MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C

MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C

7 głównych cech sprzedawców odnoszących sukcesy w zespołach sprzedażowych, miażdżących wszelkie wyniki i kwoty

W 1963 roku Joseph Samuel Girard rozpoczął passę sprzedaży, która trwała do 1978 roku. Uważany za największego sprzedawcę wszech czasów, Joe sprzedał 13 001 samochodów w ciągu tych 15 lat. Ale jak?

Być może Tobie nie uda się lub wcale nie chcesz sprzedać 13 000 sztuk swojego produktu, ale podstawowe zasady sukcesu są takie same. Ogromnym wyzwaniem jest to, że istnieje wiele negatywnych uprzedzeń, które potencjalni klienci mają o sprzedawcach w ogóle.

Niezależnie więc od tego, czy jesteś przedstawicielem handlowym B2B, który chce odkryć tajemnice sprzedaży, aby zwiększyć swoje wyniki, czy też menedżerem sprzedaży poszukującym nowych talentów dla swojego zespołu, który będzie w stanie przebić wszelkie rankingi, to poniżej zamierzamy ujawnić sekretne składniki, które składają się na wspaniałego sprzedawcę.

Przełamywanie stereotypów dotyczących sprzedawców

Podobnie jak reszta z nas, każdy sprzedawca ma do wykonania zadanie i szczerze mówiąc nie jest ono łatwe. Nie tylko muszą sprzedać ci produkt lub usługę, ale muszą również dowiedzieć się, jak pokonać wszelkie stereotypy lub uprzedzenia, które już masz o nich.

Marketingowe bazy danych B2B

Jednym z najbardziej powszechnych stereotypów jest „sprzedawca”. Są oni szalenie konkurencyjni i zdecydowanie nie są graczami zespołowymi – najczęściej postrzegani są jako głośni, natarczywi i chciwi.

Innym stereotypem jest to, że świetni sprzedawcy się rodzą, a nie powstają. Oczywiście, niektórzy mają odpowiednie predyspozycje osobowościowe, aby zająć się sprzedażą, ale to nie pomoże im odnieść sukcesu na dłuższą metę.

Ale jak sprzedawcy mogą sprawić, by ich potencjalni klienci nie widzieli tego wszystkiego, zbudować zaufanie i wygrać transakcję? Przyjrzyjmy się temu:

7 najważniejszych cech wspaniałych sprzedawców

Ludzie sukcesu w sprzedaży nie rodzą się, lecz są tworzeni. Więc do czego dokładnie powinieneś dążyć? Istnieje wiele danych na ten temat, więc przeprowadziliśmy wywiady z liderami sprzedaży w Polish Yellow Pages ® [Mariusz Galikowski, Rajmund Tochwin] i Echobot ltd PLC Londyn [Alexa Aleksandra Dobrzyń], aby zapytać ich, jakie są ich zdaniem najważniejsze cechy, które sprawiają, że dany sprzedawca jest świetny. Czy myślisz, że uda Ci się odgadnąć, co jest numerem jeden, zanim dotrzesz do końca listy?

1. Bądź autentyczny

Ludzie uwielbiają być zachwyceni zarówno świetnym boiskiem do gry, jak i produktem oraz usługą, która będzie rozwiązaniem, którego potrzebują. Ale czasami ani boisko, ani osoba, ani oferta nie są tym, za co się je przedstawia. Aleksandra Dobrzyń, Senior Account Executive w firmie Polish Yellow Pages, wie co nieco o tym, że w każdej rozmowie należy prezentować swoje autentyczne „ja”.

Aleksandra jest aktywna w innej działalności oraz na LinkedIn, prowadzi kilka podcastów Girl in Sales oraz jest ambasadorem marek w grupie YMG of Poland. Mówi, że wszystkie te rzeczy, choć nie są bezpośrednio związane z Marką DataBot™, składają się na to, kim jest. To w 100% jej marka. Kiedy ludzie wchodzą z nią w interakcję poza kontekstem jej pracy, otrzymują tę samą osobę, którą przyprowadza na cold call.

