WZBOGACANIE DANYCH W B2B: JAK UZUPEŁNIĆ DANE FIRMY I DANE KONTAKTOWE W KILKA SEKUND?

Bazy Danych zgodne z Rodo

Wzbogacanie danych w B2B: Jak uzupełnić dane firmy i dane kontaktowe w kilka sekund

Firmy zbierają dane, tak jak wiewiórki zbierają orzechy. Niestety, większość danych często jest gdzieś przechowywana i równie szybko zostaje zapomniana i nieuregulowana. Jednak w przeciwieństwie do zakopanych orzechów, drzewa nie wyrastają ze starych danych. Wystarczy niewielkie wzbogacenie danych , aby zapewnić rozkwit starych zestawów danych i wykorzystanie istniejących danych B2B w zupełnie nowy sposób.

Co to jest wzbogacanie danych w B2B?

Wzbogacenie danych w sprzedaży B2B i marketingu B2B oznacza rozszerzenie istniejących danych B2B o klientów, potencjalnych klientów itp. o dodatkowe istotne informacje. Większość firm korzysta z centralnej lokalizacji , takiej jak system CRM, do gromadzenia i zapisywania wszystkich danych klientów i potencjalnych klientów. 

Ale kto tam wcześniej nie był? Przeszukujesz jeden ze swoich rekordów danych i brakuje adresu firmy . Musisz teraz odgadnąć branżę, a Twoja osoba kontaktowa dla tej firmy odeszła z firmy dawno temu. Wtedy pojawia się lead, niestety bez numeru telefonu i ważnego adresu e-mail. To sprawia, że ​​uzyskanie odpowiedzi jest prawie niemożliwe.

O ile efektywniej mógłbyś pracować, gdybyś miał już przed sobą wszystkie potrzebne dane i nie musiałbyś ich szukać? Dokładnie to oznacza wzbogacanie danych — uzupełnianie istniejących danych B2B o odpowiednie dane, takie jak kanały mediów społecznościowych, sektory firmy, strony internetowe lub zdarzenia wyzwalające sprzedaż. Celem jest uzyskanie dostępu do wszystkich właściwych i kompletnych rekordów danych zawierających wszystkie informacje potrzebne w codziennej pracy.

Do czego służy wzbogacanie danych w B2B?

Wzbogacanie danych w B2B służy do usprawnienia działań sprzedażowych i marketingowych w B2B. Zwykle, gdy pojawia się nowy potencjalny klient lub gdy chcesz poprawić swoje punkty danych w swoim CRM , nie podaje się zbyt wielu informacji. Zwłaszcza w formularzach kontaktowych najczęściej otrzymujesz tylko nazwę i firmę, ale musisz dołączyć więcej do podanych danych, aby jak najlepiej je wykorzystać.

Wzbogacanie danych w B2B pomaga również zespołom przedsprzedażowym, marketingowym lub innym w kwalifikowaniu potencjalnych klientów. Nazwa tak naprawdę nie mówi, czy warto zwrócić się do potencjalnego klienta. Ale jeśli wzbogacisz dane leadów o więcej informacji, zobaczysz, czy firma pasuje do Twojego idealnego profilu klienta (ICP), czy nie?

Jakie dane należy wzbogacić w B2B?

Rekord danych firmy zwykle składa się z jej podstawowych informacji . Dzięki tym danym możesz jednoznacznie zidentyfikować firmę i poprawnie przypisać pozostałe dane:

Nazwa firmy

BOCIAN SP. Z O.O.

Adres 

5 SŁOWACKIEGO 1, GDYNIA

Numer telefonu

586225030

Adres e-mail

contact@sqirrelag.pl 

Możesz teraz dowolnie rozszerzać dane podstawowe. Na przykład:

na stronie internetowej

www.bocianplgd.gd

Media społecznościowe

Facebook

Świergot

Instagram

LinkedIn

Xing

Numer KRS

000067329I28

Numer identyfikacyjny VAT

PL876283762922

Sektory

Import Eksport

Rok założenia

2000

Poza tymi podstawowymi informacjami pomocne są dalsze informacje według działu. Na przykład dział sprzedaży, a zwłaszcza przedstawiciele handlowi, mogą uznać za przydatne wskazówki dotyczące bieżących potrzeb firmy . Informacje te są bardzo przydatne w ukierunkowanych działaniach informacyjnych i zazwyczaj można je znaleźć dzięki bieżącym wydarzeniom i wiadomościom o firmie. Inne interesujące informacje obejmują również dane finansowe, liczbę pracowników lub technologie internetowe , z których korzysta firma (np. systemy sklepowe, narzędzia analityczne, …).

