SPRZEDAŻ BAZ DANYCH B2B B2C 31 KSIĄŻEK

Bazy B2B Leady

31 książek o sprzedaży, które zmienią sposób, w jaki sprzedajesz

Ludzie odnoszący największe sukcesy przypisują swoje osiągnięcia niekończącej się podróży uczenia się. Nauka nie kończy się po opuszczeniu szkoły, zdaniu egzaminu czy skończeniu książki — to ciągły i trwający całe życie proces , który czyni nas lepszymi. 

To samo dotyczy przedstawicieli handlowych. Nie wystarczy skupić się tylko na doświadczeniu z pierwszej ręki i szkoleniu, aby zdobyć wiedzę sprzedażową. Musisz inwestować czas i energię  w ciągły proces uczenia się również poza swoją codzienną pracą. Pomoże Ci to nie tylko  doskonalić swoje umiejętności i testować nowe techniki , ale także zawierać więcej transakcji i odnosić sukcesy i być skutecznym sprzedawcą.

Kompletny przewodnik po najlepiej sprzedających się książkach, które musisz teraz przeczytać

Jednym z najlepszych i tańszych sposobów nauki jest sięgnięcie po książkę. Jednak wyzwaniem związanym ze znalezieniem idealnej książki sprzedaży jest to, że jest ich zbyt wiele do wyboru, a wybór najlepszej książki może być przytłaczający . Tutaj przyda się ta lista.

Poniżej zebraliśmy 25 najlepszych książek sprzedażowych, które całkowicie zmienią (i udoskonalą) sposób sprzedaży, pomagając tworzyć lepsze relacje z klientami, znajdować potencjalnych klientów wyższej jakości i szybciej zawierać transakcje.

Pamiętaj : Odwiedzanie lokalnej księgarni lub kupowanie książek z drugiej ręki jest nie tylko lepsze dla Twojego portfela, ale także dla naszej planety!

Jak zawsze: Struktura artykułów nie ma nic wspólnego z jakością wspomnianych książek i nie stanowi oceny. 

1. Psychologia sprzedaży

Autor: Brian Tracy
Strony: 232

Psychologia sprzedaży omawia, w jaki sposób sprzedaż to coś więcej niż tylko strategia i polityka. Aby odnieść sukces w sprzedaży, musisz także zrozumieć psychologię człowieka i zachowanie w kontekście biznesowym. Autor Brian Tracy odkrywa wewnętrzne motywacje kupujących i sprzedających, wyjaśniając, w jaki sposób łączą się ze sobą, tworząc możliwości dla przedstawicieli handlowych . W tej książce Tracy dokładnie omawia psychologiczne idee, metodologie, strategie i techniki, które pomogą ci zamknąć więcej transakcji, szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

2. Największy sprzedawca na świecie

Autor: Og Mandino
Strony: 128

Ta klasyczna książka sprzedażowa autorstwa Og Mandino pomaga czytelnikowi odkryć „dlaczego” stoi za sprzedażą. W tej książce akt sprzedaży zmienia się z bycia czymś, co można by uznać za manipulację, a zamiast tego sprzedaż jest aktem pomagania ludziom w osiąganiu ich celów i marzeń — oczywiście z pomocą wspaniałego sprzedawcy.

3. Wyprzedaż Challengera

Autor: Matthew Dixon
Strony: 240

Matthew Dixon ujawnia prawdziwy sekret udanej sprzedaży i sukcesu biznesowego w Wyprzedaży Challengera . Dixon twierdzi, że najlepszy sprzedawca nie tylko buduje relacje z klientami, ale rzuca im wyzwanie, aby myśleli poza tą pojedynczą transakcją i zastanawiali się, w jaki sposób te rozwiązania mogą rozwiązać ich problemy. Ta książka ostatecznie sugeruje odejście od sprzedaży produktów na rzecz sprzedaży rozwiązań . Dixon przygląda się najlepszym specjalistom ds. sprzedaży, aby zrozumieć, co czyni ich wspaniałymi, oraz oferuje narzędzia i techniki , które pomogą specjalistom ds. sprzedaży stać się pretendentami.

