Najlepsze narzędzia do generowania leadów B2B

Najlepsze narzędzia do generowania leadów B2B [2023]

W B2B często stajesz przed wyzwaniem generowania wysokiej jakości leadów B2B dla swojego zespołu sprzedaży. W idealnej sytuacji potencjalni klienci wykazują duże zainteresowanie oferowaną usługą lub produktem.

Niezliczeni dostawcy i narzędzia na rynku obiecują właśnie to – łatwy sposób na generowanie dobrych leadów. Ale czy są dobre? Zebraliśmy najlepsze dostępne narzędzia , których możesz użyć do automatycznego generowania leadów. Generowanie gorących leadów za naciśnięciem jednego przycisku? Chodźmy!

Generowanie leadów za pomocą Twojej witryny

Każdego dnia odwiedzający odwiedzają Twoją witrynę, aby dowiedzieć się więcej o tym, co masz do zaoferowania. Twoim celem powinno być: Zbierz ze swoją witryną jak najwięcej kwalifikowanych leadów B2B! Jedną z możliwości jest użycie dobrego, starego formularza kontaktowego, w którym prospekt pozostawia swoje dane kontaktowe. Inną opcją jest zainstalowanie oprogramowania do identyfikacji użytkownika, które ujawnia adres IP odwiedzających Twoją witrynę – dzięki temu dowiesz się, dla jakiej firmy pracują. W następnym kroku możesz kierować reklamy na te firmy.

Jest bardzo prawdopodobne, że osoby, które odwiedziły Twoją witrynę, mają zapotrzebowanie na Twój produkt .

Brak pomysłu, kiedy zwrócić się do firm? 

Dzięki DataBotowi będziesz dokładnie wiedzieć, kiedy nadejdzie właściwy czas, korzystając z ponad 30 różnych wyzwalaczy sprzedaży! 

SPRÓBUJ TERAZ

Lead Forensis

Oprogramowanie opracowane przez Lead Forensics identyfikuje osoby odwiedzające Twoją witrynę internetową, dostarczając informacji, takich jak nazwa firmy, dane kontaktowe, dane demograficzne , ich zachowania związane z wyszukiwaniem oraz dane finansowe. Ich usługa jest również dostępna jako aplikacja.

Źródło:  www.leadforensics.com

LeadLab

LeadLab identyfikuje większość odwiedzających Twoją stronę internetową, dając Twojemu działowi sprzedaży możliwość targetowania dokładnie tych firm , które już wykazały zainteresowanie . Podobnie wizyta w witrynie może być dla Ciebie wskazówką do nadania priorytetu firmom w Twoim rurociągu.

LeadLab zur B2B-Leadgenerierung

Źródło:  www.tonno-digitale.com

Panel sprzedaży

Salespanel to narzędzie, które pozwala firmom B2B identyfikować osoby odwiedzające ich stronę internetową . Śledzi również potencjalnych klientów z różnych kanałów marketingowych i pomaga je kwalifikować.

Leadgenerierung-Tool: Salespanel

Źródło:  www.salespanel.io

Podajnik ołowiu

Leadfeeder to także oprogramowanie, które podpowie Ci, które firmy były na Twojej stronie. Odwiedzający są rejestrowani jako potencjalni klienci, ustalani priorytety na podstawie tego, co robią na Twojej stronie, a następnie przekazywani do Twojego działu sprzedaży .

Leadgenerierung-Tool: Leadfeeder

Źródło:  www.leadfeeder.com

Nasza wskazówka:  Najpierw użyj narzędzia do identyfikacji odwiedzających witrynę, aby zobaczyć firmy, które odwiedziły Twoją witrynę, i dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz ulepszyć swoje treści. Następnie wzbogacaj zebrane leady o kolejne istotne dane. Dzięki temu uzyskasz bardzo szczegółowy profil odwiedzających witrynę, a Twój zespół sprzedaży będzie dobrą podstawą na początek.

Upewnij się, że Twoje formularze działają poprawnie, a Twoja strona jest zoptymalizowana ! To przekona jak najwięcej osób odwiedzających Twoją stronę do wprowadzenia swoich danych i późniejszej konwersji.