Zdarzenie wyzwalające sprzedaż

Zmiana Zarządu (3):

…nowy CEO w CONTAKTUS SP. Z O.O… (więcej)

…poszukuje nowego szefa marketingu…. (więcej)

…pod nowym kierownictwem zespołu HR… (więcej)

Nowe plany rozwoju (1):

…CONTAKTUS SP. Z O.O planuje nową siedzibę… (więcej)

Dane finansowe

Zysk: 3 000 000 €

Obrót: 25 000 000 €

Liczba pracowników

101-500

Technologie internetowe

Google Analytics

Jawa

WordPress

PayPal

Dane osoby kontaktowej, takie jak imię i nazwisko, stanowisko, dział i możliwości kontaktu są również ważne, aby można było skontaktować się z zainteresowaną stroną.

Osoba kontaktowa

Pani STANISŁAWA POLKA (CEO)

E-mail: polka@squirreerwlag.pl

Telefon: 2267628376

LinkedIn: linkedin.com/in/stan-pol/

Pan MAREK MUCHA (Kierownik  Marketingu )

E-mail: nucha@squdfbdfbirrelag.pl

Telefon: 2286283929

LinkedIn: linkedin.com/in/marek-mucha/

Uwaga: 

Ważne 

Dane firmy a dane kontaktowe

Zarówno dane firmy, jak i dane kontaktowe są częścią każdego kompletnego rekordu danych B2B. W porównaniu z ogólnymi danymi firmy dane kontaktowe potencjalnych decydentów są bardziej wrażliwe pod względem ochrony danych i, w większości, są trudniejsze do zdobycia. W takich przypadkach należy zachować ostrożność podczas przechowywania i wykorzystywania danych. Jeśli chodzi o przechowywanie danych, w grę wchodzi RODO, a w przypadku korzystania z danych (na przykład w przypadku zimnych połączeń B2B ) również ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (UWG). Koniecznie poinformuj się, zanim użyjesz danych kontaktowych!

Jak uzyskać wysokiej jakości dane B2B, aby poszerzyć moje dane?
Tyle o poszczególnych typach danych — teraz oczywiście pojawia się pytanie: Skąd można uzyskać te dane?

Zasadniczo istnieją dwie możliwości zbierania danych B2B:

1. Połącz wszystkie dostępne wewnętrznie dane razem;
2. Kupuj dane zewnętrzne (za pośrednictwem narzędzi, brokerów danych, danych stron trzecich itp.);
3. Przenieś listy adresowe;
4. Automatyzacja przez interfejs.

Data Sets in Enrichment

Źródło: www.b2bresolute.com

Dobre źródło danych w B2B to podstawa! Pierwsza opcja jest zawsze przydatna, jeśli dane klientów, zainteresowanych stron, dostawców lub innych firm są przechowywane w różnych miejscach w firmie. Spójny bank danych nie tylko zwiększa przejrzystość, ale także udostępnia informacje wszystkim i jest najlepszym fundamentem do dalszego wzbogacania danych.

Zwykle nawet po takim scaleniu danych wciąż pozostaje wiele luk do uzupełnienia. Takie luki można najłatwiej wypełnić, wracając do dostawców zewnętrznych i kupując dane. Takimi dostawcami mogą być biura kredytowe, brokerzy list lub dostawcy oprogramowania do analizy sprzedaży, na przykład DataBot.

Pytania: 

Ważne 

Mariusz: Co to jest analiza sprzedaży?