4. Inteligentne dzwonienie: wyeliminuj strach, porażkę i odrzucenie spowodowane zimnymi telefonami

Autor: Art Sobczak
Strony: 256

W książce Smart Calling: Wyeliminuj strach, porażkę i odrzucenie wynikające z rozmów telefonicznych Art Sobczak odkrywa sekrety sukcesu w rozmowach telefonicznych . Zimne telefony to podstawowa i niezbędna funkcja każdego profesjonalnego przepływu pracy w sprzedaży i nie jest tajemnicą, że może to być jedna z najbardziej żmudnych i zastraszających technik ze względu na przytłaczający wskaźnik odrzucenia. Sobczak oferuje wskazówki i sztuczki, które pomogą specjalistom ds. sprzedaży z powodzeniem zamykać transakcje typu cold call, jednocześnie minimalizując strach przed odrzuceniem . Podczas gdy inne książki każą czytelnikowi „nauczyć się kochać” odrzucenie, Smart Callingjest inna, zamiast tego umożliwia czytelnikowi podejmowanie działań, kontaktowanie się z potencjalnymi klientami i zamykanie transakcji prawie za każdym razem.

5. B2B to naprawdę P2P: jak wygrywać dzięki dobremu dotykowi w świecie zaawansowanych technologii

Autor: Frank Somma
Strony: 238

W tej książce Frank Somma omawia gen sprzedaży i jak wykorzystać go na swoją korzyść, aby zidentyfikować niuanse mowy ciała , tonu głosu, mikroekspresji i doboru słów podczas rozmowy z potencjalnymi klientami, co może ci pomóc rozpocząć budowanie długotrwałych relacji z klientami. Ta książka zapewni zarówno weteranom sprzedaży, liderom sprzedaży, jak i świeżo upieczonym absolwentom narzędzia i techniki pomocne w budowaniu trwałych relacji prowadzących do sprzedaży.

6. Podręcznik rozwoju sprzedaży

Autor: Trish Bertuzzi
Strony: 262

Jeśli szukasz książki, która pomoże Ci w rozwijaniu sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów, zachęcamy do zapoznania się z Podręcznikiem rozwoju sprzedaży . Ta książka mówi nie tylko o tym, jak osiągnąć wzrost, ale także o tym, jak osiągnąć wysoki wzrost . Opisano w nim, jak skutecznie pozyskać nowy rurociąg, wspierając wewnętrzne zespoły sprzedaży w skutecznym pozyskiwaniu klientów. Poznaj sześć kroków, które możesz podjąć już teraz, aby zacząć pozyskiwać wysokiej jakości leady.

7. Posiadaj swoją niszę

Autor: Stephanie Chandler
Strony: 251

Ta książka omawia marketing internetowy i taktyki sprzedaży, które zespoły sprzedaży powinny rozważyć na dzisiejszym rynku cyfrowym. Z podręcznika Own Your Niche dowiesz się, jak w autentyczny sposób zaprezentować swoją firmę odbiorcom online . Stephanie Chandler oferuje łatwe w użyciu i wdrażaniu strategie, z których możesz skorzystać już dziś, aby pomóc rozwijać swoją firmę w przyszłości.

8. Nowy uścisk dłoni: sprzedaż spotyka się z mediami społecznościowymi

Autor: Joan C. Curtis i Barbara Giamanco
Strony: 204

Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie, a dzisiejsze środowisko mediów społecznościowych całkowicie zmieniło sposób, w jaki komunikujemy się i łączymy z innymi. Z tej książki dowiesz się, jak zastosować rozwiązania sprzedażowe w mediach społecznościowych , jak zbudować mapę drogową sprzedaży w mediach społecznościowych i jak upoważnić sprzedawców do przyjęcia tych nowych taktyk. Skorzystaj z mediów społecznościowych i zacznij łączyć się z docelowymi odbiorcami w autentyczny i strategiczny sposób.

