklamowych.

Szukasz podobnych firm? 

Odkryj nowe możliwości i otrzymuj firmy pasujące do Twojego ICP 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Czym są grupy podobnych odbiorców na LinkedIn?

LinkedIn to międzynarodowa sieć biznesowa i platforma mediów społecznościowych do kontaktów biznesowych. Zwłaszcza jeśli prowadzisz działalność B2B, może się okazać, że reklamy lub kierowanie reklam do określonych firm za pośrednictwem ich pracowników jest dla Ciebie szczególnie przydatne na tej platformie.

LinkedIn oferuje funkcję Lookalike Audience, której można używać w reklamach. Możesz przesyłać własne listy na LinkedIn lub tworzyć indywidualne grupy odbiorców  na LinkedIn (na przykład na podstawie odwiedzających witrynę lub konwersji), aby wygenerować grupę podobnych odbiorców.

LinkedIn Lookalike Audiences

Użyj go, aby odkryć więcej potencjalnych klientów i odkryć możliwości sprzedaży!

Jak utworzyć grupę podobnych odbiorców na LinkedIn?

Jeśli chcesz utworzyć LinkedIn Lookalike Audience, musisz najpierw przejść do sekcji reklamowej platformy biznesowej.

Oto kroki tworzenia grup podobnych odbiorców:

1. Zaloguj się do Menedżera kampanii.

2. Kliknij poprawną nazwę konta, jeśli masz wiele kont.

3. Kliknij zakładkę Aktywa na koncie.

4. Wybierz Dopasowani odbiorcy z menu rozwijanego.

menedżer kampanii na linkedinie

Zrzut ekranu:  www.linkedin.com

5. Kliknij Utwórz grupę odbiorców.

6. Jeśli nie przesłałeś jeszcze listy firm docelowych, kliknij Prześlij listę > Firmy/kontakty. Uwaga: możesz oczywiście użyć funkcji Lookalike z odbiorcami z LinkedIn.

7. Jeśli masz już przesłane listy do LinkedIn, kliknij Utwórz > Lookalike i wybierz listę, z którą chcesz utworzyć grupę Lookalike Audience. 

Uwaga: Twoja lista musi zawierać co najmniej 300 firm!

8. Alternatywnie możesz kliknąć ikonę z dwiema głowami w prawym górnym rogu strony.

9. Jeśli wszystko zadziałało, pojawi się zielone okienko.

10. Po utworzeniu grupy podobnych odbiorców wyświetlenie liczby wygenerowanych grup odbiorców na stronie docelowej może potrwać do 48 godzin (w rzadkich przypadkach dłużej).

Czym są grupy podobnych odbiorców na Facebooku?

Funkcja Lookalike Audience na Facebooku jest podobna do funkcji o tej samej nazwie na LinkedIn. Również tutaj platforma zapewnia profile podobne do tych, które już posiadasz. Za pomocą jednego kliknięcia Facebook zwielokrotnia grupę docelową , do której można następnie precyzyjnie kierować reklamy . Należy jednak pamiętać, że Facebook jest wykorzystywany bardziej w sektorze B2C .

Podobni odbiorcy Facebooka
Jak stworzyć grupę podobnych odbiorców na Facebooku?

Oto wyjaśnienie, jak utworzyć grupę podobnych odbiorców na Facebooku:

1. Przejdź do sekcji Odbiorcy w Menedżerze reklam na Facebooku.

2. Kliknij Utwórz grupę odbiorców.

3. Wybierz grupę podobnych odbiorców.

4. Wybierz grupę docelową – możesz wgrać listę docelowych klientów np. na LinkedIn lub aktywować tę funkcję poprzez grupę odbiorców na Facebooku (np. od odwiedzających stronę).

Uwaga: Twoja grupa docelowa musi składać się z co najmniej 100 osób z tego samego kraju.

5. Wybierz kraje lub regiony, na które chcesz kierować reklamy.

6. Wybierz żądaną wielkość widowni. Rozmiar podawany jest w skali od 1-10. Mniejsze liczby mają duże podobieństwo, a większe liczby mają duży zasięg.

7. Skompletowanie grupy podobnych odbiorców może zająć od 6 do 24 godzin.

Czym są grupy podobnych odbiorców w Google?

Funkcja Google „Podobni odbiorcy” działa – zgadłeś – w zasadzie tak samo, jak funkcje LinkedIn i Facebook Lookalike Audience . Sam Google opisuje tę funkcję użytkownikom w następujący sposób:

Podobni odbiorcy to funkcja kierowania oparta na własnych listach danych, najczęściej listach remarketingowych, która pomaga poszerzyć zasięg najskuteczniejszych odbiorców, kierując reklamy do nowych użytkowników o cechach podobnych do odwiedzających Twoją witrynę.

Źródło:  support.google.com

Robiąc to, Google obiecuje nawet do 41% wyższe współczynniki konwersji podczas korzystania z tej funkcji, jeśli połączysz podobnych odbiorców z retargetingiem.

Jak utworzyć grupę podobnych odbiorców w Google?

A oto jak skonfigurować podobnych odbiorców w Google:

1. Zaloguj się na swoje konto Google Ads.

2. Kliknij dowolną kampanię na pasku nawigacyjnym po lewej stronie lub nazwę kampanii, do której chcesz dodać funkcję.

3. Wybierz opcję Odbiorcy docelowi z menu bocznego po prawej stronie paska nawigacyjnego.

4. Kliknij ikonę ołówka. Otwiera się obszar „Edytuj grupę docelową”!

5. Kliknij opcję Wybierz grupę reklam lub znajdującą się obok ikonę ołówka.

6. Kliknij na Remarketing i podobne w polu „Wszyscy odbiorcy”, a następnie na rodzaj listy.

7. Wybierz listy, których chcesz użyć dla funkcji sobowtóra. Możesz także zmaksymalizować zakresy dla podobnych odbiorców, aby uprościć ten proces.

8. Kliknij Zapisz.

Wniosek — sobowtóry B2B zwiększą Twój sukces

Podsumowując, możemy powiedzieć: dzięki sobowtórom B2B możesz usiąść, zrelaksować się i pozwolić sztucznej inteligencji pracować dla Ciebie.

Nawet jeśli masz tylko kilka firm, do których chciałbyś mieć sobowtóry, niektóre narzędzia już tworzą dla Ciebie listę sobowtórów. Funkcja „Wyszukaj podobne firmy” ułatwia życie biznesowe w tak wielu obszarach – szkoda byłoby zmarnować ten potencjał.

Bez względu na to, na jakim etapie jesteś w swojej firmie, czy chcesz pomnożyć pierwszego pozyskanego klienta , czy już szukasz firm podobnych do swoich dotychczasowych klientów : sobowtóry B2B zapewniają wiele korzyści.

Poznaj swoich konkurentów i bądź od nich szybszy! Oszczędzaj czas, zasoby i nerwy! A wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć… spróbuj !

Tagi:  Ęhnliche Firmen findenB2B, Generowanie leadów  LeadgenerierungSobowtóryMarketingSprzedażpodobne firmyVerkaufschancenVertrieb

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.