REKLAMY LINKEDIN 101

Bazy B2B Leady
Reklamy LinkedIn 101: Jak tworzyć odbiorców LinkedIn

Nudna, standardowa reklama w internecie? Absolutny zakaz w B2B! Personalizacja i precyzyjnie dobrana grupa docelowa są niezwykle ważne dla Twojego marketingu i reklamy online. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram i LinkedIn, a także wyszukiwarki, takie jak Google, również dostrzegły znaczenie reklamy.

Działając w sektorze B2B, LinkedIn powinien być Twoją pierwszą platformą społecznościową, na której będziesz aktywny. Jako sieć biznesowa LinkedIn oferuje idealną platformę do kreatywnych działań reklamowych , ponieważ użytkownicy LinkedIn są otwarci na treści istotne dla biznesu. Ponad 810 milionów ludzi korzysta z LinkedIn na całym świecie ;Na obszarze DACH korzysta z niego 17 mln osób . Wydaje się, że to dobry początek, prawda?

Ponieważ LinkedIn zbiera wiele informacji o użytkownikach z ich profili , możesz wybrać grupę docelową dla podejścia opartego na koncie (ABM) dokładnie zgodnie z Twoimi życzeniami. Ale czy wiesz, od czego zacząć? Czy znasz różnicę między niestandardowymi odbiorcami, dopasowanymi odbiorcami i menedżerem kampanii? Nie martw się — wkrótce będziesz w stanie przebić się przez dżunglę nowej terminologii reklamowej.

Jeśli szukasz wskazówek, jak zacząć wyświetlać reklamy na LinkedIn , ten artykuł jest dla Ciebie. Omówimy każdy aspekt Menedżera kampanii LinkedIn i zobaczymy, jak możesz tworzyć reklamy w sieci.

Jak wygląda menedżer kampanii LinkedIn?

Twoim pierwszym punktem kontaktowym, jeśli chodzi o reklamy i treści sponsorowane na LinkedIn, jest prawdopodobnie LinkedIn Campaign Manager. Możesz uzyskać dostęp do Menedżera kampanii poprzez swój prywatny profil , jeśli jesteś administratorem strony firmowej. Po zalogowaniu się do LinkedIn Campaign Manager najpierw zobaczysz czystą stronę z ikoną swojego konta, znakiem zapytania i dzwonkiem w prawym górnym rogu.

Na samej stronie zobaczysz tekst „Szczegółowa lista kont” pod tekstem Menedżera kampanii. Tutaj możesz zobaczyć, którymi kontami zarządzasz – jest to szczególnie ważne, jeśli jesteś agencją lub freelancerem zarządzającym reklamami dla wielu klientów.

konto na linkedin

Jeśli klikniesz na jedno z kont, zobaczysz trzy dodatkowe zakładki: Grupy kampanii, Kampanie i Reklamy.

menedżer kampanii na linkedinie

Po lewej stronie masz swoje menu, za pomocą którego możesz planować nowe kampanie i wprowadzać dalsze ustawienia dla swojego menedżera kampanii. 

ustawienia menedżera kampanii

Domyślnie najpierw docierasz do zakładki Reklama , gdzie znajdują się trzy wyżej wymienione zakładki z przeglądem wszystkich kampanii i tym podobnych.

Użyj karty Plan, aby utworzyć nowe kampanie – ale o tym później .

Co to jest kierowanie na konto?

Zanim przejdziemy do tego, jak rozpocząć kampanię tutaj na LinkedIn, chcemy wyjaśnić z Tobą najważniejszą terminologię LinkedIn. Jeśli rozumiesz te warunki, jesteś prawie gotowy, aby zacząć od odbiorców LinkedIn.

Kierowanie na konto polega na rozmowie z precyzyjnie wybraną grupą docelową. Tak więc ta strategia działa najlepiej, jeśli i tak pracujesz z ABM lub chcesz zacząć. Dzięki kierowaniu na konto na LinkedIn zwracasz się tylko do decydentów , którzy poruszają się w obrębie Twojej grupy docelowej. 