Analiza sprzedaży to szereg narzędzi cyfrowych, które pomagają zautomatyzować sprzedaż i sprawić, że będzie ona działać wydajniej. Generalnie inteligencja sprzedaży działa w oparciu o sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe . Ten rodzaj oprogramowania może zatem zaoszczędzić wiele czasu na poszukiwaniach i zapewnia, że ​​uzyskane dane są zawsze aktualne, zgodne i kompletne. Ale: Narzędzie analizy sprzedaży może czasami być nawet uważane za narzędzie do wzbogacania danych. Dowiedz się więcej w naszym artykule na temat analizy sprzedaży.

Wzbogacanie danych CRM

Systemy CRM od dawna są gorącym tematem, ale jako kluczowy przykład zasługują na osobną sekcję. Niestety w większości przypadków zalety systemów CRM nie są w pełni wykorzystywane, ponieważ po prostu brakuje jakości danych. Niekompletne rekordy danych, nieaktualne numery telefonów, brak danych kontaktowych … czy to brzmi znajomo? Dlatego trudno jest utrzymywać relacje z klientami, a tym bardziej pozyskiwać nowych klientów.

Wskazówka: 

Ważne 

Nasza wskazówka

Jeśli chodzi o wzbogacanie danych, czyszczenie danych nigdy nie pozostaje daleko w tyle. Proces wzbogacania zwykle ujawnia również błędne dane i zduplikowane rekordy danych, które można jednocześnie wyczyścić.

Należy pamiętać, że system CRM to narzędzie „na żywo” . Oznacza to, że praca jest zwykle wykonywana pod wieloma różnymi kątami; tworzone są nowe rekordy danych, istniejące są edytowane, a stare są usuwane. W tle też dużo się dzieje: firmy rosną, przenoszą się, zmieniają się pracownicy itp.

Mówiąc prościej: z jednorazowym wzbogaceniem danych daleko nie zajdziesz . Aby utrzymać system CRM nad wodą, powinieneś poszukać oprogramowania do długoterminowej konserwacji i wzbogacania danych . Z technicznego punktu widzenia można to skonfigurować za pomocą interfejsu. Alternatywnie systemy CRM oferują również integracje , które mogą nie automatyzować procesów wzbogacania danych, ale mogą przynajmniej zapewnić dostęp do aktualnych danych.

Wzbogacanie potencjalnych klientów

W generowaniu leadów B2B największym celem jest wygenerowanie jak największej liczby leadów, ale Twój dział sprzedaży szybko narzeka, jeśli nie przyniosą wymaganej jakości . Ale jak poznać jakość leada B2B? Co do zasady, możesz określić, jak cenny jest dla Ciebie potencjalny klient , tylko wtedy, gdy masz wystarczającą ilość dostępnych danych dla tego konkretnego potencjalnego klienta. Samo nazwisko i służbowy adres e-mail rzadko wystarczają do dokonania oceny.

Zapewne wiesz, że formularze kontaktowe powinny być raczej minimalistyczne, aby bariera dla potencjalnego klienta do wypełnienia formularza była jak najniższa. Ale jak możesz stwierdzić, czy ołów jest odpowiedni? Dzięki wzbogaceniu danych możesz dowiedzieć się więcej o swoim kontakcie. Na przykład, wzbogacenie Twoich danych pomoże Ci o dane takie jak dział, stanowisko, a także ważne informacje o ich firmie. Nie tylko upraszcza to proces oceniania potencjalnych klientów , ale także zapewnia zespołowi sprzedaży ważne informacje.

Więcej: 

Ważne 

Nawiasem mówiąc,

sam lead scoring jest również formą wzbogacania danych. Obliczone przez siebie wyniki również dodają wartości do zbioru danych jako informacje wewnętrzne!

Wzbogacanie list adresowych

Czasami możesz pracować tylko z indywidualnymi listami mailingowymi — na przykład w przypadku pocztowej kampanii marketingowej B2B. W takich przypadkach adresy pocztowe powinny być oczywiście kompletne i poprawne, w przeciwnym razie wszelkie związane z tym koszty pójdą na marne. I tutaj kluczowe jest każde pole danych – od nazwy firmy po numer domu. Dlatego powinieneś sprawdzić swoją listę mailingową pod kątem luk , a nie tylko pracować z listą z poprzedniego roku. 

