8 HAKÓW O TYM JAK SKUTECZNIE PRZYGOTOWAĆ ROZMOWY B2B

8 haków, jak skutecznie przygotowywać rozmowy B2B

Sprzedaż na żywo z komunikacji. Zwłaszcza, gdy oferta wymaga wyjaśnienia, jest trochę droższa i nie jest częścią codziennych potrzeb. Jako przedstawiciel handlowy musisz prezentować, doradzać,  przekonywać  i negocjować  blisko klienta.

Najważniejsze jest, aby mówić językiem każdego klienta . Oznacza to przede wszystkim indywidualne traktowanie każdej osoby kontaktowej, a nie pracę wyłącznie z gotowymi przekazami reklamowymi i poradnikami do dyskusji.

Bądź kreatywny! Twoje  rozmowy sprzedażowe powinny być zawsze przygotowane i dostosowane do indywidualnego klienta, tak aby mógł on bezpośrednio rozpoznać indywidualną korzyść  .

  1. Zdefiniuj swoją grupę docelową tak dokładnie, jak to możliwe
  2. Zbieraj referencje od obecnych klientów
  3. Rozpoznawaj problemy i bolączki swoich klientów i oferuj im realne rozwiązania
  4. Zaakceptuj własne ograniczenia
  5. Korzystaj z najlepszych praktyk z prawdziwych przypadków
  6. Porozmawiaj z właściwą osobą
  7. Wybierz odpowiedni otwieracz rozmowy
  8. Znajdź odpowiedni kanał

1. Zdefiniuj swoją grupę docelową tak dokładnie, jak to możliwe

Produkt, którego absolutnie potrzebuje każdy klient w dowolnym momencie i który jest oferowany tylko przez jednego dostawcę, jest absolutnym marzeniem każdego handlowca w B2B. Oczywiście dzieje się tak tylko w nielicznych przypadkach.

Większość produktów lub usług  wymaga pewnego talentu do sprzedaży , co oznacza, że ​​nie są one odpowiednie dla każdego i muszą spełniać określone kryteria, aby wzbudzić zainteresowanie. Innymi słowy, klient musi mieć podstawową potrzebę ,  którą możesz wywołać  swoją ofertą .

To, czy Twoi potencjalni klienci będą mieli taką potrzebę, zależy zarówno od czynników trwale niezmiennych, jak i przejściowych. Pierwszym i najważniejszym krokiem do znalezienia firm aka. potencjalnych klientów jest jak najdokładniejsze zdefiniowanie grupy docelowej .

  • Jaki jest rynek docelowy Twojego klienta?
  • Z jakiej branży jest Twój klient?
  • Do kogo należy się zwrócić w firmie docelowej?
  • Czy potencjalny klient musi osiągnąć określony „rozmiar”?
  • Jak definiuje się ten rozmiar i na podstawie jakich kluczowych danych biznesowych?
  • Czy możesz przedstawić swojemu klientowi ofertę krajową, a nawet międzynarodową?
  • Czy Twoi odbiorcy docelowi są aktywni lokalnie w określonym regionie lub globalnie?
  • Jakie cechy mają Twoi obecni klienci, aby Twoja oferta odpowiadała ich potrzebom?

Im dokładniej i szczegółowo zdefiniowana jest Twoja grupa docelowa, tym łatwiej jest zbudować podstawowe ramy dla rozmowy sprzedażowej, która stanowi podstawę indywidualnego podejścia .

2. Zbierz referencje od obecnych klientów

Pozyskanie  klientów  B2B to nie tylko  ogromny  sukces sprzedażowy  pod względem przychodów Nakłonienie klienta do przejrzenia  lub polecenia  produktu lub usługi jest  cennym  ogniwem w łańcuchu  strategii sprzedaży daleko wykraczającej poza samą transakcję. Na przykład, jeśli Twoja firma sprzedaje systemy telefoniczne dla małych firmmożesz poprosić właścicieli małych firm, którzy obecnie używają jednego z Twoich systemów, o ocenę produktu.

Recenzje są podstawowym warunkiem pracy z marketingiem rekomendacji. Nawet jeśli recenzje i rekomendacje nie zawsze są łatwe do uzyskania, zwłaszcza w B2B, pozytywne doświadczenia z klientem w branży lub nawet w lokalnym środowisku mogą z pewnością otworzyć drzwi.

