SALES INTELLIGENCE

Co to jest Sales Intelligence i jak pomaga osiągnąć sukces w sprzedaży?

Sales Intelligence jest w tej chwili na porządku dziennym w sprzedaży. Ale jako przedstawiciel handlowy lub kierownik ds. sprzedaży sama znajomość tego terminu nie zaprowadzi cię daleko. Pytanie brzmi raczej: Gdzie można wykorzystać Sales Intelligence? W jaki sposób Sales Intelligence może wesprzeć Ciebie i Twój zespół sprzedaży? 

Ważne jest, aby mieć na uwadze swój cel – bezcelowe korzystanie z oprogramowania jeszcze nikomu nie pomogło. Jednak są też przedstawiciele handlowi, którzy korzystają z Sales Intelligence, ale nie wiedzą, jaki jest ich cel i co chcą dzięki temu osiągnąć. 

Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć najważniejsze rzeczy na temat Sales Intelligence i jak go używać do osiągania celów sprzedażowych. Zacznijmy!

Czym jest inteligencja sprzedażowa?

Sales Intelligence zwykle odnosi się do szeregu technologii , które pomagają działowi sprzedaży i marketingu znaleźć, zebrać, przeanalizować i ocenić dane o potencjalnych klientach . Co więcej: Sales Intelligence wspiera Cię w generowaniu leadów, a dodatkowo dostarcza najświeższe informacje o Twoich potencjalnych klientach. W tym celu Sales Intelligence wykorzystuje informacje, które są już publikowane w Internecie – na stronach internetowych, w mediach społecznościowych itp. Takie technologie są często wykorzystywane w sektorze B2B , gdzie pozwalają zaoszczędzić sporo czasu na research.

Sales Intelligence to coś w rodzaju napoju energetycznego do skutecznej sprzedaży – daje wszystko, czego potrzebujesz, aby skutecznie pozyskać swój rynek, grupę docelową i upragnionego klienta – zwłaszcza w B2B! Sales Intelligence nie tylko zarysowuje powierzchnię! Takie narzędzia nie dostarczają po prostu danych kontaktowych i nic więcej. Często widzisz konkretne dane finansowe, historię firmy, dane kontaktowe pracowników i wiele więcej.

Sales Intelligence odnosi się zarówno do oprogramowania, jak i narzędzi

Dzięki Sales Intelligence możesz zdefiniować i zawęzić grupę docelowych klientów, dając oprogramowaniu możliwość oferowania bardziej konkretnych wyników. W tym celu bardzo przydatne może być stworzenie idealnego profilu klienta , o który zapytasz za pomocą takich narzędzi.

Często Sales Intelligence można również zintegrować z systemami CRM , co może jeszcze bardziej ułatwić pracę. Ponadto utrzymanie danych jest często częścią Sales Intelligence, co oznacza, że ​​wzbogacanie danych i kwalifikacja leadów są również zawarte w wielu narzędziach. Sales Intelligence może również wydobywać i uzupełniać dodatkowe dane z mediów społecznościowych czy bieżących wiadomości. Czasami włączone jest również automatyczne generowanie list potencjalnych klientów, śledzenie witryny i automatyczne alerty dla Twojej skrzynki pocztowej. Niektóre programy wspierają również Twoje zaangażowanie w sprzedaż i umożliwiają sprzedaż , co z kolei znacznie poprawia ogólną wydajność sprzedaży.

Dowiedz się o innych funkcjach narzędzi Sales Intelligence w sekcji „ Jakie funkcje mają narzędzia Sales Intelligence? ”

Jak działa analiza sprzedaży?

Podsumowując, Sales Intelligence daje ogromną przewagę dzięki wysokiej jakości i dostosowanym do potrzeb danym. Ale jak dokładnie robi to oprogramowanie lub narzędzie? Często systemy te współpracują ze sztuczną inteligencją (AI). Kiedy sztuczna inteligencja spotyka się ze sprzedażą, następuje wzrost . Jeśli użyjesz go mądrze, możesz przenieść swoje wyniki sprzedaży na wyższy poziom.

Sales Intelligence wykorzystuje głównie technologię crawlerów, która skanuje Internet w poszukiwaniu publicznie dostępnych informacji . Informacje te następnie wracają do oprogramowania lub narzędzi. 