Najlepiej dokładnie wyczyścić i wzbogacić dane w swoich listach na krótko przed użyciem. Na przykład możesz przesłać swoje listy do dostawcy analizy sprzedaży i automatycznie je wzbogacić. Lub możesz użyć takiego narzędzia, aby bezpośrednio utworzyć nową listę adresów z aktualną grupą docelową i wszystkimi istotnymi danymi. Ten przykład pokazuje, że czasami przydatne może być jednorazowe wzbogacenie listy adresów.

Wzbogacanie kontaktów

Już pokrótce poruszyliśmy ten punkt. Pod pojęciem „wzbogacanie kontaktów” można rozumieć dwa rodzaje wzbogacenia . Jednym z celów jest dodanie brakujących informacji, takich jak numery telefonów, profile w mediach społecznościowych, zwrot grzecznościowy itp. do już istniejących kontaktów. Drugim znaczeniem jest dodanie brakujących decydentów do rekordów danych firmy.

Jedno jest pewne: osobiste podejście udaje się tylko w przypadku kontaktów. Dotyczy to marketingu i sprzedaży, a także obsługi klienta. Jeśli skontaktujesz się z recepcją tylko za pomocą ogólnego numeru lub e-maila, będziesz mieć małe szanse na sukces. Jednak dane kontaktowe to także dane osobowe i tu rozbrzmiewa alarm RODO zacząć dzwonić. Dlatego zwróć uwagę na przepisy dotyczące ochrony danych!

Czy wzbogacanie danych osobowych jest zgodne z RODO?

Odpowiedź, podobnie jak w przypadku wielu kwestii związanych z ochroną danych , nie jest do końca jasna: to zależy. W rzeczywistości zależy to głównie od tego, skąd pochodzą dane i jakich danych dotyczą. Co do zasady możesz powołać się na uzasadniony interes , jeśli tylko wzbogacisz dane, które są publicznie dostępne, takie jak dane kontaktowe podane na stronie internetowej firmy lub w ogłoszeniach o pracę . Dane powinny być również związane z biznesem. Szybki przykład: używanie służbowego adresu e-mail do wzbogacania danych jest w porządku, ale korzystanie z prywatnego e-maila bez wyraźnej zgody nie jest. Istnieją również pewne obowiązki, które RODO nakłada na dane osobowe , takie jak obowiązek informowania (patrz artykuł 13 RODO). Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zajrzyj do naszego artykułu.

Dlaczego wzbogacanie danych jest ważne w B2B?

Oprócz oczywistej korzyści, jaką jest posiadanie kompletnych i poprawnych danych B2B jako podstawy Twojej pracy, wzbogacanie danych ma inne pozytywne skutki dla Twojej codziennej pracy.

Wzbogacanie danych w B2B oszczędza koszty

Możesz zaoszczędzić na kilku frontach jednocześnie i to jest zauważalne. Fałszywe i niekompletne dane powodują bezpośrednie i pośrednie koszty : Twoje wiadomości trafiają prosto w otchłań (strata rozproszona!) lub nie docierasz do ważnych potencjalnych klientów , by wymienić tylko kilka przykładów. To z kolei prowadzi do utraty obrotów.

Dzięki wzbogaceniu danych oszczędza się nawet koszty osobowe, ponieważ działy sprzedaży i marketingu itp. nie muszą już marnować swojego cennego czasu na ręczne badania i konserwację danych, ale mogą zamiast tego skoncentrować się na swojej podstawowej i dochodowej pracy.

Wzbogacanie danych B2B pomaga zwiększyć satysfakcję klientów

Mając pełne i poprawne dane, możesz mieć pewność, że zawsze skontaktujesz się z odpowiednimi osobami, rozpoznasz ważne wydarzenia z klientami i na przykład pogratulujesz im nagrody. Możesz udzielać porad opartych na potrzebach i rozpoznawać zmieniające się wymagania, na przykład gdy zespół się powiększa lub spada płynność klienta. 

Dzięki wzbogaceniu danych możesz aktywnie podejść do klientów, a być może nawet zapobiec wypowiedzeniom na wcześniejszym etapie. A może możesz nawet zidentyfikować potencjał cross-sellingowy i upsellingowy?