Oznacza to, że tylko użytkownicy należący do Twoich docelowych firm mogą zobaczyć Twoje reklamy na LinkedIn. Ta forma targetowania umożliwia generowanie wysokiej jakości leadów , ograniczanie strat rozproszonych do minimum i zwiększanie szans na pozyskanie nowych klientów. 

Oczywiście możesz też dopasować reklamy na LinkedIn do osób i firm, które spełniają określone kryteria, takie jak branża, wielkość firmy, zainteresowania, wiedza czy dziedzina działalności. Ogranicza to jednak tylko grupę osób, które zobaczą reklamę. Nie możesz jednak dokładnie określić, do których firm kierujesz reklamy, a zatem nie wiesz dokładnie, czy firmy te rzeczywiście reprezentują potencjalnych klientów . W związku z tym kierowanie na firmy pozostaje niezdefiniowane i raczej nie nadaje się do marketingu opartego na kontach.

Jaka jest różnica między niestandardowymi odbiorcami a dopasowanymi odbiorcami?

Niestandardowi odbiorcy to opcja kierowania reklam na Facebooku. Custom Audience można zbudować na podstawie list klientów, ruchu na stronie, list leadów , a nawet interakcji na Facebooku. Możesz także tworzyć niestandardowe grupy odbiorców z osób, które już znają Twoją firmę i które już gdzieś zapisałeś na liście.

Jednak wielu używa również terminu „odbiorcy niestandardowi” w odniesieniu do „dopasowanych odbiorców” na LinkedIn. Dopasowani odbiorcy na LinkedIn są zasadniczo tacy sami jak niestandardowi odbiorcy na Facebooku.

Na przykład, jeśli chcesz wyświetlać reklamy odwiedzającym Twoją witrynę, istniejącym klientom lub potencjalnym klientom na LinkedIn, możesz przesłać listę tych firm do LinkedIn. Inną opcją — zwłaszcza dla osób odwiedzających witrynę — jest umieszczony w Twojej witrynie tag LinkedIn, który automatycznie przekierowuje odwiedzających Twoją witrynę, gdy są oni na LinkedIn.

Co to jest podobna publiczność?

Kolejnym ważnym terminem, jeśli chodzi o Audiences, jest tzw. Lookalike Audience . Taka grupa odbiorców jest idealna dla reklam na LinkedIn, ponieważ adresowana jest do dalszych pasujących profesjonalistów z Twoich odbiorców docelowych .

Lookalike Audience to nic innego jak rozszerzenie Twoich dopasowanych odbiorców. Lookalike Audiences tworzy nowe cele z osób, które już kierowałeś na LinkedIn. Dopasowana grupa odbiorców zawiera osoby lub profile, które mają takie same lub podobne cechy jak Twoja dopasowana grupa odbiorców. Może to być stanowisko, umiejętności, lokalizacja, płeć, wiek i wiele innych.

Zalety podobnej publiczności

Dzięki funkcji Lookalike Audience poszerzasz pulę dopasowanych odbiorców, którym wyświetlają się Twoje reklamy na LinkedIn. Ponieważ LinkedIn generuje dla Ciebie Lookalike Audiences, nie musisz robić nic więcej niż „sklonować” istniejących dopasowanych odbiorców za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Jak tworzyć dopasowane grupy odbiorców na LinkedIn

Otwórz menedżera kampanii LinkedIn swojej firmy i kliknij kartę Plan po lewej stronie wstążki, a następnie opcję Odbiorcy.

dopasowana publiczność

Następną rzeczą, którą zobaczysz, jest menu rozwijane, w którym możesz wybrać źródło, z którego chcesz utworzyć Pasujących odbiorców. Na przykład: Możesz przesłać listę swoich najlepszych istniejących klientów, bardzo dobrze pasujących potencjalnych klientów lub listy firm z narzędzia do analizy sprzedaży.

źródło pasujących odbiorców

W swoim retargetingu możesz wybierać spośród uczestników wydarzenia, potencjalnych klientów witryny i innych, aby kierować reklamy na LinkedIn.