Ponadto klienci referencyjni służą również jako materiał ilustracyjny do optymalizacji definicji odbiorców docelowych . Im więcej klientów referencyjnych możesz uwzględnić w analizie grupy docelowej, tym łatwiej jest zidentyfikować wzorce , które pozwolą Ci wybrać potencjalnych klientów w sposób zorientowany na cel.

3. Rozpoznawaj problemy i bolączki swoich klientów i oferuj im prawdziwe rozwiązania

Najlepszym argumentem sprzedażowym jest zidentyfikowanie aktualnego problemu klienta, dla którego Twoja oferta jest rozpoznawalnym rozwiązaniem. Aby z niego korzystać, musisz wiedzieć, z jakimi wyzwaniami spotykają się Twoi odbiorcy docelowi w codziennym życiu biznesowym. Co więcej, musisz wiedzieć, a przede wszystkim umieć pokazać, w jaki sposób Twoja oferta może pomóc im uporać się z bólem.

Pytania te pojawiają  się w zasadzie na początku działalności  firmy lub przy  planowaniu i rozwijaniu nowych produktów lub usług, ale należy również regularnie korzystać z doświadczeń zdobytych w kontaktach z dotychczasowymi klientami.

  • Jak Twoja oferta może  pomóc klientowi?
  • Jak  wcześniej rozwiązano  problem?
  • W jaki sposób Twoja oferta mogłaby poprawić daną sytuację?

Celem takiej analizy jest dobre przygotowanie się na potencjalnego nowego klienta. Musisz być  w stanie aktywnie rozwiązywać problemy i oferować rozwiązania , które są natychmiast oczywiste dla osoby kontaktowej i  pozostawiać jej  jak najmniej otwartych  pytań  .

4. Zaakceptuj własne ograniczenia

Klientom wolno być wymagającym. Produkt lub usługa ma za  nich rozwiązać istniejący problem – im  bardziej kompleksowo, tym lepiej. Tam, gdzie jest to korzystne dla klienta i można to łatwo zrobić, należy dostosować iw razie potrzeby rozszerzyć swoją ofertę.

Nie trać jednak z oczu swoich podstawowych kompetencji i nie twórz nadmiernej dodatkowej pracy, której nie jesteś w stanie wykonać  Upewnij się , że podczas rozmowy sprzedażowej nie pojawiają się fałszywe oczekiwania . Pozostań realistą i jasno zdefiniuj, co Twój produkt lub usługa może, a czego nie może spełnić.

5. Korzystaj z najlepszych praktyk z prawdziwych przypadków

Teoria jest dobra i wszyscy jej potrzebujemy, ale przykłady znacznie ułatwiają zrozumienie problemu i rozwiązania. Bez względu na to, jak technicznie jesteś kompetentny i jak przekonująco opisujesz swoją ofertę w rozmowie handlowej i przedstawiasz ją za pomocą mediów prezentacyjnych, teoria rzadko może całkowicie zastąpić praktyczne zastosowanie.

Nie zawsze można dać klientowi coś do wypróbowania na żywo i nie zawsze jest możliwe rozpoznanie indywidualnej korzyści na pierwszy rzut oka. Przykłady z praktyki są zatem często lepszym formatem rozmowy sprzedażowej, aby przekonać  rozmówcę  .

Przedstaw klientowi konkretny przykład przypadku użycia istniejącego klienta w rozmowie handlowej. Im bardziej podobna jest ich początkowa sytuacja i problem, tym bardziej przekonujące są rozwiązania oferowane przez Twój produkt lub usługę. Zaprojektuj opis konkretnych przykładów zastosowań w taki sposób, aby były one wiarygodne i zrozumiałe, nie pozwalając na wyciągnięcie wniosków na temat klienta na pierwszy rzut oka.

Zorientuj przykład zastosowania tak dokładnie, jak to możliwe, zgodnie z wymaganiami odbiorców docelowych . Innymi słowy, niekoniecznie przedstawiaj średniej wielkości firmie przypadek użycia dużej korporacji i odwrotnie, nie próbuj zaimponować międzynarodowej korporacji, opisując przypadek użycia w lokalnej firmie rzemieślniczej.