Autentyczność idzie w parze z wiarygodnością. Bądź tym, kim mówisz, że jesteś i rób to, co mówisz, że zamierzasz zrobić. To zachęca do autentyczności ze strony twojego prospektu też!

2. Bądź wytrwały, ale cierpliwy

90% sprzedawców rezygnuje po czterech rozmowach sprzedażowych, co jest niewiarygodnie szybkie, biorąc pod uwagę, że średnia długość cyklu sprzedaży dla firmy B2B wynosi około 102 dni! Wspaniały sprzedawca musi być wytrwały w długiej grze.

Bycie wytrwałym to druga strona „nachalnego” medalu, a świetni sprzedawcy wiedzą, jak sprawić, by działało to na ich korzyść. Robią swoje badania, dzięki czemu mogą spersonalizować zasięg dla każdego prospektu. Sprzedajesz produkt, tak, ale sprzedajesz również doświadczenie, którego potencjalny klient nigdy nie zapomni. Próbujesz zbudować zaufanie podczas pierwszych etapów cyklu sprzedaży, a nie dokonać sprzedaży.

Przedstawiciel handlowy musi dowiedzieć się czegoś nowego o potrzebach perspektywy przy każdym kontakcie i wykorzystać tę wiedzę, aby zbudować most do ostatecznej sprzedaży.

3. Bądź etyczny

Czy pamiętasz rozdział o stereotypach? Otóż kolejnym negatywnym stereotypem, jaki ludzie mają w stosunku do sprzedawców, jest to, że są oni nieetyczni. Aleksandra Dobrzyń, Manager w Leadfeeder powiedziała, że jednym z najlepszych sposobów budowania zaufania jest bycie otwartym na sytuacje, w których Twój produkt nie jest rozwiązaniem, którego potrzebuje potencjalny klient.

„Kiedy siedzisz w rozmowie discovery call z prospektem, a on opisuje ci swoje punkty bólu, musisz być gotowy, aby powiedzieć ’Hej, cieszę się, że poświęciłeś czas na rozmowę ze mną o tym, jakie są twoje potrzeby, ale nie sądzę, że jesteśmy rozwiązaniem dla ciebie'”.

Kolega Aleksandry, Marek Sikorski, Success Team u DataBota, zgodził się i dodał „Nie sprzedawaj dla samego sprzedawania. Musisz być zorientowany na klienta, a to oznacza uznanie, że możesz nie pasować do tego, aby mu pomóc. Wszystko inne jest po prostu nieetyczne”.

Aleksandra kontynuowała „To, że Ty lub Twój produkt nie jesteście rozwiązaniem, którego potrzebują w tej chwili, nie oznacza, że nigdy nie będziesz. Upewnienie się, że pozostawiasz ich w poczuciu, że mogą ci zaufać, jest warte tak wiele… Wtedy, gdy będą potrzebować twojego produktu lub usługi, będą pamiętać, że byłeś tym, który dał im szczerą radę.”

4. Bądź samo motywowany

Presja związana ze wynikami i zamykaniem transakcji może przynieść efekt przeciwny do zamierzonego, jeśli chodzi o motywację. Sprzedawcy, którzy odnieśli sukces wiedzą, że czynniki zewnętrzne nie są tym, co popycha cię do przodu, to twój wewnętrzny ogień, który napędza cię w kierunku sukcesu.

Oczywiście, niektóre zespoły rywalizują między sobą, ale jeśli motywuje cię bycie lepszym od kolegi, nie osiągniesz trwałego sukcesu w całej swojej karierze. Zamiast tego pozwól, aby Twoja motywacja napędzała Cię do stawania się lepszą wersją samego siebie. To prowadzi nas bezpośrednio do kolejnej cechy:

3. Bądź ciekawy i chętny do nauki

Samomotywacja idzie w parze z ciekawością i chęcią uczenia się. Kiedy jesteś napędzany do ciągłego doskonalenia siebie, nigdy nie możesz być zadowolony ze spoczywania na laurach. Zawsze jest coś nowego do nauczenia się, więc musisz być chętny, aby się tego nauczyć.