9. SPIN Sprzedaż

Autor : Neil Rackham
Strony : 216

Na 216 stronach Neil dzieli się swoją mądrością sprzedażową, którą zdobył analizując ponad 35 000 rozmów telefonicznych wykonanych przez 10 000 sprzedawców z 23 krajów . Przedstawia koncepcję sprzedaży SPIN , skutecznej strategii sprzedaży, która ma na celu sprzedaż o wysokiej wartości. Według niego, handlowcy powinni zadawać 4 rodzaje pytań – sytuację, problem, implikację i potrzebę zapłaty – aby przekształcić potencjalnych klientów w klientów. Chociaż podejście to zostało opublikowane w 1988 r., przetrwało próbę czasu w zakresie możliwych do zastosowania i popartych danymi strategii .

10. Nauka sprzedaży: sprawdzone strategie, które pozwolą Ci zaprezentować swoją ofertę, wpłynąć na decyzje i sfinalizować transakcję

Autor: David Hoffeld
Strony: 288

Jeśli Twoje strategie sprzedaży nie prowadzą do zamkniętych transakcji, być może nadszedł czas, aby poszukać nowego podejścia. Ta książka dostarczy Ci nowych, popartych danymi strategii sprzedaży , które możesz wdrożyć, aby zacząć zamykać więcej transakcji. Skorzystaj z tej książki, aby zacząć zwiększać sprzedaż i tworzyć głębsze, wzajemnie korzystne relacje z klientami.

11. Sprzedaż do C-Suite

Autor: Nicholas Read i Stephen Bistritz
Strony: 288

Ta książka to klasyczny przewodnik po sprzedaży na wysokim poziomie. Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób handlowcy rozwijają długotrwałe relacje z kierownikami najwyższego szczebla? W świecie B2B sprzedaż na rzecz kadry kierowniczej jest czymś normalnym, a kadra kierownicza szuka porad dotyczących poruszania się po igle. Dzięki tej książce poznasz strategie skutecznej sprzedaży typu „c-suite” i staniesz się zaufanym doradcą docelowej firmy.

12. Inteligencja emocjonalna kluczem do sukcesu w sprzedaży

Autor: Colleen Stanley
Strony: 224

Inteligencja emocjonalna (EI) jest ważną umiejętnością dla wszystkich sprzedawców, ponieważ odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży. Łatwo jest przyjąć postawę defensywną w obliczu potencjalnego klienta, który kwestionuje twoją ofertę, lub możesz spasować pod presją zbyt szybko, gdy twoja cena jest kwestionowana. Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób EI jest wskaźnikiem sukcesu w sprzedaży i jak doskonalić swoje umiejętności , aby poszerzyć swój zestaw narzędzi EI.

13. Myśl i bogać się

Autor: Napoleon Hill
Strony: 388

Jest to klasyczna książka, uwielbiana i cytowana przez wielu profesjonalnych sprzedawców. Ta książka nie tylko nauczy Cię, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces, ale także nauczy Cię kroków, które pomogą Ci stać się lepszym sprzedawcą . Techniki są proste, a po zastosowaniu w pełni wykorzystasz swój potencjał.

14. Coaching sprzedawców na mistrzów sprzedaży

Autor: Keith Rosen
Strony : 352

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki jest sekret budowania odnoszącego sukcesy i dochodowego zespołu sprzedaży? Znajomość produktów i podstawowe umiejętności sprzedażowe są bardzo przydatne, ale równanie to coś więcej. W tej książce Keith Rosen opisuje, jak skutecznie trenować zespół sprzedaży , zamiast po prostu nim zarządzać. Poznaj porady i wskazówki, jak zmienić zespół sprzedaży w najbardziej dochodowy zespół w organizacji.