Sales Intelligence to dane – dużo danych ! W zależności od celu, narzędzia Sales Intelligence przejmują zbieranie, sortowanie, analizę, ocenę i wzbogacanie ogromnych ilości danych z Internetu. Wszystko, co Twój docelowy klient kiedykolwiek upublicznił , może zostać znalezione przez oprogramowanie Sales Intelligence. Następnie możesz sam sprawdzić, czy klient docelowy może potrzebować Twojego produktu. W większości przypadków możesz to rozpoznać po tak zwanych sygnałach sprzedaży, które pokazuje Ci Sales Intelligence.

Może to być odwiedzający stronę internetową, który pobierze Twój white paper , wizyta na targach , komentarz na LinkedIn lub udział w jednym z Twoich webinarów . Za pomocą takich sygnałów możesz dość dobrze zobaczyć, jak głęboki jest poziom zainteresowania Twojego potencjalnego klienta. O wszystkich funkcjonalnościach Sales Intelligence dowiesz się w rozdziale „Jakie funkcje posiadają narzędzia Sales Intelligence?”

Wyzwalaj zdarzenia

Źródło:  blog.hubspot.com

Oznacza to, że Sales Intelligence Software pobiera dane z kilku źródeł, takich jak:

  • Profile na stronie internetowej/w mediach społecznościowych Twojego klienta docelowego
  • Publikacje/raporty/oceny dotyczące klienta docelowego na innych stronach
  • Śledzenie odwiedzających/pliki cookie: W jaki sposób ktoś porusza się po Twojej witrynie?
  • i wiele więcej.

To powiedziawszy, Sales Intelligence wspiera Cię, zbierając wiele danych z różnych źródeł. Następnie możesz zobaczyć wyniki w zakupionym narzędziu w bardzo schludny i uporządkowany sposób.

Jakie funkcje mają narzędzia Sales Intelligence?

Oprogramowanie Sales Intelligence nie zawsze jest identyczne. Istnieje wiele różnych narzędzi o różnych funkcjach, w zależności od celu lub celu danego narzędzia i jego użytkowników.

Dostępne są narzędzia Sales Intelligence dla:

1. Generowanie leadów/listy leadów

Narzędzia Sales Intelligence mogą pomóc w wyszukiwaniu i generowaniu leadów . Na podstawie zdefiniowanych przez Ciebie kryteriów Sales Intelligence pokazuje Ci dokładnie firmy i osoby, które prawdopodobnie staną się Twoimi przyszłymi klientami .

Otrzymujesz listy leadów, na których znajdują się Twoi klienci docelowi, a także wiele ważnych informacji, takich jak adres, dane firmy, publicznie dostępne dane kontaktowe pracowników oraz aktualne aktualności . 

Wystarczy kilka kliknięć, aby menedżerowie sprzedaży i przedstawiciele handlowi mogli natychmiast otrzymać gorące leady! Dzięki tym dodatkowym informacjom dostarczanym przez oprogramowanie Sales Intelligence, Ty i Twój zespół sprzedaży możecie przejść od razu do sedna: mianowicie do rozmowy z potencjalnymi klientami.

Często można też znaleźć firmy podobne do obecnych klientów . Te tak zwane sobowtóry natychmiast pokazują, do których firm możesz kierować swój produkt lub usługę, które dokładnie pasują do Twojego profilu wyszukiwania. Z podobnymi firmami możesz też mieć 100% pewność, że jest popyt na Twój produkt lub usługę.

Chcesz więcej funkcji? Proszę bardzo: alerty to kolejna funkcja wielu narzędzi Sales Intelligence. Ta funkcja jest szczególnie przydatna i oszczędza czas, ponieważ zawsze będziesz informowany o najnowszych osiągnięciach swojej grupy docelowej i klientów docelowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o nowych możliwościach sprzedaży, zmienionych danych lub nowym wpisie – bezpośrednio przez e-mail. To nie jest łatwiejsze niż to.

2. Kwalifikacja potencjalnych klientów i śledzenie potencjalnych klientów

Ponadto Sales Intelligence pomaga Twojemu działowi sprzedaży dowiedzieć się, które leady powinny być targetowane, a które są raczej nieodpowiednie. Na przykład niektóre narzędzia automatycznie nadają priorytet listom potencjalnych klientów na podstawie wcześniej zdefiniowanych reguł. 