Na dole znajdziesz także kartę Podobni odbiorcy , której możesz użyć do utworzenia grupy podobnych odbiorców.

Uwaga: niestety czasem może minąć do 24 godzin, zanim LinkedIn dopasuje wszystkie firmy do swoich członków na platformie.

Oczywiście grupa podobnych odbiorców jest interesująca tylko wtedy, gdy tworzysz ją z grupy docelowej, która jest dla Ciebie bardzo odpowiednia i obiecuje wysoką sprzedaż. Dlatego niezwykle ważne jest staranne tworzenie oryginalnej listy , którą przesyłasz do LinkedIn. A co powiesz na kierowanie reklam do pracowników z firm podobnych do Twoich najlepszych klientów? Po prostu prześlij listę klientów swojej firmy za pośrednictwem kierowania na konto LinkedIn.

Następnie LinkedIn wygeneruje Lookalike Audience, która zawiera pracowników z firm podobnych do Twoich najlepszych klientów i kieruje reklamy do nich. Aby uniknąć wyświetlania reklam dotychczasowym klientom, możesz dodatkowo wykluczyć listę kont istniejących klientów.

Zalecamy przesyłanie tylko list firm do LinkedIn. Czemu? Przesyłanie list kontaktów jest co do zasady możliwe, ale krytyczne ze względu na RODO. Ryzykujesz zatem ostrzeżenie, ponieważ to Ty reklamujesz – nie LinkedIn!

Jak stworzyć grupę podobnych odbiorców na LinkedIn

Zaloguj się na swoje konto w Menedżerze kampanii LinkedIn.

  1. Zaloguj się na swoje konto w Menedżerze kampanii LinkedIn.
  2. W lewym menu kliknij zakładkę Plan, następnie zakładkę Odbiorcy, a następnie zakładkę Utwórz odbiorców.
  3. Na samym dole wybierz zakładkę Lookalike z menu rozwijanego.

Następnie pojawi się to pole:

podobni odbiorcy na linkedin

Ile kontaktów lub adresów e-mail potrzebujesz, aby uzyskać podobną grupę odbiorców na LinkedIn?

Według własnych oświadczeń platformy biznesowej, potrzebujesz co najmniej 100 kontaktów z kraju w swojej grupie docelowej, aby móc stworzyć Lookalike Audience na LinkedIn.

Ciekawostka: w niektórych krajach nie można kierować reklam do osób poniżej określonego wieku . Wiąże się to zwykle z pełnoletnością. Oznacza to, że reklamy typu Lookalike lub Matched Audience nie mogą być wyświetlane odbiorcom poniżej 18 roku życia (cały świat), 20 lat (w Tajlandii) lub 21 lat (w Indonezji). Możesz jednak kierować reklamy na tę grupę wiekową według lokalizacji lub płci, jeśli w ogóle.

Jak stworzyć reklamę na LinkedIn

Teraz czas zabrać się do pracy: Chcesz stworzyć własną reklamę na LinkedIn! Jeśli nie masz jeszcze aktywnej kampanii, musisz najpierw utworzyć grupę kampanii :

grupa kampanii

Dopiero w następnym kroku możesz utworzyć kampanię , w której w ostatnim kroku możesz utworzyć reklamę. Wyobraź sobie całość trochę jak proces od największego koła do najmniejszego. W swojej grupie kampanii określasz temat , projektujesz kampanie dla różnych odbiorców docelowych i wybierasz różne formaty.