15. Doskonała sprzedaż: co wiedzą, robią i mówią najlepsi sprzedawcy

Autor: Jeremy Cassell & Tom Bird
Strony: 335

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz sprzedawać, czy jesteś weteranem sprzedaży, Brilliant Selling pokaże ci, jak poprawić wyniki sprzedaży , aby zacząć zawierać więcej transakcji. Ta książka jest pełna wskazówek i porad na temat tego, co sprawdza się podczas sprzedaży potencjalnym klientom, jak doskonalić i rozwijać techniki sprzedaży oraz jak zrozumieć potrzeby klienta, aby przedstawić idealną prezentację we właściwym czasie.

16. Przewaga introwertyka: jak cisi i nieśmiali mogą sprzedać każdego

Autor: Matthew Owen Pollard i Derek Lewis
Strony: 240

Powszechnym mitem jest to, że ekstrawertycy są najlepszymi sprzedawcami. Sprzedaż to umiejętność jak każda inna, a przy odpowiedniej praktyce każdy może odnieść sukces jako sprzedawca. Jeśli jesteś introwertykiem, ta książka jest dla Ciebie idealna, ponieważ opisuje, w jaki sposób możesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i czuć się tak samo komfortowo w świecie sprzedaży, jak twoi ekstrawertyczni koledzy (a nawet jak przewyższyć ich swoimi introwertycznymi cechami).

17. Większa sprzedaż, mniej czasu

Autor: Jill Konrath
Strony: 256

Czy często czujesz się naprawdę do tyłu w pracy i zmagasz się ze stresem związanym z osiąganiem limitów sprzedaży na koniec miesiąca lub kwartału? Jeśli to brzmi jak ty, jesteś przytłoczonym sprzedawcą. W tej książce Jill Konrath pomaga specjalistom ds. sprzedaży opracować strategie, które pomogą im przezwyciężyć uczucie przytłoczenia i stresu, aby sprzedawać mądrzej i wydajniej.

18. Mit motywacji: jak osoby osiągające wysokie wyniki naprawdę nastawiają się na zwycięstwo

Autor: Jeff Haden
Strony: 288

Bestsellery są obdarzone niekończącą się motywacją, prawda? Zło. W książce Jeffa Hadena The Motivation Myth wyjaśnia, że ​​motywacja jest w rzeczywistości mitem, a Haden sugeruje, że zamiast tego motywacja jest wynikiem dobrego procesu. Dowiedz się, jak zdobywać motywację poprzez ustrukturyzowany proces sprzedaży i jak sam możesz stać się jednym z najlepszych sprzedawców z nieskończoną ilością motywacji.

19. Sprzedawaj z ŁATWOŚCIĄ

Autor: Chris Murray i Jeb Blount
Strony: 276

Najlepsi i najskuteczniejsi handlowcy wdrażają cztery kroki w każdej transakcji z klientami. Bardzo ważne jest, aby zrozumieć, jak wykonać te cztery kroki, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli szukasz prawdziwego sukcesu w sprzedaży i biznesie, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij budować relacje z zadowolonymi, stałymi klientami, którzy będą Cię polecać.

20. Wpływ: psychologia perswazji

Autor: Robert Cialdini
Strony: 336

Ta klasyczna książka omawia psychologię, dlaczego kupujący mówią „tak” i jak doprowadzić ich do tego punktu decyzyjnego. Robert Cialdini podaje sześć zasad wywierania wpływu, w tym wzajemność, zaangażowanie i konsekwencję, społeczny dowód słuszności, lubienie, autorytet i rzadkość. Dowiedz się, jak zastosować te zasady w kolejnej promocji, korzystając z technik przedstawionych w tej książce i skutecznie wpłynąć na klienta, aby kupił to, co sprzedajesz.

