JAK PISAĆ ZWYCIĘSKIE E-MAILE SPRZEDAŻOWE, KTÓRE ZACHWYCĄ

Jak pisać zwycięskie e-maile sprzedażowe, które zachwycą Twoje perspektywy B2B?

Jako specjalista ds. sprzedaży wiesz, że wysyłanie e-maili do potencjalnych klientów B2B jest kluczową częścią Twojej strategii sprzedaży. Używasz poczty e-mail każdego dnia, aby kontaktować się z potencjalnymi klientami, odpowiadać na nie i kontaktować się z nimi. Chociaż poczta e-mail jest skutecznym sposobem komunikacji , wiąże się z kilkoma wyzwaniami.

Uwaga: Ponieważ cold mailing lub masowa wysyłka jest zabroniona w krajach DA-CH, odnosimy się tylko do wiadomości e-mail, z których korzystasz na dalszym etapie procesu sprzedaży. 

Na przykład, czy ciągle walczysz o uzyskanie odpowiedzi od potencjalnych klientów, gdy kontaktujesz się po zimnym telefonie przez e-mail? Nie masz pewności, jak pisać przekonujące biuletyny, ogłoszenia o produktach lub zaproszenia na wydarzenia za pośrednictwem poczty e-mail? 

A może masz problem z byciem sprytnym i przekonującym w e-mailach sprzedażowych ? 

Nadzieja nie jest stracona! Nadal istnieje wiele powodów, aby nadal używać poczty e-mail jako strategii sprzedaży. Oto kilka statystyk dotyczących e-maili, które powinieneś znać jako specjalista ds. Sprzedaży:  

Wiadomości e-mail mogą określić kurs zamknięcia. Jak i kiedy zdecydujesz się wysłać e-mailem do potencjalnych klientów, może pomóc ci sfinalizować umowę z potencjalnym klientem. Ewentualnie może to odstraszyć potencjalnego klienta, jeśli nie wyślesz mu we właściwym czasie właściwych informacji.

Może wpłynąć na doświadczenia Twoich klientów. Rozpoczęcie właściwej relacji z klientem – również poprzez dalsze wiadomości e-mail, ma kluczowe znaczenie dla tego, jak będą postrzegać całe swoje doświadczenia z Twoją firmą. Dodatkowo, jeśli wszystko pójdzie dobrze, może to przygotować grunt pod długą, dochodową relację.  

Działania e-mail marketingu i sprzedaży nie znikną w najbliższym czasie. Ale dobrą wiadomością jest to, że istnieje kilka sposobów na uatrakcyjnienie e-maili. 

Twój kuloodporny szablon wiadomości e-mail ze sprzedażą 

Oczywiście chcemy również udostępnić Ci szablon, którego możesz użyć w nadchodzących e-mailach sprzedażowych. Pokażemy Ci odpowiednio, co jest ważne i jak możesz pisać.

Pobierz teraz
Zapoznałem się z polityką prywatności  i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych.
Jak sprawić, by potencjalni klienci B2B otwarli Twój e-mail sprzedażowy?

Po pierwsze, musisz się upewnić, że potencjalni klienci OTWÓRZ swój e-mail sprzedaży. Twój e-mail może być czystym złotem, ale nie przyniesie żadnego efektu, gdy docelowi odbiorcy przeniosą go bezpośrednio do kosza — lub nawet pomyślą, że jest to spam.

1.  Przyciągnij uwagę swoim tematem (i pierwszym zdaniem) 

Wiersz tematu (i pierwsze zdanie e-maila) jest zazwyczaj pierwszą rzeczą, jaką potencjalny klient lub klient zobaczy po otrzymaniu od Ciebie wiadomości e-mail. 

Nasza wskazówka numer jeden to krótkie i kuszące tematy. Celem Twojego tematu jest wzbudzenie zainteresowania i zdziwienia, więc potencjalny klient jest zmuszony otworzyć Twój e-mail, aby dowiedzieć się więcej. Unikaj zbytniego sprzedawania, ponieważ jest to najszybszy sposób, w jaki potencjalny klient kliknie „usuń”. Staraj się być indywidualny! Zajmij się bardzo konkretnymi sprawami, dzięki czemu od samego początku budujesz zaufanie u potencjalnego klienta. 

Oto kilka przykładów wierszy tematu, które działają:  

Pytanie dotyczące [wstaw cel lub problem potencjalnego klienta] 
[Wzajemne połączenie] zalecane, aby się połączyć 
XX wskazówek/pomysłów do rozwiązania [wstaw punkt bólu] 
Czy mogę ułatwić Ci życie o 25 procent? 