Wzbogacanie danych w B2B umożliwia skuteczniejsze kampanie marketingowe

Im więcej masz danych o potencjalnych klientach, tym szybciej zidentyfikujesz ich potrzeby i dostosujesz treść swoich wiadomości. Wysyłaj spersonalizowane i skierowane do odbiorców wiadomości.

Korzyści z wzbogacania danych

Źródło: www.martechlive.com

Wysokiej jakości dane B2B pomagają również zawęzić grupę docelową, a tym samym zwiększyć sukces w pozyskiwaniu precyzyjnie dopasowanych leadów.

Czy mogę wzbogacać dane B2B w DataBot?

Brzmi to bardzo czasochłonnie, jeśli trzeba regularnie kupować dane i ręcznie je importować. Ale nie zniechęcaj się! To nie jedyny sposób na wzbogacenie danych B2B. Znacznie łatwiej i skuteczniej jest automatycznie wzbogacać swoje dane u DataBota.

Systemy CRM już teraz oferują w swoich sklepach internetowych rozwiązania integracyjne rozwiązań Sales Intelligence, które można wykorzystać do łatwego wzbogacania rekordów danych B2B za pomocą zaledwie kilku kliknięć. W przypadku indywidualnych rozwiązań wielu dostawców danych cyfrowych oferuje interfejsy w postaci API lub usług internetowych, które można wykorzystać do bezpośredniego połączenia systemu.

W ten sposób Twoje dane są stale aktualizowane i uzupełniane praktycznie w tle. Jak to dokładnie działa, zależy od przypadku użycia.

Jakie wymagania należy spełnić w przypadku automatycznego wzbogacania danych?

Przede wszystkim powinieneś jasno określić, które dane chcesz wzbogacić w pierwszej kolejności, tj. które dane są dla Ciebie naprawdę istotne. Tutaj możesz odróżnić dane, które są naprawdę ważne, od danych, które po prostu „miło mieć”.

Następnie powinieneś znaleźć dostawcę i dokładnie go sprawdzić, aby sprawdzić, czy pasuje do Ciebie i Twojego przypadku użycia. To znaczy:

1. Czy mogą dostarczyć wszystkie potrzebne dane?
2. Czy istnieją odpowiednie opcje połączeń lub interfejsy do automatyzacji?

Czy spełnione są wszystkie wymagania prawne, np. czy dostawca jest zgodny z RODO?

1. Jak aktualne są dostarczane dane B2B?

Po znalezieniu dostawcy możesz również wyjaśnić szczegóły. Na przykład możesz zacząć od danych, które powinny już być. Jakie pola danych należy wypełnić, aby dane, które wzbogacasz, można było jednoznacznie przypisać do rekordu danych? Czy wystarczą tutaj standardowe informacje, takie jak nazwa firmy i siedziba? A jakie inne dziedziny możesz wzbogacić?

Jak tylko te pola danych zostaną doprecyzowane, należy również zdefiniować, które inne pola danych należy wzbogacić i zapewnić spójne nazewnictwo, aby można było poprawnie przypisać rekordy danych B2B i dopasować je do danych, które już posiadasz.

Zanim przejdziemy do dopasowywania danych, warto najpierw wyczyścić istniejące dane. W zależności od dostawcy możesz nawet być w stanie:połączyć oczyszczanie i wzbogacanie danych w jednym prostym kroku . Celem czyszczenia danych jest zapewnienie, że dane, które mają być wzbogacone, mogą być poprawnie alokowane i nie powstają duplikaty, jeśli np. firma nie zostanie rozpoznana z powodu nieprawidłowej pisowni.

Narzędzia do wzbogacania danych w B2B

Możesz się zastanawiać: „Czy istnieją usługi wzbogacania danych lub coś podobnego, z którego mogę skorzystać?”. Tak jest! Zebraliśmy kilku dostawców wzbogacających, którzy pomogą Ci wzbogacić Twoje dane w prosty sposób.

