Inteligentny marketing
DataBot wspiera Twój dział sprzedaży w 4 fazach
Kwalifikacja leadów B2B
Weryfikacja danych i leadów przychodzących z DataBot pod kątem poprawności i kompletności. Przekształć je w kwalifikowane leady za naciśnięciem jednego przycisku, wzbogacając je o kolejne kluczowe dane.
Zidentyfikuj możliwości sprzedaży
DataBot każdego dnia wykrywa ponad 50 000 zdarzeń istotnych dla biznesu. Zautomatyzuj identyfikację odpowiednich szans i zagrożeń, aby zapewnić optymalny czas działania dla Twojej grupy docelowej.
Popraw jakość
posiadanych danych
Pamiętaj, aby nigdy więcej nie pracować z nieaktualnymi danymi. Automatycznie sprawdzaj i dbaj o dane Twoich klientów. Wzbogacaj również bazy danych B2B nawet o 20 dodatkowych kluczowych atrybutów.
Zbuduj skuteczny proces
pozyskiwania klienta
Zbuduj centrum danych i stale pozyskuj nowe kontakty z różnorodnych źródeł, dzięki DataBot. Segmentuj kontakty, sprawdzaj wiarygodność kontrahenta i buduj relacje biznesowe . Stale optymalizuj działania, aby stworzyć skuteczny proces sprzedaży.
Twoja przewaga konkurencyjna w sprzedaży
dzięki DataBot
- Inteligentne wsparcie sprzedaży
- Skróć czas poświęcony na badania i przygotowywanie prezentacji
- Zapewnij lepsze doradztwo swoim klientom
- Zwiększenie i sprzedaż krzyżowa
- Zautomatyzuj zarządzanie danymi CRM
- Zoptymalizowany pod kątem sprzedaży B2B
DataBot w skrócie
Niekończące się możliwości sprzedaży B2B
Ponad 1200 firm zaufało DataBot
Klienci DataBot, którzy dokonali cyfryzacji swojego działu sprzedaży
za pomocą naszego oprogramowania w chmurze
Dzięki głębokim danym DataBot pozyskaliśmy i utrzymujemy naszą bazę klientów i bezproblemowo ją aktualizujemy. Dzięki tej bazie, aktualizujemy nasz system sprzedaży.
Marek Niewulis, Inteligence Marketing Michelin Sp. z o.o.
FAQ
Często zadawane pytania
Twoi przyszli klienci – dorastają w sieciach społecznościowych, a ponad 85% sprzedawców regularnie korzysta z narzędzi sprzedaży społecznościowej. W sprzedaży B2B najbardziej istotne są sieci biznesowe. Aby odnieść tam sukces, musisz uzyskać przegląd sieci i zidentyfikować swoje grupy docelowe i ich zainteresowania – a wszystko to wymaga czasu na zbadanie. DataBot pozwala uprościć ten proces: Szybko zidentyfikuj firmy, z którymi chcesz się skontaktować i czym interesuje się Twoja grupa docelowa. Połącz DataBota ze swoim profilem w mediach społecznościowych i pokonaj pierwszą przeszkodę w Social Selling: identyfikacja właściwego kontaktu. Możesz nawet znaleźć kontakty, z którymi jesteś już połączony. Usuń wszelkie przeszkody w strategicznym budowaniu relacji biznesowych.
Masz trzy opcje wyboru dostępu do najlepszych i zgodnych z RODO Baz B2B Online. Przy wyborze leasingu pobierasz wszystkie Bazy B2B z panelu. Importujesz dane zgodnie z wybraną instrukcję i poprzez własny interfejs, pracujesz tak jak tylko chcesz. Codziennie korzystając z cyfrowych danych kontaktujesz się z klientami i konsumentami na wszystkie możliwe sposoby.
DataBot stosuje sztuczną inteligencję w trakcie przetwarzania Baz B2B w chmurze w trakcie Ich łączenia i pobierania przez API. Mówiąc wprost to kiedy pobierane są dane przez API z serwerów państwowych to w tym czasie sztucznie sieci neuronowe pobierają dane z Internetu: sieci, dokumenty PDF, strony Yellow Pages i White Pages, Google Plus i wiele innych. Sztuczna inteligencja integruje dane z naszymi własnymi Bazami B2B i decyduje o aktualizacji tych danych które są najważniejsze.
Twój model pracy najlepiej omówić z naszym konsultantem. DataBot reprezentuje trzy (3) modele pracy: 1 – leasing Baz B2B Online z pakietem prawnym (rola ADO i IOD) 2 – dzierżawa Baz B2B Online na okres 12-24-36 miesięcy 3 – subskrypcja na dowolny okres.
DataBot to strona WWW zbudowana w oparciu o 20 lat doświadczeń. Bazy B2B Online należą do Producenta i Właściciela Marki Polskie Żółte Strony. W przypadku Polski jest to 12 różnych Baz B2B Online, Cyfrowych, zapisanych w Interfejsie.