21. Sprzedawaj albo daj się sprzedać: jak sobie radzić w biznesie i życiu

Autor: Grant Cardone
Strony: 200

Grant Cardone w swojej książce Sprzedaj albo daj się sprzedać , że wszystko w życiu należy traktować jako sprzedaż. Niezależnie od tego, czy jesteś w sali konferencyjnej, prezentując swój produkt lub usługę, czy próbując przekonać siebie do zdrowego odżywiania, musisz skupić się na sprzedaży tego pomysłu innym i sobie. Ta książka przedstawia techniki pozwalające opanować sztukę sprzedaży na każdym polu. Jednym z głównych wniosków jest to, że aby odnieść sukces w sprzedaży, sam musisz sprzedawać produkt .

22. Co robią wielcy handlowcy: Nauka sprzedaży poprzez więź emocjonalną i potęgę opowieści

Autor: Ben Zoldan
Strony: 256

Czy kiedykolwiek słyszałeś, że opowiadanie historii jest królem? W tej książce Ben Zoldan oferuje wspaniały wgląd w to, jak jeszcze bardziej połączyć się z tymi, którym sprzedajesz, wykorzystując moc opowieści . Zoldan sugeruje, że ludzie nie podejmują decyzji wyłącznie na podstawie faktów, ale przede wszystkim na emocjach . Dowiedz się, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby zainspirować odbiorców do tego, co prezentujesz, i sfinalizować transakcję.

23. Nigdy nie dziel różnicy

Autor: Chris Voss
Strony: 260

Dowiedz się, jak podnieść swoje umiejętności negocjacyjne w Nigdy nie dziel różnicy . Negocjacje to umiejętność, której można się nauczyć i doskonalić w praktyce. Wszystko można negocjować, od zawarcia umowy, po zakup samochodu, podwyższenie pensji lub naradę z partnerem. Dowiedz się, jak korzystać z inteligencji emocjonalnej i zyskać przewagę konkurencyjną w negocjacjach, aby zacząć uzyskiwać to, czego chcesz.

24. Formuła przyspieszenia sprzedaży

Autor: Mark Roberge
Strony: 224

Formuła przyspieszenia sprzedaży zapewnia realistyczne, niezawodne i skalowalne podejście do zwiększania przychodów. Mark Roberge opisuje, jak zbudować odnoszący sukcesy zespół sprzedaży i dostosować strategie sprzedaży w dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym i konkurencyjnym świecie. Dowiedz się, jak zbudować proces, na którym możesz polegać, i wykorzystać przewidywalne dane dotyczące sprzedaży na swoją korzyść.

25. Zarezerwuj sobie solidnie

Autor: Michael Port
Strony: 288

Jeśli jesteś doświadczonym sprzedawcą, rozważ zakup Book Yourself Solid, aby doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe. Michael Port oferuje świeże pomysły i spojrzenie na wypróbowane i prawdziwe techniki sprzedaży, które mogą pomóc Ci utrzymać biznes na długie lata. Poznaj siedem podstawowych strategii, które pomogą Ci wyrobić sobie markę dzięki autopromocji. Odkryj sekret długotrwałego biznesu

26. Słowa, które sprzedają

Autor: Richard Bayan
Strony: 160

Czy szybko zdajesz sobie sprawę, że Twoje słownictwo jest pełne żargonu sprzedażowego, który nie trafia do klienta? Ta pomocna książka pomoże ci uwolnić moc słów, które pomogą ci zamknąć transakcję. Naucz się zwrotów, które przyciągną uwagę potencjalnego klienta, wzbudzą zainteresowanie Twoim produktem lub usługą i ostatecznie zdobędą jego ofertę.

