MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B
31 najlepszych podcastów o sprzedaży B2B, które pomogą Ci osiągnąć cele w 2023 r
Podcast działa jak codzienny towarzysz – czy to w autobusie, pociągu, w samochodzie czy w samolocie: dzięki podcastowi możesz zabić czas ORAZ nauczyć się czegoś nowego, nie zakłócając swojego rytmu.
Zwłaszcza w sprzedaży zawsze jest coś nowego do nauczenia się, niezależnie od tego, czy pracujesz już w sprzedaży od wielu lat, czy jesteś nowy w tej dziedzinie. Podcasty są idealne dla przestrzeni sprzedaży B2B, jeśli nie chcesz przegapić praktycznych wskazówek lub zupełnie nowych spostrzeżeń od ekspertów branżowych. Aby wesprzeć Twoje następne słuchanie, przygotowaliśmy dla Ciebie najlepszą listę podcastów B2B!
Nauka jest jak wiosłowanie pod prąd – jak tylko się zatrzymasz, cofniesz się; Laozi, Chiński filozof
Najlepsza lista podcastów B2B
Poniższe podcasty poświęcone są sprzedaży, biznesowi i marketingowi w B2B. Często te tematy nakładają się na siebie, a podcast często obejmuje więcej niż jeden z tych tematów. Oczywiście zapytaliśmy również w naszym zespole – w końcu osobiste rekomendacje są najlepsze. Podnieś kurtynę, aby obejrzeć podcasty B2B, których koniecznie trzeba posłuchać! Innowacyjne podejście i skoncentrowana wiedza ekspercka są zaprogramowane.
Uwaga: Numeracja podcastów nie wskazuje na żadne preferencje z naszej strony. Uważamy, że wszystkie są równie pouczające i ekscytujące!
Niezależnie od tego, czy lubisz krótkie podcasty trwające poniżej 10 minut, czy długie odcinki z wywiadami z gośćmi – mamy je wszystkie! Ponieważ przestrzeń B2B jest tak różnorodna, możesz czerpać ważną wiedzę z każdego wymienionego tutaj podcastu. No to ruszamy:
1. Podcast sprzedawcy ( Will Barron )
Emisja: prawie codziennie
Czas trwania: od 25 do 60 minut
Salesman Podcast to jeden z najpopularniejszych podcastów o sprzedaży B2B. Will opowie o wpływie Sztucznej Inteligencji na branżę B2B, jak tworzyć dobre prezentacje, cold calling i wiele więcej. Jeśli pracujesz w sprzedaży i online B2B, to jest właściwy podcast dla Ciebie
Nasłuchiwać Spotify | Nasłuchiwać Podcast Apple’a |
2. Podcast o hakerach sprzedaży ( Sam Jacobs )
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 5 do 45 minut
Sam i jego Sales Hacker Podcast dostarczają wszystkich właściwych informacji na temat udanej sprzedaży. W ekscytujących wywiadach z różnymi osobami otrzymasz cenne informacje z branży. Skuteczny coaching, sprzedaż zewnętrzna czy przedsiębiorczość to takie same tematy jak kobiety w sprzedaży czy pomocne narzędzia sprzedażowe.
Nasłuchiwać Spotify | Nasłuchiwać Podcast Apple’a |
3. o zaawansowanej sprzedaży ( Bill Caskey i Bryan Neale )
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 5 do 30 minut
Obaj gospodarze, Bill i Bryan, sami są trenerami sprzedaży i wiedzą, co jest najważniejsze w sprzedaży. Ten podcast zapewnia idealną mieszankę motywacji, celów, lęków, zarządzania czasem, a nawet porannych czynności – dostosowanych do Ciebie i Twojego działu sprzedaży.
Nasłuchiwać Spotify | Nasłuchiwać Podcast Apple’a |
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 25 do 45 minut
Outreach, jako dobrze znane narzędzie angażujące sprzedaż, najlepiej wie, czego chcą klienci w dzisiejszym świecie B2B. W tym podcaście usłyszysz wiele opowiadań, wskazówek dotyczących pracy w domu, kobiet w sprzedaży, zarządzania zmianą i wiele więcej, zawsze utrzymując klienta w centrum uwagi!