Często oprogramowanie Sales Intelligence dostarcza również informacji potrzebnych Tobie lub Twojemu zespołowi do ręcznego tworzenia list potencjalnych klientów. W tym zakresie otrzymujesz pomoc w zakresie kwalifikacji leadów i ustalania priorytetów . Następnie działom sprzedaży i marketingu łatwiej jest oszacować, ile zasobów należy zainwestować w aktywację leadów.

Ponadto możesz również użyć Sales Intelligence do prognozowania sprzedaży . Oznacza to, że możesz skutecznie śledzić wydajność swojego zespołu i lepiej rozumieć, które procesy i strategie można udoskonalić. Pomaga to trwale poprawić wydajność i procesy sprzedaży, a także prognozować nadchodzące transakcje .

3. Wzbogacanie i konserwacja danych

Oczywiście możesz również użyć oprogramowania Sales Intelligence do wzbogacenia i uzupełnienia danych klientów w ramach swojego CRM. Większość narzędzi doda brakujące adresy e-mail lub numery telefonów. Niektóre dodają również dane firmy lub branży, schematy organizacyjne, informacje technograficzne i wiele więcej!

Sales Intelligence zapewnia solidne podstawy do kwalifikowania potencjalnych klientów i ustalania ich priorytetów . Ponadto zapewnia kontekst dla rozmów handlowych i często odpowiedni punkt wyjścia do rozmowy! 

Ponadto wspiera Twój lead scoring , czyli sposób, w jaki oceniasz leady, czyli lead nurturing , czyli ciągły rozwój relacji z Twoimi leadami. Ostatecznie pracujesz tylko z bezbłędnymi danymi wysokiej jakości, nie marnujesz czasu i inwestujesz w relacje z tymi (potencjalnymi) klientami .

4. Umożliwienie sprzedaży / Zaangażowanie w sprzedaż

Sales Enablement ma na celu zwiększenie przewidywalności sprzedaży. Dlatego jego głównym celem jest lepsza komunikacja zespołów sprzedażowych w zakresie treści, odpowiednich narzędzi i aktualnych informacji . 

Powinno to prowadzić do tego, że zespoły sprzedażowe będą mogły pracować w bardziej ukierunkowany, oszczędzający czas sposób, co ostatecznie powinno doprowadzić – jak się domyślacie – do większej liczby transakcji ! Ponieważ klienci są bardziej skłonni zaakceptować ofertę, jeśli czują się zrozumiani i zaopiekowani podczas całego procesu zakupu, kluczem jest podróż klienta z większą interakcją i cennymi informacjami.

Zaangażowanie w sprzedaż odnosi się z kolei do relacji pomiędzy sprzedawcą a jego/jej klientem. Często można to zmierzyć czasem spędzonym na rozmowach i częstotliwością wymiany (e-maile, rozmowy telefoniczne itp.). Sales Engagement ma na celu usprawnienie procesów sprzedażowych i marketingowych w celu optymalizacji kontaktu z klientem. Spersonalizowana i zautomatyzowana ścieżka klienta , która zwiększa liczbę e-maili, połączeń, postów w mediach społecznościowych i spotkań, oszczędza czas i utrzymuje lojalność klientów. 

Pozwala także śledzić powodzenie określonych komunikatów i taktyk, jednocześnie zmniejszając obciążenie przedstawicieli handlowych.

Czasami istnieje również nakładanie się oprogramowania Sales Intelligence i CRM , narzędzi do śledzenia e-maili sprzedażowych i narzędzi do analizy sprzedaży. Wiele narzędzi Sales Intelligence zaprojektowano w celu wprowadzania nowych rekordów potencjalnych klientów do systemów CRM i aktualizowania ich. Niektóre platformy CRM dostarczają nawet informacji o sprzedaży , takich jak historia firmy lub informacje o oddziałach.

Jak zacząć z Sales Intelligence?

Ponieważ mówiliśmy już o funkcjach oprogramowania i narzędzi Sales Intelligence, z pewnością zastanawiałeś się, jak wykorzystać je w swoim osobistym przypadku. W zależności od tego, w jakiej branży pracujesz lub jakie usługi oferujesz, Sales Intelligence może Ci pomóc na bardzo indywidualnym poziomie. Aby rozpocząć, możesz wykonać następujące kroki:

1. Wybierz dostawcę Sales Intelligence

Tutaj warto porównać, którego dostawcę najbardziej lubisz, zarówno pod względem cech produktu, jak i obsługi (sprawdź porównywarki takie jak Capterra !).