Około 33 procent odbiorców wiadomości e-mail otwiera wiadomości e-mail na podstawie samego tematu. Temat jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych elementów e-maili sprzedażowych i marketingowych. Jeśli chcesz zmniejszyć ryzyko oflagowania przez spam lub po prostu usunięcia, upewnij się, że Twoje wiersze tematu są odpowiednie i odnoszą się do treści wiadomości e-mail.

sprzedaż-e-maile-po-numerach

Źródło: www.copper.com

2.  Upewnij się, że Twój adres e-mail jest niezawodny, bezpieczny i oznaczony nazwą domeny Twojej firmy

Ta rada może być bez podawania, ale upewnij się, że adres e-mail, z którego wysyłasz wiadomości e-mail dotyczące sprzedaży B2B, jest profesjonalny i oznaczony nazwą domeny Twojej firmy. Upewnienie się, że Twój adres e-mail wydaje się profesjonalny i wiarygodny, zwiększy szanse, że Twój potencjalny klient otworzy, a nawet odpowie na Twój e-mail.

Twoi potencjalni klienci muszą zaufać Tobie jako nadawcy, aby otworzyć, przeczytać, a nawet odpowiedzieć na Twoje e-maile dotyczące sprzedaży. Oto kilka wskazówek, dzięki którym Twój adres e-mail będzie wyglądał wiarygodnie i bezpiecznie: 

Unikaj używania bezpłatnych adresów poczty internetowej. Na przykład mogą to być Gmail, Outlook, Yahoo, adres itp. Zamiast tego użyj adresu e-mail zarejestrowanego w nazwie domeny Twojej firmy. To nie tylko sprawi, że będziesz wyglądać bardziej wiarygodnie, ale pomoże w rozpoznawaniu marki. 

Unikaj używania adresów „brak odpowiedzi” . Jak sama nazwa wskazuje, może to być mylące dla potencjalnego klienta, gdy otrzyma wiadomość e-mail i może szybko nacisnąć „usuń” . Głównym celem e-maili sprzedażowych B2B jest uzyskanie odpowiedzi i otwarcie drzwi do rozmowy z potencjalnym klientem.

Dopasuj „Od” do swojego adresu e-mail.  Najlepiej upewnij się, że Twoje imię i nazwisko nadawcy i adres e-mail pasują do siebie. Gdy te dwie rzeczy są różne, może to zmylić odbiorców Twoich e-maili, ponieważ mogą nie być pewni, z kim naprawdę rozmawiają. Podejmując ten ważny krok, będziesz w stanie nawiązać prawdziwe połączenie, pokazując, że po drugiej stronie wiadomości e-mail jesteś prawdziwą osobą. 

3.  E-maile uzupełniające powinny zawierać dotyk „Czy otrzymałeś mój e-mail sprzed dwóch dni?”

Jeśli zauważysz, że wysyłasz wiele e-maili do swoich potencjalnych klientów i otrzymujesz bardzo niewiele odpowiedzi lub wcale, możesz zastanowić się, jak ustrukturyzować swój e-mail uzupełniający, aby w końcu otrzymać odpowiedź od potencjalnego klienta.  

Dalsze wiadomości e-mail są istotną częścią Twojej strategii i jeśli nie włączasz tego do codziennej rutyny, możesz rozważyć ponowne rozważenie. E-maile uzupełniające mają wyższy współczynnik odpowiedzi , przy czym pierwszy e-mail uzupełniający powoduje  40% wzrost  współczynnika odpowiedzi w porównaniu z pierwszą wiadomością e-mail.  

Oto kilka wskazówek, jak stworzyć idealny e-mail uzupełniający , który zapewni Ci tak zasłużoną odpowiedź: 

Zawsze zaczynaj od nowej wiadomości e-mail. Może być kuszące, aby po prostu „odpowiedzieć wszystkim” na ostatnią wiadomość, aby pokazać wątek wiadomości, ale to nie jest świetna strategia. Będziesz chciał traktować każdą kontynuację jako pustą kartę z potencjalnym klientem. To idealny czas na przetestowanie nowych tematów, formatu wiadomości, wezwania do działania, a może dowcipów lub memów.

Nie sprawdzaj zbyt szybko. Wytrwałość jest jedną z największych cech dobrych sprzedawców, ale dalsze działania związane ze sprzedażą będą wymagały odrobiny cierpliwości . Twój potencjalny klient jest zajęty codziennym obciążeniem pracą i prawdopodobnie szczególnie zajęty zarządzaniem problemem, który próbujesz rozwiązać. Najlepszą praktyką sprawdzania wiadomości e-mail jest odczekanie trzech dni od ostatniej wysyłki.

E-mail uzupełniający jest ważnym krokiem w procesie, ale wymaga cierpliwości i strategii. Chociaż nieotrzymywanie wiadomości z powrotem może być frustrujące, zachowaj cierpliwość i dostosowuj swój e -mail , a możesz być zaskoczony, że przy trzecim lub czwartym uzupełnieniu potencjalny klient jest gotowy do zakupu Twojego rozwiązania. 

sprzedaż-e-maile-po-numerach

Źródło: www.activecampaign.com

5 najważniejszych elementów  wiadomości e – mail o  świetnej sprzedaży dla  potencjalnych klientów B2B (na które będą  chcieli odpowiedzieć ) 

Wiemy, że może to być frustrujące, gdy spędzasz swój cenny czas na tworzeniu i wysyłaniu — uważasz, że jest to idealne e-maile sprzedażowe — i nigdy nie otrzymujesz odpowiedzi od potencjalnego klienta lub potencjalnego klienta. Przygotowaliśmy listę pięciu najważniejszych elementów wspaniałych e-maili sprzedażowych B2B, które zwiększą Twój wskaźnik odpowiedzi.

