Inteligentny marketing
Marketing od DataBot jest oparty na wiedzy naukowej i analizach
Przygotowanie danych
Dane zgodne z RODO
Marketing zgodny z RODO
Kampania wewnętrzna bez agencji
Kwalifikacja leadów B2B
Skupiamy się na sposobie gromadzenia, analizowania, udostępniania, używania i zabezpieczania danych wszystkich typów.
Marketing zgodny z RODO / GDPR
Respektujemy preferencje Klientów i Konsumentów, dotyczące tego – kiedy, na jakich kanałach chcą się kontaktować .
Jakość danych
Przetwarzamy dane, otrzymane z wielu ciągów, w rezultacie, sztuczna inteligencja buduje krajobraz technologii marketingowej.
Kampania wewnetrzna
Rekomendujemy przejście z agencji zewnętrznych do wewnętrznych działów marketingowych. Tendencja ta przyspiesza, ponieważ firmy chcą
większej kontroli nad swoimi wydatkami.
Twoja przewaga konkurencyjna w sprzedaży
dzięki DataBot
- Pobieranie i analiza danych
- Zapewnienie pełnej zgodności z RODO i GDPR
- Sztuczna inteligencja w marketingu B2B i B2C
- Respektowanie preferencji Klientów do czasu i formy kontaktu
- Minimalna ilość danych najwyższej jakosci
- Sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe – włączone
- Pobieranie i analiza danych
- Zapewnienie pełnej zgodności z RODO i GDPR
- Sztuczna inteligencja w marketingu B2B i B2C
- Respektowanie preferencji Klientów do czasu i formy kontaktu
- Minimalna ilość danych najwyższej jakosci
- Sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe – włączone
DataBot w skrócie
Niekończące się możliwości sprzedaży B2B
Kwalifikacja lidera
Baza danych firmy
Analiza sprzedaży
Dane kontaktu
Łączność
Sprzedaż B2B
Jakość danych
Analiza danych
Sprawdź duble
Aktualizacje danych
Oczyszczanie danych
Ulepszanie danych
Weryfikacja adresu
Kwalifikacje adresu
Konserwacja adresu
Dokumentacja firmy
Społeczności
Cyfryzacja sprzedaży
Ponad 1200 firm zaufało technologii DataBot™
Firmy i Instytucje, które zaufały cyfryzacji swojego działu sprzedaży
za pomocą naszego oprogramowania w chmurze i głębokim danym
Dzięki głębokim danym DataBot™ pozyskaliśmy i utrzymujemy naszą bazę klientów i bezproblemowo ją aktualizujemy. Dzięki tej bazie, aktualizujemy nasz system sprzedaży.
Marcin Niewulis, Inteligence Marketing Michelin Sp. z o.o.
FAQ
Często zadawane pytania
Weryfikacja danych i leadów przychodzących z DataBot pod kątem poprawności i kompletności. Przekształć je w kwalifikowane leady za naciśnięciem jednego przycisku, wzbogacając je o kolejne kluczowe dane.
DataBot każdego dnia wykrywa ponad 50 000 zdarzeń istotnych dla biznesu. Zautomatyzuj identyfikację odpowiednich szans i zagrożeń, aby zapewnić optymalny czas działania dla Twojej grupy docelowej.
Pamiętaj, aby nigdy więcej nie pracować z nieaktualnymi danymi. Automatycznie sprawdzaj i dbaj o dane Twoich klientów. Wzbogacaj również bazy danych B2B nawet o 20 dodatkowych kluczowych atrybutów.
Buduj centrum danych i stale pozyskuj nowe kontakty z różnorodnych źródeł, dzięki DataBot. Segmentuj kontakty, sprawdzaj wiarygodność kontrahenta i buduj relacje biznesowe . Stale optymalizuj działania, aby stworzyć skuteczny proces sprzedaży. Możesz nawet znaleźć kontakty, z którymi jesteś już połączony. Usuń wszelkie
przeszkody w strategicznym budowaniu relacji biznesowych.
„Cyfryzacja sprzedaży” to znacznie więcej niż tylko digitalizacja dokumentów i
udostępnianie danych i informacji związanych ze sprzedażą. Chodzi o automatyzację i uproszczenie procesów, aby Twoi przedstawiciele handlowi mogli bardziej skupić się na tym, co jest naprawdę ważne: sprzedaży i utrzymywaniu relacji z klientami.
DataBot zapewnia cyfrowe i aktualne źródła danych, które pozwolą Ci zautomatyzować kluczowe kroki w procesie sprzedaży Twoich pracowników. Na przykład możesz otrzymywać nowe sugestie potencjalnych klientów lub
przypisywać docelowe pule bezpośrednio odpowiedzialnym pracownikom sprzedaży. Wszystkie niezbędne informacje otrzymają w ramach narzędzia – w pracy lub w podróży w aplikacji mobilnej.
Błędne i niepełne dane to częsty problem w systemach CRM, niemniej jednak stanowią podstawę relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. DataBOt pomoże Ci aktualizować te dane. Korzystaj z różnych metod, aby uzyskać dostęp do zawsze aktualnej bazy danych DataBOt i używaj jej do synchronizacji, ulepszania lub czyszczenia własnych danych. Skorzystaj z naszego zestawu narzędzi, aby ocenić jakość swoich danych oraz wyczyścić, zaktualizować i ulepszyć swoje systemy CRM.
Różne firmy mają różne wymagania – DataBOt oferuje rozwiązanie dla każdej firmy. Możesz użyć istniejących automatycznych integracji od dostawców CRM, takich jak Salesforce lub Microsoft Dynamics, ale możesz także tworzyć własne integracje za pośrednictwem iFrame lub Webhooks. DataBot API pozwala również na wysoce zindywidualizowane opcje połączeń w celu uzyskania dostępu do aktualnych danych firmy, co może być interesujące dla wszystkich, którzy mają własną infrastrukturę IT i własny CRM.
Nie. Oprogramowanie DataBot Cloud jest skierowane wyłącznie do sektora B2B i opiera się na danych firmowych. DataBot nie udostępnia informacji o osobach.
Po pierwsze – DataBot® nie zastąpi ludzi w Twoim dziale sprzedaży. Będziesz raczej udzielał im większego wsparcia. Wykorzystasz sztuczną inteligencję tam, gdzie działa sprawniej niż ludzie: jeśli chodzi o przesiewanie dużych ilości
danych i przetwarzanie ich do dalszego wykorzystania. DataBot® wspiera Cię inteligentnie dobranymi i obliczonymi informacjami przy użyciu różnych algorytmów uczenia maszynowego.
Będą one nie tylko gromadzić informacje w obszernych dokumentacjach firmowych, ale także identyfikować zdarzenia i oznaczać je jako szanse i zagrożenia. W podobny sposób DataBot® może również identyfikować i sugerować podobne firmy, od potencjalnych klientów po konkurentów. Dowiedz się więcej o uczeniu maszynowym.
Sales intelligence z DataBot™
Uczciwa przewaga rynkowa dla Twojego działu sprzedaży
1500+ klientów firm i instytucji
zawsze pełne zaufanie do produktów i usług DataBot
Oprogramowanie w chmurze
wyprodukowane w Polsce i hostowane w Polsce
W pełni zgodny z RODO
UE gotowe do pracy po logowaniu w panelu
Sztuczne sieci neuronowe
wyszukiwanie w Internecie zasilane API technologią AI