Czy jesteś ciekawy, dlaczego perspektywa wybrała lub nie wybrała Ciebie? Pytaj! Nie zakładaj. Dołącz do międzygrupy sprzedażowej na LinkedIn, aby dzielić się najlepszymi praktykami, które możesz już wdrożyć podczas kolejnej rozmowy.

 

Zdobądź rekomendacje książkowe, posłuchaj podcastów lub sprawdź kanały YouTube z wciągającymi treściami i wskazówkami dotyczącymi sprzedaży.

Istnieje skarbnica informacji, która jest dostępna 24/7 – musisz tylko wyjść i skorzystać z niej.

2. Bądź odporny i miej zapał

Dość często ludzie używają resilience i grit zamiennie, ale to nie to samo. Można mieć jedno bez drugiego, ale skuteczni przedstawiciele handlowi mają oba! Często masz do czynienia z oporem i odrzuceniem. Bycie odpornym i odbijanie się od negatywnych doświadczeń, aby móc podążać w kierunku kolejnego celu, jest również częścią bycia wytrwałym.

Wytrwałość to wytrwałość w dążeniu do czegoś poprzez wkładanie pracy przez dłuższy okres czasu. Więc, twój potencjalny klient powiedział, że nie może z tobą dzisiaj rozmawiać? Nie czuj się zgnębiony i nie sugeruj czasu, niech klient prowadzi, sugerując nową datę i godzinę. Oddajesz następny krok w ich ręce, zdejmując z nich presję, aby zgodzili się na Twój timeline.

Nasza rada:

Użyj narzędzi takich jak Calendly, aby Twój prospekt mógł wybrać datę i godzinę w Twoim kalendarzu, która najbardziej mu odpowiada!

1. Bądź dobrym słuchaczem

Czy jesteś zaskoczony wyborem numer jeden wśród ankietowanych przez nas specjalistów od sprzedaży? Nie jesteśmy! Każdy z nich wybrał tę cechę jako „must have” wśród wszystkich cech. I to z bardzo dobrego powodu.

Jeśli sięgniesz myślami do stereotypów, wiele osób uważa, że skuteczni sprzedawcy muszą być dobrzy w mówieniu.

Cóż, tak i nie.

Przez cały ten kawałek, mówiliśmy o budowaniu silniejszych relacji z potencjalnymi klientami i honowanie silne umiejętności komunikacyjne jako niezbędne. Komunikacja jest ulicą dwukierunkową i sprawianie, że potencjalny klient czuje się wysłuchany, nie jest związane z kwotami sprzedaży.

Bycie dobrym słuchaczem jest często związane z posiadaniem empatii, która jest częścią pakietu umiejętności miękkich, które mogą przenieść Cię z bycia dobrym sprzedawcą do bycia świetnym. Umieszczenie klienta w centrum strategii sprzedaży jest czymś, do czego każdy sprzedawca B2B powinien dążyć. Jeśli słuchasz, to się uczysz.

Jak szkolić, aby odnieść sukces KZ MANAGER B2B B2C 

Jeśli sprzedawców się tworzy, a nie rodzi, to jaki rodzaj szkolenia powinien być przeprowadzony, aby zapewnić, że przedstawiciel handlowy ma wszystkie narzędzia do zamknięcia transakcji? Forbes podaje, że 55% sprzedawców nie posiada podstawowych umiejętności sprzedażowych na początku swojej kariery w sprzedaży. Oznacza to, że musisz mieć plan szkolenia, aby wprowadzić ludzi na wyższy poziom.

Według RAIN group, wdrożenie najlepszego pracownika zajmuje średnio 15 miesięcy! Niezwykle ważne jest jednak, aby odbywały się również szkolenia bieżące. Inne badanie pokazuje, że 84% szkoleń sprzedażowych jest zapominanych w ciągu pierwszych trzech miesięcy. Stwórz więc dynamiczny system szkoleń, aby utrzymać jakość zespołu sprzedaży na stałym, wysokim poziomie.

Uzgodnij najlepsze praktyki, wiedzę o produktach i usługach oraz cele, aby mieć pewność, że każdy z przedstawicieli handlowych będzie miał równe szanse na rozmowę. Wniosek jest taki, że firmy, które inwestują w szkolenia, są o 57% bardziej skuteczne niż ich konkurenci!