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi , które poprawiają wrażenia odwiedzających Twoją witrynę, aw szczególności pomagają zoptymalizować współczynnik konwersji . Rzućmy okiem na niektóre z najlepszych narzędzi do tego celu:

Amry

Narzędzie do generowania leadów: Ampri

Źródło:  www.ampry.com

Masz już ruch na swojej stronie, ale chcesz zwiększyć współczynnik konwersji ? Amper może Ci pomóc.

Dzięki Ampry możesz łatwo dodawać przyjazne dla użytkownika wyskakujące okienka i powiadomienia do swojej witryny. Ampry koncentruje się na kierowaniu do odwiedzających właściwego komunikatu we właściwym czasie. Na przykład referencje mogą być wyświetlane jako dowód społeczny lub oferty specjalne.

Brak pomysłu, kiedy zwrócić się do firm? 

Dzięki DataBotowi będziesz dokładnie wiedzieć, kiedy nadejdzie właściwy czas, korzystając z ponad 30 różnych wyzwalaczy sprzedaży! 

SPRÓBUJ TERAZ

Hotjar

Hotjar to narzędzie do map cieplnych, które dostarcza więcej informacji o zachowaniu odwiedzających witrynę, rejestrując ich aktywność. W ten sposób możesz przeanalizować ich użycie i wprowadzić odpowiednie zmiany, aby zoptymalizować użyteczność i współczynnik konwersji swoich stron docelowych.

Narzędzie do generowania leadów: Hotjar

Źródło:  www.hotjar.com

Reklama / Generowanie leadów za pomocą platform reklamowych

Jeśli chcesz generować leady za pomocą swojej strony internetowej lub online, nie możesz obejść się bez reklam. W zależności od strategii i typu kampanii dostępnych jest różnych dostawców, którzy przyciągną ruch do Twojej witryny.

Reklamy Google

Dzięki  Google Ads możesz dotrzeć ze swoimi kampaniami online do miliardów użytkowników! Możesz umieszczać reklamy, gdy szukają określonych słów kluczowych, oglądają filmy na YouTube lub wyświetlają reklamy w witrynach partnerskich.

Kampanie w sieci wyszukiwania są szczególnie ekscytujące, ponieważ pozwalają dotrzeć do osób, które szukają Twoich produktów i rozwiązań. Po prostu zdefiniuj odpowiednie słowa kluczowe dla swojej kampanii i utwórz odpowiednią reklamę. Gdy potencjalny klient wyszukuje jedno z Twoich słów kluczowych, Twoja reklama wyświetli się na górze bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Zwłaszcza jeśli masz  konkurencję wyświetlającą reklamy na podobne słowa kluczowe lub nie zajmujesz jeszcze dobrych pozycji w wynikach wyszukiwania Google, powinieneś rozważyć kampanię z Google Ads.

Reklamy Microsoftu

Możesz także skorzystać z kampanii z Microsoft Ads (dawniej: Bing Ads). Wiele osób nadal ma ustawioną Bing jako domyślną wyszukiwarkę na swoim komputerze. Ceny za kliknięcie są często niższe, a konkurencja nie jest tak wysoka jak w Google Ads.

Menedżer kampanii LinkedIn

Jeśli pracujesz w B2B,  LinkedIn Campaign Manager również może Cię zainteresować. Ponieważ LinkedIn jest siecią biznesową, użytkownicy oczekują treści istotnych dla ich życia biznesowego.

Na LinkedIn możesz promować swoje produkty i usługi, ale także webinary czy wydarzenia. Możesz zdefiniować swoją grupę docelową na podstawie cech związanych z pracą lub przesłać własną tak zwaną „dopasowaną grupę odbiorców”, w której umieszczasz na przykład listę odpowiednich firm . LinkedIn wtedy automatycznie zwraca się do wszystkich osób z tych firm. Oczywiście możesz również zawęzić grupę docelową według tytułu stanowiska, umiejętności lub podobnych.