Nasłuchiwać Spotify | Nasłuchiwać Podcast Apple’a |
5. Wejdź do środka (Scott „Profesor” Plum i Bill Hellkamp)
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 25 do 35 minut
Jak sama nazwa wskazuje, ten podcast specjalizuje się w jednej rzeczy: Zdobycie stopy w drzwiach z potencjalnymi i nowymi klientami. Jakie są na to strategie? Jaki jest najlepszy sposób na negocjacje? Scott i Bill pokażą ci krok po kroku.
6. Przychody: podcast The Revenue Intelligence ( Gong )
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 30 do 55 minut
Ten podcast zapewni Ci prawdopodobnie najlepszy wgląd w spersonalizowaną sprzedaż i marketing. Devin i Sheena z firmy Gong mają bardzo praktyczne wskazówki, jak zwiększyć przychody i przemyśleć strategie. Jeśli chcesz, aby Twoja firma się rozwijała, to jest podcast, którego powinieneś posłuchać!
7. 30 minut do Klubu Prezydenta | Rozsądna sprzedaż ( Nick Cegelski + Armand Farrokh )
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 15 do 30 minut
Nick i Armand przedstawiają swoim słuchaczom, nieupiększonym i nieupiększonym, jak powinna wyglądać „prawdziwa” dystrybucja – a mianowicie, z dala od tłustych póz i fałszywych obietnic, w stronę empatii i umiejętności konwersacyjnych. Jak to dokładnie działa? Wsłuchiwać się!
8. Podcast Catalyst Sale ( Mike Simmons )
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 15 do 50 minut
Cotygodniowe odcinki poświęcone strategiom sprzedaży, szkoleniom, coachingowi, wspieraniu sprzedaży, zwiększaniu sprzedaży i nie tylko. Jeśli chcesz poznać wszystko, co ma do zaoferowania świat sprzedaży, ten podcast z gospodarzem Mikiem jest dla Ciebie.
9. Rozwój B2B: Twój codzienny podcast marketingowy B2B ( Sweet Fish Media )
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 5 do 50 minut
Nie tylko odpowiedni dla marketerów, ale także wysoce zalecany dla przedstawicieli handlowych! W codziennych odcinkach poruszane i omawiane są pytania dotyczące negocjowania z pewnością siebie, przywództwa, mediów społecznościowych i nie tylko – ze zmieniającymi się partnerami do rozmów z wielu różnych perspektyw.
10. Sprzedaj albo zgiń Jeffrey Gitomer i Jen Gluckow
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 10 do 45 minut
Jeffrey i Jen omawiają strategie sprzedaży, optymalizację procesów sprzedaży i sztukę nawiązywania kontaktu z klientami z różnymi osobami z branży sprzedaży B2B. Ponadto uwzględniono rozwój osobisty, taki jak zarządzanie czasem i produktywność.
11. Trener sprzedaży wewnętrznej Mark Garrett Hayes
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 25 do 55 minut
Ten podcast jest skierowany w szczególności do kierowników sprzedaży. Kierujesz zespołem sprzedaży? W takim razie ten podcast powie Ci wszystko, co musisz wiedzieć o właściwym coachingu i zestrojeniu Twojego zespołu sprzedaży. Ten podcast z odcinkami poświęconymi technologii w sprzedaży lub procesowi wdrażania nowych współpracowników koncentruje się szczególnie na telesprzedaży i sprzedaży cyfrowej.
12. Ewangelista sprzedaży Donald C. Kelly
Loty: około 2x w tygodniu
Czas trwania: od 20 do 50 minut
W przeciwieństwie do Inside Sales Coach, Donald zwraca się do nowicjuszy w sprzedaży w podcaście Sales Evangelist. Jesteś nowy w sprzedaży? Dowiedz się tutaj, jak pozyskać odpowiednich nowych klientów, którzy odpowiadają Twoim potrzebom. Dowiedz się, w jaki sposób Twoje e-maile i oferty mogą się rozpalić i wiele więcej.
13. Hej sprzedawcy Jeremy Donovan
Loty: około 2x w tygodniu
Czas trwania: od 15 do 25 minut
Jeremy definiuje dystrybucję jako sztukę i naukę. Jego pasja do sprzedaży jest doskonale widoczna w różnych odcinkach poświęconych takim tematom, jak sztuczna inteligencja w sprzedaży, sprzedawanie rozwiązań i styl przywództwa. Subskrybuj i słuchaj!