Dobry kontra zły sprzedawca

Źródło:  www.socoselling.com

6. Porozmawiaj z właściwą osobą

Twoja  oferta  może być idealna , cena  adekwatna, a termin w sam raz –  ale rozmawiałeś  niewłaściwą osobą . Niewiele jest doświadczeń  bardziej frustrujących  dla sprzedawcy niż spędzanie godzin, dni, a nawet tygodni na próbach przekonania  potencjalnego klienta tylko po to, by na krótko przed zawarciem umowy dowiedzieć się, że  osoba kontaktowa  była  niewłaściwą osobą do rozmowy .

Źle oznacza przede wszystkim to, że nie posiada niezbędnych umiejętności do podejmowania właściwych decyzji. Jeśli w tym celu konieczne będzie skonsultowanie się z kolejnym partnerem komunikacyjnym, istnieje niebezpieczeństwo, że cała dotychczasowa praca perswazyjna poszła na marne lub trzeba będzie rozpocząć ją od nowa mniej więcej od zera.

Mówiąc metaforycznie, centrala telefoniczna to zawsze najgorsza droga do klienta. Dobry handlowiec wie z kim porozmawiać, zanim sięgnie po telefon lub ulubiony system telefonicznyDlatego  badania mogą pomóc w zidentyfikowaniu różnych hierarchii i odpowiednich osób kontaktowych w firmie. 

7. Wybierz odpowiedni otwieracz konwersacji

Początki  są zawsze najtrudniejsze . Największym wyzwaniem dla działu sprzedaży jest przyciągnięcie uwagi i  zainteresowania potencjalnych   klientów .

Zwrócenie się bez powodu  do odpowiedzialnej osoby w  firmie jest formą zimnego dzwonienia z najmniejszymi szansami na powodzenie. Nawet jeśli jesteś dobrze poinformowany o swoim docelowym kliencie i masz dobre argumenty sprzedażowe, bez odpowiedniego „otwieracza drzwi” często nie masz nawet możliwości wejścia w rozmowę handlową.

Tak zwane zdarzenia wyzwalające stanowią doskonałą okazję do pokonania tej przeszkody. Zdarzenie wyzwalające to zdarzenie dotyczące firmy wskazujące na konkretną potrzebę. Mogą to być sygnały pozytywne ekonomicznie , takie jak zapowiedziany wzrost zysków, informacja o ekspansji lub fuzji z inną firmą, zapowiedziany wzrost zatrudnienia czy przeprowadzka do nowego budynku firmy.

Przykłady takie jak te i porównywalne zdarzenia inicjujące wskazują na konkretne potrzeby : Być może firma potrzebuje określonych produktów i usług w kontekście rozszerzenia działalności. W każdym razie zdarzenia wyzwalające mogą być używane jako miłe otwieranie konwersacji .

W ten sposób sprzedawca pokazuje, że nie dzwoni przypadkowo do firm z katalogu biznesowego, ale sam się o tym poinformował i może pokazać powód, dla którego się z nimi kontaktuje.

8. Znajdź właściwy kanał

Znasz swojego klienta. Wiesz z kim chcesz się skontaktować. Wiesz, jak przyciągnąć jego uwagę i masz odpowiednie argumenty, aby go przekonać. Rodzi to pytanie o najlepszy sposób nawiązania pierwszego kontaktu . Marketing B2B i sprzedaż B2B mogą dziś wykorzystywać różnorodne kanały, którymi można dziś dotrzeć do klientów. Obejmują one:

  • Kontakt  osobisty  – Wizyty
  • Targi
  • e-mail
  • Telefon
  • Sieci biznesowe  – media społecznościowe

Dotarcie do kogoś za pośrednictwem sieci biznesowych lub mediów społecznościowych daje nie tylko możliwość uzyskania informacji o osobie kontaktowej, ale także skontaktowania się z tą osobą, jeśli nie jest ona dostępna telefonicznie . Kolejne pytanie, które się nasuwa to: Jak się zachować w rzeczywistej rozmowie sprzedażowej? Rzućmy okiem na ten temat:

Jak ulepszyć rozmowy sprzedażowe

1. Aktywne słuchanie

Może się to wydawać oczywiste, ale bycie dobrym słuchaczem ma kluczowe znaczenie dla udanej sprzedaży.  Możesz ulec pokusie, by  dużo mówić i zadawać wiele pytań, aby dowiedzieć się, jakie są bolączki potencjalnego klienta . Ale… niech też przemówią. Potencjalny klient nie przekona się do Twojego produktu, jeśli namówisz go do zakupu. Daj swoim kontaktom czas na odpowiadanie na pytania , robienie notatek i parafrazowanie tego, co powiedzieli, aby  nie  przegapić ważnych tematów. Poczucie bycia wysłuchanym i zrozumianym tworzy zrelaksowaną i otwartą atmosferę – idealną, aby przedstawić potencjalnemu klientowi nową ofertę, która ukoi jego ból.

Sprzedaż B2B: Aktywne słuchanie

źródło: www.gong.io

2. Sympatia i zaufanie

Oczywiście chcesz pozyskać potencjalnego klienta od razu w pierwszych minutach. Przygotowujesz swoją prezentację w każdym najdrobniejszym szczególe i ćwiczysz ją w głowie w kółko. Nie ma w tym nic złego, ale pamiętaj: ludzie chcą rozmawiać z prawdziwymi ludźmi, a nie z maszynami . Staraj się być jak najbardziej naturalna. Bądź przygotowany, ale nie wystawiany. Kolejnym krokiem jest zbudowanie zaufania. Robisz to starając się pomóc swojemu przyszłemu klientowi (posłuchaj uważnie, patrz punkt 1.) i zrób to, co obiecałeś  – jeśli obiecałeś wysłać dokumenty następnego dnia, wyślij te dokumenty następnego dnia! 

3. Zachowaj spokój

Jest takie powiedzenie, które właściwie podsumowuje wszystko: Pokaż kompetencje, a zbudujesz pewność siebie . Jeśli przeprowadziłeś rozeznanie na temat potencjalnego klienta, przygotowałeś się do  rozmowy z  wyprzedzeniem i dokładnie znasz swój produkt i usługę, zachowasz spokój w każdej sytuacji . Twój  potencjalny klient zadaje mnóstwo pytań? Nic wielkiego, skoro znasz się na rzeczy. Twoi potencjalni  klienci chcą  wiedzieć o konkretnych funkcjach lub technologii stojących za Twoimi narzędziami? Odrobiłeś pracę domową lub przynajmniej wiesz, do kogo możesz się zwrócić, jeśli pytania staną się zbyt szczegółowe. 

Wniosek

Rozmowa sprzedażowa to coś więcej niż tylko rozmowna i przekonująca rozmowa. To także nie tylko psychologiczna czy miła pogawędka. Udana rozmowa sprzedażowa wymaga solidnego przygotowania – nawet bardziej niż talent retoryczny czy umiejętności sprzedażowe. Kluczem do sukcesu jest wiedzieć

a)  kim jest klient,  
b)  właściwej osoby kontaktowej,  
c)  najlepszy sposób dotarcia do niego,  
d)  odpowiednie wprowadzenie do pierwszego kontaktu i  
e)  przekonujące argumenty sprzedażowe dopasowane do klienta docelowego. 

Swobodnie dostępne informacje o firmie mogą być dostarczane przez portale informacyjne, strony internetowe firm, rejestry handlowe, a także  platformy mediów społecznościowych Ta  duża ilość użytecznych informacji w połączeniu z danymi o własnych działaniach sprzedażowych, może posłużyć jako podstawa do stworzenia pełnego obrazu potencjalnego klienta.

W następnym kroku – po wykonaniu wystarczającej pracy przygotowawczej  –  nadszedł czas, aby  zagłębić się w rozmowę i obserwować, jak się prezentujesz i jak podchodzisz do ludzi w płynny, ale nie zbyt jedwabisty sposób.  Kluczowymi elementami udanej rozmowy sprzedażowej są:

  1. Odpowiednia ilość słuchania i mówienia
  2. Bycie zarówno sympatycznym, jak i autentycznym
  3. Nie wyglądaj  na zdesperowaną

Tagi: B2B, Bazy B2B, Sprzedaż B2B, Sales Trigger, Oferta sprzedaży B2B

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.