27. Jak sprzedać cokolwiek komukolwiek 

Autor: Joe Girard, Stanley H. Brown
Strony: 192

W swojej książce Joe Girard ujawnia, jak absolutnie każdy może pomyślnie zamknąć transakcje w każdym rodzaju biznesu. Jeśli ktoś wie, jak to zrobić, to tylko Joe! Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w sprzedaży sprzedał ponad 13 000 samochodów, ustanawiając rekord Guinnessa. Joe wierzy, że każdy może osiągnąć swoje cele w sprzedaży, koncentrując się na podstawowych zasadach, takich jak zaufanie i ciężka praca. Więc na co czekasz?

28. Wewnątrz umysłu sprzedaży: jak zrozumieć umysł i sprzedawać wszystko

Autor: Derek Borthwick
Strony: 222

Aby odnieść sukces w sprzedaży B2B, ważne jest, aby wiedzieć, jak działa ludzki umysł i jak wykorzystać tę wiedzę do przekonywania ludzi. Książka Dereka Borthwicka wprowadza w tajniki ludzkiego umysłu i pokazuje krok po kroku, jak wzmocnić swoje umiejętności sprzedażowe i zwiększyć sprzedaż. Po więcej szczegółów polecamy nasz przewodnik po psychologii sprzedaży – przeczytaj go tutaj .

29. Droga wilka: sprzedaż liniowa: opanuj sztukę perswazji, wywierania wpływu i sukcesu

Autor: Jordan Belfort
Strony: 256

„Sprzedaj mi ten długopis!” – Życie Jordana Belforta nie tylko zapewnia wystarczająco dużo treści, aby wypełnić hollywoodzki film „Wilk z Wall Street”. Zapewnia również wystarczająco dużo doświadczeń na ekscytującą książkę sprzedaży, usianą anegdotami z Wall Street. W swojej książce Belfort otwiera swój podręcznik i pokazuje, jak przezwyciężyć niepowodzenia za pomocą sprawdzonych strategii i technik, opanować sztukę perswazji i zawierać transakcje we śnie. Niezbędnik każdego handlowca!

30. Sekrety udanej sprzedaży

Autor: Alison Edgar
Strony: 154

Są tropy, masz dobry humor — ale niczego nie sprzedajesz. W tej książce brytyjska specjalistka ds. sprzedaży Alison Edgar bada, jak zawierać transakcje i naprawdę opanować sprzedaż. Żadnych sztuczek, tylko prawda. Dostarcza ci ponad 150 stron pełnych praktycznych strategii i metodologii, które faktycznie działają.

31. Kompletny przewodnik dotyczący sprzedaży w D-A-CH

Autor: DataBot Media Technologies LTD. PLC
Strony: 39

Jeśli planujesz ekspansję na kraje niemieckojęzyczne, takie jak Niemcy, Austria i Szwajcaria, powinieneś pomyśleć o zdobyciu tego przewodnika. To ponad 30 stron wypełnionych informacjami o tym, jak radzić sobie z rynkiem D-A-CH . Jak RODO wpływa na Twoją sprzedaż B2B ? Które cyfrowe narzędzia sprzedażowe pomogą Ci sprzedawać w DACH? Znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania.

Udoskonal swoje techniki sprzedaży i zawieraj więcej transakcji

Wybierając księgi sprzedaży, na których chcesz polegać, pamiętaj o swoich celach . Wszystkie te książki zapewnią Ci odpowiednie techniki budowania niezawodnych i skalowalnych procesów sprzedaży, które pomogą Twojej firmie osiągnąć cele sprzedażowe, o ile zdefiniowałeś, jak wygląda sukces dla Ciebie i Twojej firmy.

Wzięcie do ręki książki to pierwszy krok w procesie uczenia się. Nie zapominaj, że musisz włożyć dużo pracy w zbudowanie planu działania i udoskonalenie swoich umiejętności, aby stać się najlepszym sprzedawcą, jakim możesz być.

Do następnego razu, szczęśliwej sprzedaży!

Tags: B2B Sprzedaż, Sprzedaż B2B, Marketingowe Bazy Danych B2B B2C, Wzrost B2B, Dane B2B, Data Hub PL, Heatly Alex

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.