14. Surfowanie i sprzedaż Richard Harris i Scott Leese
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 30 do 55 minut
Ten podcast dotyczy wszystkich zaleceń i zakazów w codziennej sprzedaży. Richard i Scott udzielą Ci praktycznych porad, jak znaleźć odpowiednich handlowców, stworzyć najlepsze nastawienie sprzedażowe i jak dotrzeć do potencjalnych klientów – na tradycyjnych rozmowach telefonicznych lub na LinkedIn.
15. Spraw, by stało się to w poniedziałki John Barrows
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 45 do 90 minut
Jako trener sprzedaży i trener, John zna wszystkie przeszkody, które przedstawiciel handlowy nieuchronnie napotka na swojej drodze. Ten podcast zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby przenieść swoją taktykę sprzedaży na wyższy poziom, od porad dotyczących rozmów telefonicznych po strategie motywacyjne.
16. Sos sprzedażowy Jeb Blount
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 5 do 50 minut
Każdy odcinek tego podcastu dotyczy innego aspektu wielopłaszczyznowego zawodu kierownika sprzedaży. Jeb udziela przydatnych informacji na temat zawodu. Mówi o znaczeniu osobistych spotkań, rozwoju osobistego i sposobie myślenia sprzedawców oraz o tym, że Corona rzeczywiście otworzyła nowe możliwości sprzedaży.
17. Rozmowy ze sprzedawczynią Barbara Giamanco i Lori Richardson
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 15 do 45 minut
Ten podcast jest o zapewnianiu wsparcia i inspiracji kobietom w sprzedaży. Na przykład znani goście, którzy pracują jako trenerzy lub trenerzy komunikacji, są również zapraszani do opowiadania o swoich doświadczeniach w branży. Absolutna konieczność, szczególnie dla kobiet w sprzedaży!
18. Program Ziglara Kevin Miller
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 30 do 90 minut
Dla wielu przedstawicieli handlowych sposób myślenia i zaangażowanie są podstawą sukcesu w sprzedaży. W tym podcaście Kevin zagląda za kulisy do rdzenia pozytywnego i zrównoważonego sposobu myślenia. Mówi o koncentracji, wyznaczaniu celów, rozwoju zawodowym i wielu innych.
19. Bełkot sprzedaży Pat Helmers
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 20 do 35 minut
Żadnych pogawędek, ale bezpośredni wgląd w codzienne życie sprzedażowe: Ten podcast jest dokładnie taki, jak lubisz, jeśli potrzebujesz bezpośrednich wskazówek na temat strategii sprzedaży, ponieważ być może wcześniej nie pracowałeś w sprzedaży. Ekscytujące wywiady i praktyczne przykłady!
20. Marketing przy kawie John J. Wall i Christopher S. Penn
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 20 do 35 minut
Ten podcast mówi otwarcie o każdym aspekcie marketingu: marketing produktów, modele komunikacji, media społecznościowe i wiele innych jest na porządku dziennym. Wywiady ze znanymi osobistościami, takimi jak Simon Sinek czy Mike Volpe, również wypełniają portfolio odcinków i dostarczają wielu spostrzeżeń.
21. Szkoła Marketingu Neil Patel i Eric Siu
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 4 do 10 minut
Krótko, treściwie, na temat. W Szkole Marketingu Neil i Eric informują o trendach marketingowych, klientach, e-mailach lub profilowaniu klientów. To sprawia, że podcast jest bardzo przydatny również w sprzedaży! Obaj dostarczają wszelkiego rodzaju praktycznych wskazówek, które możesz zastosować i wdrożyć bezpośrednio.
22. Podcast Goal Digger Jenna Kutscher
Loty: około 2x w tygodniu
Czas trwania: od 25 do 45 minut
Jenna zapewnia mnóstwo hacków, jak zwiększyć sukces w biznesie online. Przeprojektowanie strony internetowej? Nie ma problemu. Chwytliwe listy e-mailowe i przemówienia? Proszę bardzo. Zainspiruj się fenomenem amerykańskiego Internetu.
23. Na zewnątrz Charles Trevail
Loty: kilka razy w miesiącu
Czas trwania: od 15 do 35 minut
B2B po prostu się zmieniło w porównaniu do branży sprzed 20 lat. Online to nowy tryb offline, a Charles dociera do sedna z wieloma gośćmi i ekspertami w swojej dziedzinie. Przeprowadza wywiady ze znanymi osobami z firm takich jak Salesforce, Microsoft, PayPal, P&G i wielu innych.