LinkedIn Kampagnen-Manager

Źródło: www.linkedin.com

Mówiąc o grupie docelowej: Istnieje oczywiście wiele innych platform reklamowych, takich jak Facebook Ads, reklama natywna, a nawet podcasty , za pomocą których można generować leady. Wypróbuj każdą opcję, aby znaleźć najlepszą platformę dla swojego produktu lub usługi.

Generowanie leadów z LinkedIn

Wraz z niemiecką platformą biznesową XINGLinkedIn jest jedną z największych profesjonalnych sieci społecznościowych w Niemczech. Wiele interesujących i przydatnych treści pomaga potencjalnym klientom uzyskać informacje i spostrzeżenia, które mogą mieć wpływ na ich decyzję o zakupie.

Możesz generować kwalifikowane leady B2B, dostarczając zainteresowanym stronom treści, które wspierają ich w poszukiwaniach. Celem zawsze jest przekonanie użytkowników do późniejszego zakupu Twojego produktu.

Zdecydowanie powinieneś promować swoje treści lub rozwiązanie na LinkedIn! Pomoże Ci to osiągnąć świadomość i atrakcyjność dla osób, które mogą mieć zapotrzebowanie na Twój produkt lub usługę.

Ponieważ większość osób na LinkedIn dba o to, aby ich profil był aktualny i kompleksowy, sieć społecznościowa oferuje wiele możliwości dotarcia do idealnej grupy odbiorców i generowania kwalifikowanych potencjalnych klientów .

Nawigator sprzedaży LinkedIn

Oprócz różnych opcji reklamowych, handlowcy mogą również generować wysokiej jakości leady B2B dzięki sprzedaży społecznościowej na LinkedIn.

LinkedIn Sales Navigator pomoże Ci szybciej znaleźć decydentów i firmy oraz śledzić ich dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym. Ponadto możliwe jest również skontaktowanie się z osobami, z którymi nie jesteś jeszcze połączony, za pomocą bezpośredniej wiadomości.

LinkedIn Sales Navigator zur B2B-Leadgenerierung

Źródło:  www.linkedin.com

Oprogramowanie Sales Intelligence od DataBota do generowania leadów

Oprogramowanie do analizy sprzedaży pomaga firmom zbierać publicznie dostępne informacje z witryn firmowych, komunikatów prasowych, mediów społecznościowych i nie tylko – i udostępniać je Tobie. Na podstawie wcześniej zdefiniowanych kryteriów narzędzia analizy sprzedaży pokazują możliwości sprzedaży, a także dostarczają zespołowi ds .

DataBot

Istnieje wiele firm – ale nie wszystkie z nich będą dla Ciebie potencjalnymi klientami. Dzięki DataBot możesz filtrować i koncentrować się na swoich idealnych firmach docelowych spośród ponad 13 milionów firm, korzystając z unikalnych opcji filtrowania.

Poszukiwania w Echobocie

Poszukiwania w DataBocie

Bieżące wiadomości i sygnały zakupowe wskazują potrzeby firm i pomagają rozpoznać właściwy moment na kontakt z nimi.

Ponadto baza pracowników DataBot zawiera około 55  milionów kontaktów i decydentów wraz z numerami telefonów i adresami e-mail. Możesz dodatkowo filtrować je według hierarchii i działu.

W ten sposób generujesz leady B2B składające się z firmy, osoby do kontaktu i aktualnego sygnału zakupowego – za jednym naciśnięciem przycisku! Echobot automatycznie wzbogaca Twoje leady o kolejne dane, takie jak obroty, liczba pracowników, aktualności i wiele innych.

Nie musisz już spędzać godzin na badaniach: jeśli nowa firma spełnia wymagane kryteria, alert o potencjalnym kliencie automatycznie poinformuje Cię e-mailem o tej nowej możliwości sprzedaży . Generowanie leadów B2B nigdy nie było tak proste!