W następnym kroku możesz utworzyć kampanię w właśnie utworzonej grupie kampanii. Tutaj możesz zdefiniować grupę docelową, cel kampanii , budżet, harmonogram i wiele innych parametrów. Menedżer kampanii LinkedIn przeprowadzi Cię przez to krok po kroku. Na pasku menu po lewej stronie zawsze możesz zobaczyć, gdzie jesteś w danej chwili.

cel kampanii

W poniższych krokach możesz dokładnie określić, jak duże powinny być firmy, do jakich pracowników będą wyświetlane Twoje reklamy, do jakiej branży chcesz kierować reklamy i wiele więcej. Parametry, które możesz zdefiniować to na przykład:

  • Nazwa firmy
  • Przemysł
  • Wielkość spółki
  • Stanowisko
  • Pole aktywności
  • Szczebel kariery
  • Uniwersytet
  • Kierunki studiów
  • Stopni
  • Wiedza
  • Grupy
  • Płeć
  • Wiek
  • Lata doświadczenia zawodowego
  • Obserwatorzy firmy
  • Kontakty firmowe

W ostatnim kroku musisz ustawić budżet i czas rozpoczęcia kampanii:

szczegóły grupy docelowej

Jeśli to wszystko było dla Ciebie trochę za szybkie lub wolisz dowiedzieć się o reklamach na LinkedIn za pomocą filmów, możemy polecić ten film Bohatera B2B. Jednak nadal pracuje ze starą wersją Menedżera kampanii na filmie, ale funkcje się nie zmieniły, więc warto obejrzeć:

Po zakończeniu tworzenia reklamy może ona wyglądać tak w Twoim kanale informacyjnym LinkedIn:

Co z ochroną danych podczas korzystania z reklam na LinkedIn?

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (UWG) z pewnością przyjdą Ci na myśl, jeśli chodzi o reklamę. Ale nie przejmuj się tym zbytnio! Czemu? Zwykle osoby korzystające z tych platform samodzielnie przesyłają wszystkie informacje o sobie — takie jak wiek, płeć, stanowisko, lokalizacja itd. —

na przykład kierowanie na konto LinkedIn jest zgodne z RODO, zgodnie z ich własną witryną internetową . LinkedIn zwraca jednak uwagę, że klienci (reklamodawcy) są odpowiedzialni za przestrzeganie przez siebie wymogów prawnych dotyczących danych osobowych. Oznacza to, że musisz upewnić się, że masz prawo udostępniać LinkedIn dane osobowe w celach reklamowych.

Jak już wspomniano: jeśli używasz tylko tego, co sami użytkownicy tam przesłali, powinieneś być po bezpiecznej stronie. Jeśli jednak sam wprowadzasz dane – na przykład dla Dopasowanych odbiorców na LinkedIn – musisz uważać, aby te dane były naprawdę publicznie dostępne, czyli tzw. zgodne z RODO i że możesz je przetwarzać. Zamiast tego trzymaj się przesyłania tylko wpisów firmowych na LinkedIn — w tym miejscu najlepiej wspierają Cię narzędzia Sales Intelligence.

Nigdy nie słyszałeś o Sales Intelligence ? W skrócie są to narzędzia cyfrowe, które zbierają i przetwarzają dla Ciebie publicznie dostępne dane B2B w oparciu o sztuczną inteligencję. Skoncentruj się na sprzedaży i marketingu i szybko zbieraj potencjalnych klientów, zamiast szukać odpowiednich potencjalnych klientów w Internecie.

Szczegółowe informacje na temat Sales Intelligence znajdziesz w artykule na naszym blogu .

Wniosek: docieraj do docelowych odbiorców dzięki reklamom LinkedIn i obserwuj wzrost sprzedaży

Jedno jest pewne: reklamy na LinkedIn to sposób na dotarcie do potencjalnych klientów . Każdego dnia miliony użytkowników korzystają z popularnej platformy biznesowej i często czerpią z niej nowe informacje. Dotrzyj do grupy docelowej stosunkowo bezpośrednio i wyróżnij się z tłumu dzięki kreatywnym reklamom .

Jeśli rozumiesz wszystkie zawiłości Menedżera kampanii LinkedIn i znasz popularne terminy, takie jak dopasowana grupa odbiorców lub podobna grupa odbiorców, nic nie stoi na przeszkodzie!

Tagi: ReklamyAudiencesB2BB2B-MarketingB2B-VertriebCustomer Journey, LeadgenerierungLeadsLinkedIn. LinkedIn-Werbung

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.