24. Przedsiębiorcy w Fire Business Podcast John Lee Dumas
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 20 do 35 minut
Ten podcast został zaprojektowany jako format wywiadu między Johnem a różnymi przedsiębiorcami, który pokazuje, co jest ważne, jeśli chodzi o liczby w księgowości, lokalizację firmy lub witrynę internetową. Nie zapomina się również o rozwoju osobistym, motywacji i zarządzaniu czasem, co sprawia, że podcast jest absolutną koniecznością, szczególnie dla pracowników sprzedaży.
25. HBR IdeaCast
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 25 do 35 minut
Harvard Business Review obejmuje w swoim podkaście nie tylko treści dotyczące sprzedaży i marketingu B2B; często staje się również polityczny. Tematy takie jak środowisko pracy przyjazne dla osób transpłciowych, sprawdzanie uprawnień czy przezwyciężanie traumy znajdują swoje miejsce, podobnie jak cyfryzacja, przedsiębiorczość i rozwiązania home office.
26. Wojny biznesowe (Cudowny)
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 5 do 35 minut
Business Wars opowiada o wielkich „wrogach” w świecie biznesu, na przykład Pizza Hut kontra Domino’s lub FedEx kontra UPS. Jasne, firmy są w większości z USA, ale to nie czyni słuchania mniej ekscytującym. Ten podcast jest interesujący dla działu sprzedaży, ponieważ omawiane są również strategie sprzedaży firm.
27. Cytowany podcast Kevin Micalizzi
Czas trwania: od 10 do 45 minut
Stare, ale złote: najnowszy odcinek podcastu wspieranego przez Salesforce pochodzi z 2020 roku, ale jeśli zajmujesz się sprzedażą B2B, wciąż są one niezwykle pouczające. Prowadzący, Kevin Micalizzi, przeprowadza wywiady z różnymi ekspertami na tematy takie jak sprzedaż wewnętrzna, sukces klientów, budowanie zaufania w sprzedaży i nie tylko! Posłuchaj!
28. Brutalna prawda o sprzedaży i sprzedaży Brian Burns
Loty: kilka razy w tygodniu
Czas trwania: od 10 do 45 minut
Ten podcast z gospodarzem Brianem Burnsem jest nieubłaganie szczery! W swoim podcaście Brian wyjaśnia, czym elity sprzedaży różnią się od beznadziejnych sprzedawców — i jest w tym brutalnie szczery. Jak osiągasz swoje cele sprzedażowe B2B? Brian pokazuje Ci, na co musisz uważać, aby zdobywać klientów różnymi przykładami prawdziwych sprzedawców!
29. Radio Pipeline sprzedaży Matt Heinz
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 10 do 15 minut
Matt Heinz, założyciel i dyrektor generalny Heinz Marketing , wnosi ponad 20 lat doświadczenia w rozwoju biznesu, sprzedaży i oczywiście marketingu. Oznacza to, że z jego podcastu dowiesz się o wszystkich aspektach sprzedaży — od dopasowania marketingu i sprzedaży, przez odpowiedni stos technologii, po rekrutację w dziale sprzedaży. Nie przegap tego!
30. Wpływ sprzedaży Victor Antonio
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 5 do 60 minut
Jak dziś sprzedaż? Pole minowe. Dlatego Victor Antonio omawia dla Ciebie wszystkie aspekty nowoczesnej sprzedaży B2B w swoim podcaście Sales Influence i ma cenne wskazówki gotowe do natychmiastowego zastosowania. Sprawdź, co tam jest dla Ciebie!
31. Sztuka czarowania AJ Harbinger i John Dzubak
Emisja: co tydzień
Czas trwania: od 45 do 90 minut
Sprzedaż polega na łączeniu się z ludźmi — nie możesz sprzedawać, jeśli nie jesteś charyzmatyczny i przyjazny, prawda? Z tego podcastu dowiesz się wszystkiego o interakcjach międzyludzkich i o tym, jak stać się lepszym współpracownikiem. Dowiedz się wszystkiego o tym, jak rozpocząć sensowną rozmowę i zanurzyć się w umysłach innych!
Wiedza to prawdziwa opinia
Platon – grecki filozof
To powiedziawszy, bylibyśmy zadowoleni, gdybyś przekazał nam swoją opinię na temat naszej ostatecznej listy podcastów! Czy przegapiliśmy któregoś z twoich ulubionych? Daj nam znać! Uwielbiamy poznawać nowe, ekscytujące podcasty!