Wyszukiwanie „podobnych firm” jest również szczególnie ekscytujące. Za pomocą kilku kliknięć możesz wyświetlić firmy podobne do Twoich najlepszych klientów. Zmień jednego ze swoich ulubionych klientów w setki potencjalnych klientów. Te tak zwane sobowtóry B2B z dużym prawdopodobieństwem staną się Twoimi przyszłymi klientami !

Generowanie leadów za pomocą internetowych platform porównawczych i recenzyjnych

94% kupujących B2B korzysta z wyszukiwania online podczas procesu zakupu (źródło: www.content4b2b.de ). Często korzystają z platform porównawczych lub ewaluacyjnych, aby sprawdzić, czy produkt spełnia oczekiwania innych osób, czy nie.

Tutaj wymieniono wielu dostawców oprogramowania z różnych kategorii . Przykład: jeśli ktoś szuka oprogramowania do generowania leadów, zobaczy różnych dostawców, którzy oferują oprogramowanie dokładnie w tej kategorii.

Jeśli oferujesz oprogramowanie, zdecydowanie powinieneś znaleźć się na liście za darmo . To zwiększa Twoją widoczność i nie zostanie przeoczone podczas wyszukiwania potencjalnego klienta.

Oczywiście warto również zapytać zadowolonych klientów, czy chcieliby zostawić recenzję Twojego narzędzia . Recenzje służą jako społeczny dowód słuszności i budują zaufanie. Dla potencjalnych klientów bardzo ważne jest, aby zobaczyć, że są inne osoby, które są zadowolone z Twojego produktu.

Wskazówka: na porównywarkach potencjalni klienci szukają oprogramowania, które mogłoby rozwiązać ich problem. Logiczne jest to, że współczynnik konwersji jest zwykle znacznie wyższy na takich platformach niż na innym medium.

Capterra

Capterra jest bardzo dobrze znana jako platforma porównawcza oprogramowania, zwłaszcza na rynku anglojęzycznym. Jest jednak dostępny również w Niemczech, ale nie jest jeszcze tak popularny.

Możesz umieścić swój produkt w ponad 700 różnych kategoriach. Capterra oferuje również model pay-per-click, w którym możesz poprawić swoją pozycję na liście i generować leady.

Capterra — oprogramowanie do generowania leadów

Źródło:  www.capterra.com

Recenzje OMR

Recenzje OMR nie istnieją na rynku od bardzo dawna, ale są już bardzo dobrze znane dzięki silnej społeczności OMR. Ponadto jest to pierwsza platforma recenzji oprogramowania z naciskiem na region DACH .

Tutaj możesz utworzyć bezpłatny profil podstawowy i zbierać recenzje . W wersji pro masz wiele innych opcji generowania leadów, na przykład za pomocą kampanii przeglądowych.

G2

Jeśli Twoja grupa docelowa znajduje się na rynku anglojęzycznym , zdecydowanie powinieneś umieścić swoje oprogramowanie na G2 . Z ponad 1,2 miliona recenzji, G2 zbudowało silną reputację w tej dziedzinie.

Na tej platformie dostawcy mogą odkryć firmy , które obecnie szukają nowego rozwiązania określonego problemu. Jest to niezwykle pomocne, ponieważ Twój zespół sprzedaży może w ten sposób bezpośrednio skontaktować się z potencjalnym klientem.

Brak pomysłu, kiedy zwrócić się do firm? 

Dzięki Echobotowi będziesz dokładnie wiedzieć, kiedy nadejdzie właściwy czas, korzystając z ponad 30 różnych wyzwalaczy sprzedaży! 

SPRÓBUJ TERAZ

Wniosek

W tym artykule przedstawiliśmy ci niewielką część z wielu narzędzi, których możesz użyć, aby zwiększyć generowanie leadów. Szczególnie jeśli chodzi o generowanie leadów B2B, zalecamy przetestowanie różnych narzędzi w ich darmowej wersji, aby dowiedzieć się, które najlepiej pasuje do Twojej firmy i Twoich potrzeb.

Tagi: B2B PL, B2B DE, B2B ENGenerowanie leadów, LeadgenerierungSprzedaż B2B, Narzędzia

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.