Weedo2

Dzięki Sales Intelligence Konsorcjum Weedo2 nie tylko będziesz mógł przyspieszyć generowanie leadów B2B w sposób całkowicie zgodny z RODO, ale także uzyskasz pomoc w wzbogacaniu starych danych CRM i nowych leadach B2B . Zobacz swoich potencjalnych klientów i korzystaj z aktualnych firmografii!

Leadfeeder

Przekształcanie odwiedzających Twoją witrynę w potencjalnych klientów i możliwości sprzedaży — to właśnie robi Leadfeeder. Dodatkowo wesprze Cię również w wzbogacaniu Twoich leadów. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż i zoptymalizować przepływ pracy w najprostszy możliwy sposób, wypróbuj nasze kolejne rozwiązanie.

Use Case: Wzbogać leady B2B za pomocą DataBota i Wedoo2

Jako dostawca analizy sprzedaży, DataBot dysponuje aktualnymi, istotnymi i zgodnymi z RODO danymi B2B . W ramach tego przykładu chcemy pokazać, jak możesz wzbogacić swoich leadów B2B, zaoszczędzić czas i poprawić swoje KPI w zarządzaniu leadami w dłuższej perspektywie. W tym celu korzystamy z usługi integracji Baz B2B i Wedoo2 . Wedoo2 sprawia, że ​​tworzenie leadów między różnymi systemami i narzędziami jest stosunkowo łatwe.

Wskazówka: w celu wzbogacenia danych bezpośrednio w CRM DataBot oferuje na zamówienie również integracje z CRM dla wielu popularnych systemów. Zanim zaczniesz, powinieneś wiedzieć o następujących rzeczach:

1. O jakie dane prosisz w formularzu kontaktowym/przy generowaniu leadów,
2. Jakie dane chciałbyś dodać podczas wzbogacania oraz,
3. Jakie systemy są zaangażowane (generowanie leadów, łączność, wzbogacanie i zarządzanie danymi/CRM).

Przykład 1:

Firma SMG COKE korzysta z systemu CMS Word Press i generuje leady za pomocą formularzy on-line na stronie. Wymagany jest tylko adres e-mail i nazwa firmy. DataBot może teraz wzbogacić informacje o…

Nazwa kontaktu:

1. Jego/jej stanowisko: …
2. Jego/jej numer telefonu: … 
3. Selektor firmy: … 
4. Bieżące zdarzenia wyzwalające sprzedaż: …

A potem ma zostać zaimportowany do firmowego systemu CRM .

Wniosek: dlaczego wzbogacanie danych B2B jest najlepsze?

Pewnie znałeś już jeden kluczowy wniosek z tego postu: aktualne i kompletne dane B2B są ważne! Teraz już wiesz, że warto się tym zająć. I bądźmy szczerzy, czy pomyślałbyś, że będziesz w stanie czerpać tak wiele korzyści z danych klientów przy tak niewielkim wysiłku? Zautomatyzowane wzbogacanie danych oszczędza czas , jest oszczędne dla portfela firmy i nerwów.

Dzięki analizie sprzedaży wzbogacanie danych nie jest już na stałe na Twojej liście rzeczy do zrobienia. Na przykład, jeśli uzyskasz dostęp do DataBota bezpośrednio w bazie danych, automatycznie otrzymujesz najnowsze publicznie dostępne informacje o ponad 30 milionach firm i ponad 50 milionach kontaktów z całej Europy. Dzięki licznym opcjom integracji możesz również używać DataBota do aktualizowania wewnętrznych systemów, takich jak CRM.  

Ponadto DataBot zapewnia więcej niż tylko standardowe: Wzbogać jeszcze bardziej ekscytujące dane, takie jak obroty, roczne sprawozdania finansowe, używane systemy sklepowe, dostawcy usług wysyłkowych, a nawet zdarzenia wyzwalające sprzedaż, takie jak zmiany w zarządzaniu lub zwolnienia.

Wzbogać swoje dane B2B i zauważ różnicę!

Tagi: B2B, B2B data, B2B sales, Data, Prospecting, Sales, Bazy danych B2B, Marketingowe bazy danych

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers
RuPEP Public Database of PEPs in Russia and Belarus

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.