2. Przetestuj różne narzędzia od różnych dostawców

Zwykle możesz umówić się na prezentacje z dostawcami Sales Intelligence lub obejrzeć webinaria/filmy o produktach. Niektóre oferują również konta testowe, więc możesz sam wypróbować, czy narzędzie Ci odpowiada.

3. Kup narzędzie Sales Intelligence z ich portfolio produktów

Różni dostawcy oferują różne narzędzia i różnorodne produkty. Większość z nich jest rozliczana jako subskrypcje.

4. Skorzystaj z Onboardingu, który oferuje Twój dostawca analityki sprzedaży

W procesie onboardingu do nowego oprogramowania dokładnie pokażemy Ci, jak korzystać z Sales Intelligence i jak najlepiej zintegrować go z Twoimi procesami. Dostawca powinien również pokazać, jakie możliwe integracje z innymi narzędziami są dostępne.

5. Wykorzystaj zakupiony produkt i przeanalizuj jego zalety

Tutaj powinieneś zmierzyć, czy zaoszczędziłeś czas, umówiłeś się na więcej spotkań lub zamknąłeś transakcje.

Wykorzystanie Sales Intelligence jest tak indywidualne, jak sama firma . Na przykład, jeśli oferujesz coachingi w swoim regionie, będziesz filtrować według innych kryteriów wyszukiwania niż firma meblarska, która szuka nabywców na krzesła biurowe w całych Niemczech.

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie Sales Intelligence dla siebie?

To, które oprogramowanie Sales Intelligence jest dla Ciebie najlepsze, zależy od Twoich celów . Czy chcesz zachować świeżość danych, czy je wyczyścić? Chcesz generować leady? A może interesuje Cię monitorowanie rynku?

Sales Intelligence musi pasować do Twojego indywidualnego biznesu!

Jak wspomniano powyżej, istnieją różne narzędzia o różnych funkcjach . Wybierz więc narzędzie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Często zależy to od Twojej branży i użytkowników Twojego produktu lub usługi. Może uda Ci się również wymienić informacje z klientami, partnerami, poprosić o pomoc swoją sieć (np. na LinkedIn !) lub dowiedzieć się, z jakich narzędzi korzysta Twoja konkurencja.

Czy Sales Intelligence można połączyć z Twoim CRM?

W idealnej sytuacji możesz połączyć wybrane oprogramowanie Sales Intelligence z CRM. Przy takiej integracji ważne jest, aby interfejs działał bez tarcia. W wielu przypadkach Sales Intelligence ma postać wtyczki, która wyświetla oprogramowanie bezpośrednio w interfejsie Twojego wewnętrznego systemu CRM.

Niektóre znane systemy CRM na poziomie krajowym, ale także międzynarodowym to:

  • Siły sprzedaży
  • Zoho
  • Pipedrive
  • Hubspot
  • Superbiuro
  • Apollo
  • Microsoft Dynamics
  • Chmura sprzedaży SAP
  • Sprzedaż cukru i wiele więcej.

Jeśli już korzystasz z CRM , warto zapytać, czy integracja z tym narzędziem jest możliwa przy zakupie narzędzia Sales Intelligence. Dzięki temu zaoszczędzisz dużo pracy, a Twój zespół podziękuje Ci za to później. Jeśli wybrane przez Ciebie narzędzie Sales Intelligence nie posiada interfejsu do Twojego systemu CRM, możesz również stworzyć taki interfejs za pomocą innych narzędzi – np. Zapier .

Jakie korzyści uzyskasz dzięki Sales Intelligence?