Jak wygląda idealny przedstawiciel handlowy w oczach trenera?

Zapytaliśmy Rajmunda Tochwina, Senior Sales Enablement Manager i trenera sprzedaży w firmie Echobot ltd., co łączy 3 najlepszych sprzedawców w zespole:

1. Skupiają się na tym, dlaczego to, co próbują osiągnąć. Nie tylko jako jednostka, ale jako zespół. Dlaczego są w sprzedaży? Jeśli dla prowizji, to z niewłaściwego powodu. Ostatecznie to, co próbujesz zrobić, to pomóc ludziom znaleźć rozwiązania ich problemów.

2. Są pracowici. Są chętni, aby przejść tę dodatkową milę dla swoich klientów i siebie. Kiedy inni już dawno się poddali, oni nadal próbują iść po nagrodę. Nie starają się być lepsi od innych, starają się być lepsi niż byli wczoraj.

3. Zadają pytania! Bez względu na to, jak duże doświadczenie lub sukces przedstawiciel handlowy może mieć, powinien pozostać ciekawy i nadal się uczyć. Jeśli są nowi w sprzedaży, powinni jak najczęściej uczestniczyć w rozmowach. Sprzedawcy powinni zawsze zadawać pytania potencjalnym klientom. Nigdy nie jest tak prosto, że po prostu wiedzą, że potrzebują usługi lub rozwiązania. Dlaczego tego potrzebują? Jak skorzystają z niej? Jakich rezultatów mogą się spodziewać?

„Nakłonienie ludzi do skupienia się na tym, po co są, pokazanie im, jak ciężko pracować nad swoim rzemiosłem i przypomnienie, że zawsze należy zadawać pytania, to proste koncepcje, które można przekazać i wyszkolić. Ale nasi trzej najlepsi przedstawiciele mają także prezencję i silne poczucie własnej wartości. To nie jest coś, co można wytrenować, ale wynika z wykonywania rzeczywistej pracy, kiedy już opanują te trzy rzeczy, o których wspomniałem”.

Wnioski: Słuchaj, ucz się i bądź pamiętliwy

Bycie sprzedawcą, który pomaga przełamać stereotyp „nachalnego, chciwego, głośnego” wymaga czasu, wysiłku i dobrego ucha. Oczywiście, ludzie chcą znaleźć rzecz, która pomoże rozwiązać ich punkt bólu, ale to, jak się tam dostaną, jest równie ważne. Klient jest zawsze w podróży z Tobą, a to, czy ta podróż będzie wygodna, zależy tylko od Ciebie!

Bądź profesjonalistą w dziedzinie sprzedaży, a nie sprzedawcą!

Bycie sprzedawcą, który pomaga przełamać stereotyp „nachalnego, chciwego, głośnego” wymaga czasu, wysiłku i dobrego ucha. Oczywiście ludzie chcą znaleźć rzecz, która pomoże rozwiązać ich problem, ale to, jak się tam dostaną, jest równie ważne. Klient jest zawsze w podróży z Tobą, a to, czy ta podróż będzie wygodna, zależy tylko od Ciebie!

Bądź profesjonalistą w dziedzinie sprzedaży, a nie sprzedawcą!

Sales Pro vs. Sales Bro

KOCHANI Sprzedawcy – jJak więc Joseph Samuel Girard utrzymał swój sukces przez tak długi okres czasu? Wysyłał kartki świąteczne do każdego klienta, każdego roku. Ten pozornie prosty gest zapewniał, że pod koniec roku Girard będzie kojarzony z dobrymi uczuciami, dzięki czemu zapadał w pamięć swoich klientów. Pozostaw swoich potencjalnych klientów z poczuciem, że dbasz o to, na czym im zależy, a w krótkim czasie przejdziesz od dobrego do świetnego.

MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C

Tags: B2B Sprzedaż, Sprzedaż B2B, Marketingowe Bazy Danych B2B B2C, Wzrost B2B, Dane B2B, Data Hub PL, Heatly Alex

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.