Sales Intelligence oferuje wiele nowych sposobów odkrywania nowych możliwości sprzedaży. Jak już wspomniano, znajdziesz wiele przydatnych informacji, które możesz wykorzystać bezpośrednio. Ale co dokładnie robi Sales Intelligence, aby Ci pomóc? Oto 7 dobrych powodów, dla których warto korzystać z Sales Intelligence :

1. Odkryj swój potencjał rynkowy dzięki Sales Intelligence

Wiele firm nawet nie wie, ilu jest potencjalnych klientów na ich rynku docelowym. Niektórzy dotykają tylko czubka góry lodowej, rozmawiając tylko z kilkoma osobami z grupy docelowej. Dzięki Sales Intelligence otrzymujesz obszerny i szczegółowy przegląd rynku, dzięki czemu nie przegapisz nadchodzących okazji !

2. Znajdź swoją grupę docelową dzięki Sales Intelligence

Bez czasochłonnych poszukiwań – z pomocą Sales Intelligence znajdziesz dokładnie takich klientów docelowych , jakich szukałeś! Połączenie danych statycznych, takich jak nazwa firmy, branża i adres, z danymi dynamicznymi, takimi jak aktualne wiadomości, nagrody i kontrakty, sprawia, że ​​wybór klienta docelowego jest łatwiejszy niż kiedykolwiek!

3. Oszczędzaj czas na badania

Skontaktowałeś się z kimś na targach. Świetny! Ale jak brzmi „a teraz musisz ręcznie wyszukać wszystkie dalsze informacje na temat tego kontaktu”? Tak, jasne? Dzięki Sales Intelligence możesz po prostu pominąć ten krok. Otrzymasz wszystkie potrzebne dane jednym lub dwoma kliknięciami i nie będziesz tracić czasu na szukanie informacji .

4. Monitoruj swoich konkurentów

Często możesz identyfikować i monitorować swoich konkurentów za pomocą narzędzi do analizy sprzedaży. Zapewne znasz już wiele nazwisk w swojej branży, ale kto powiedział, że znasz je wszystkie? Dzięki Sales Intelligence możesz znaleźć każdego konkurenta i automatycznie monitorować cały jego wachlarz.

5. Znajdź decydentów

Dzięki narzędziom Sales Intelligence na pierwszy rzut oka zobaczysz, kto jest dla Ciebie najlepszą osobą kontaktową . Często można filtrować i wyszukiwać według poziomów hierarchii lub tytułów stanowisk . W ten sposób możesz zwracać się do niego bezpośrednio i nie utknąć z kimś, kto nie potrzebuje Twojego produktu i/lub nie ma odpowiednich uprawnień decyzyjnych .

6. Rozpoznaj najlepszy czas, aby się do kogoś zwrócić

Kiedy najlepiej nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami? Sales Intelligence dostarcza sygnały i wiadomości, aby zidentyfikować bieżące problemy, które mogą mieć firma lub pracownicy. Dzięki ocenionym zdarzeniom wyzwalającym można rozpoznać pilne potrzeby i bezpośrednio na nie reagować.

7. Popraw wzbogacanie leadów i kwalifikację leadów

Często Twój formularz kontaktowy prosi tylko o imię i nazwisko oraz adres e-mail potencjalnego klienta. Z pomocą Sales Intelligence automatycznie dodawane są ważne dane i informacje, takie jak branża, dane finansowe itp . Ułatwia to wyszukiwanie i przyspiesza kwalifikację leadów, zanim trafią one do działu sprzedaży.

Jakie są dostępne narzędzia Sales Intelligence?

Nie wszystkie narzędzia Sales Intelligence są takie same. Różne narzędzia mają różne cele. W tym miejscu chcielibyśmy przedstawić Ci nasze 10 najlepszych narzędzi , które pomogą Ci przyspieszyć sprzedaż i generowanie leadów. Najlepiej pozwolić firmom mówić za siebie. Zacznijmy!

Oprogramowanie do analizy sprzedaży

1. Clari

Platforma Operacji Przychodowych

Clari dostarcza wielu informacji potrzebnych do skutecznego prognozowania sprzedaży. Za pomocą danych z e-maili, CRM, rejestrów połączeń i wielu innych, Clari powie Ci wszystko, co musisz wiedzieć o swoich przyszłych transakcjach!

2. DataBot

Największa baza danych B2B dla aktualnych możliwości sprzedaży

DataBot wspiera Twój marketing i przedsprzedaż w doborze odpowiedniej grupy docelowej i generowaniu leadów. Wynik? Wybór grupy docelowej ze wszystkimi istotnymi danymi firmy i kontaktami. Połączenie danych adresowych i charakterystyk z aktualnymi zdarzeniami wyzwalającymi gwarantuje sukces! [Wyprodukowane w Niemczech]

Poszukiwania w Echobocie

Poszukiwania w DataBocie

3. Wyświetlacz

Zoptymalizuj współpracę między działem sprzedaży i marketingu
Showpad  zapewnia platformę umożliwiającą sprzedaż, która łączy w sobie mocne strony zespołów ds. sprzedaży i marketingu. Łącząc CRM, zarządzanie treścią i automatyzację marketingu, Showpad umożliwia Twoim sprzedawcom lepszą sprzedaż dzięki dostosowanym treściom, podczas gdy Twój zespół marketingowy uzyskuje wgląd w codzienne funkcjonowanie Twojej firmy.

4. Automatyczne zamknięcie

Szybciej zamykaj więcej transakcji i oszczędzaj czas.

Dzięki Autoklose masz dostęp do obszernej bazy danych firm B2B, ale także dbasz o swoje mailingi, raporty, zarządzanie czasem i danymi klientów. Oprogramowanie zapewnia również kilka łatwych w użyciu szablonów.

5. Apollo

Platforma sprzedaży Data-First.

Apollo jest bardziej zaangażowana w poszukiwanie potencjalnych klientów i generowanie potencjalnych klientów. W tym celu dostarcza różnorodnych informacji o decydentach i firmach. Ułatwia również wzbogacanie danych za pomocą automatycznych alertów, gdy dane klientów ulegną zmianie.

6. Gong

Technologia Revenue Intelligence dla zespołów sprzedaży

Według Gonga zapewniają one „Inteligencję transakcji” i „Inteligencję ludzi”. Pierwsza oznacza dane o tym, jak zawierano transakcje, dzięki czemu możesz wyraźnie zobaczyć swoje wzorce sukcesu. Drugi analizuje wydajność Twojego zespołu sprzedaży i identyfikuje obszary wymagające ulepszeń, którymi możesz się konkretnie zająć.

7. Powiększenie informacji

Dane B2B, potencjalni klienci i kontakty

Firmowe ZoomInfo zbiera dane poprzez systematyczne ankiety i badania. Narzędzie to tworzy schematy organizacyjne oraz informacje o nowych projektach klienta docelowego. Jest to szczególnie przydatne w przypadku sprzedaży B2B w sektorze IT!

8. Dostosuj się

Platforma przyspieszenia sprzedaży / Baza danych kontaktów B2B Portfolio produktów

Adapt zapewnia międzybranżowe kontakty B2B i dane firmowe, co gwarantuje więcej transakcji. Tutaj otrzymujesz miliony kontaktów biznesowych dla kwalifikowanych klientów i przyspieszoną budowę rurociągu.

9. Zasięg

Platforma Sales Engagement, Sales Automation

Outreach wspiera Cię oprogramowaniem Sales Engagement i chroni Cię za pomocą funkcjonalnej aplikacji. W pełni skoncentruj się na spotkaniach i transakcjach! Głównym aspektem jest tutaj wyraźnie personalizacja komunikacji z klientem.

10. Przeprowadź

B2B Database & Business Contact Data Provider

UpLead zapewnia platformę do wzbogacania i generowania leadów. Wzmocnij swoje poszukiwania i znajdź odpowiednich klientów docelowych. Niewielkim wysiłkiem zdobędziesz odpowiednią osobę kontaktową, wzbogacisz swoje dane i sfinalizujesz więcej transakcji.

Wniosek: Sales Intelligence to przyszłość sprzedaży

Więc teraz wiesz dokładnie, czym jest Sales Intelligence, co dokładnie robi to oprogramowanie/narzędzia i jak możesz je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Jedno jest pewne: nie możesz już obejść Sales Intelligence – zwłaszcza jeśli chcesz jak najlepiej dla swojej sprzedaży! Chcesz więcej leadów? Więcej wysokiej jakości danych? Mniej czasu na szukanie i po prostu więcej ofert? Teraz wiesz, co robić! Skontaktuj się z różnymi dostawcami i znajdź narzędzie, które odpowiada Twoim potrzebom.

Życzymy powodzenia na starcie ze sprzedażą cyfrową!

Tagi: B2BCRM, SprzedażSales IntelligenceNarzędziaVertrieb

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.