1.  Zachowaj krótki i słodki e-mail 

Czy kiedykolwiek otworzyłeś e-mail tylko po to, by zdać sobie sprawę, że jest za długi, więc po prostu klikasz „usuń”? (w porządku, nie powiemy szefowi, że nie czytasz jego długich e-maili). Twój potencjalny klient również nie chce czytać długich e-maili. Treść wiadomości e-mail powinna być krótka, słodka i rzeczowa .

Twoja kopia treści powinna przekazywać wartość Twojej firmy, produktu lub rozwiązania , które pomoże rozwiązać problemy lub wyzwania potencjalnych klientów. Unikaj prostego kopiowania i wklejania propozycji wartości firmy i oświadczeń do wiadomości. Zamiast tego spróbuj zadawać pytania lub przedstawiać interesujące fakty, które zainteresują potencjalnego klienta. 

Oto kilka przykładów, w jaki sposób możesz rozpocząć e-mail, aby utrzymać zaangażowanie potencjalnego klienta:  

Czy jest coś, co chciałbyś zrobić, aby poprawić strategię swojej firmy? 
Czy [korzyść, jaką Twoja firma może zapewnić potencjalnemu klientowi] jest obecnie dla Ciebie priorytetem? 
Gratulujemy [nowej roli, awansu, wygranej w sprzedaży itp.]
Zauważyłem, że [wstaw problem potencjalnego klienta] i wiem, jak mogę pomóc. 

Wysyłanie wiadomości e-mail do potencjalnego klienta to nie czas na kopiowanie i wklejanie ogólnej prezentacji windy, która może być nieautentyczna dla Twojego głosu. Zamiast tego jest to okazja do szybkiego nawiązania kontaktu i natychmiastowego zapewnienia wartości potencjalnemu nowemu klientowi . W końcu spersonalizowane e-maile mogą skutkować  o 14 procent większą liczbą kliknięć. Warto  więc poświęcić kilka dodatkowych minut na personalizację wiadomości e-mail . 

Nie masz pojęcia, jak spersonalizować swój e-mail? Z DataBotem otrzymasz odpowiednie wiadomości i wywołasz wydarzenia dotyczące firmy lub skontaktujesz się bezpośrednio na swoją skrzynkę e-mail! Dowiedz się, jak to działa tutaj.

2. Dołącz   wezwanie  do działania (lub naturalny następny krok)

Możesz napisać najlepszy temat i treść wiadomości e-mail, ale jeśli zlekceważysz zamknięcie i zapomnisz o wezwaniu do działania, Twoja ciężka praca będzie marnotrawstwem.  

Zamknięcie wiadomości e-mail jest ważne i może okazać się jedną z najtrudniejszych części wersji roboczej wiadomości e-mail. Jeśli czujesz, że nie wiesz, co zrobić, aby zakończyć e-maile sprzedażowe, zastanów się nad kontekstem e-maila i tym, co tak naprawdę chcesz, aby potencjalny klient zrobił po przeczytaniu.  

Oto kilka przykładów, które pomogą Ci zacząć: 

Czy powinienem poświęcić trochę czasu w naszym kalendarzu na dalsze omówienie [problemu, rozwiązania, potrzeby itp.]? 
Daj mi znać, co ma dla Ciebie sens i jakie są kolejne kroki. 
Czy masz jeszcze jakieś pytania , które mogę wyjaśnić? 
Daj mi znać, czy [cel biznesowy] jest dla Ciebie teraz priorytetem, czy jest to cel na przyszłość, o którym chcesz porozmawiać w późniejszym terminie. 

Po przedstawieniu potencjalnemu klientowi kolejnego kroku, nie zapomnij dołączyć podpisu. Twój podpis nie powinien rozpraszać ani odwracać uwagi od prawdziwego celu wiadomości e-mail. Najlepszą formułą podpisu jest imię i nazwisko, stanowisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail oraz linki do kanałów mediów społecznościowych i strony internetowej Twojej firmy. Unikaj obrazów i cytatów, ponieważ mogą rozpraszać i spamować.

3.  Personalizacja  to KLUCZ !

Nie lekceważ potęgi personalizacji. Kiedy ludzie otrzymują spersonalizowane treści, czują się wyjątkowi i tak, jakbyś poświęcił czas na spersonalizowanie ich wiadomości. Istnieją statystyki potwierdzające moc personalizacji: 

Spersonalizowane wiadomości e-mail poprawiają współczynnik klikalności wiadomości e-mail o 14 procent i współczynniki konwersji o 10 procent .
Spersonalizowane kampanie e-mailowe generują o 20 procent więcej możliwości sprzedaży w porównaniu z niespersonalizowanymi e-mailami.
Spersonalizowane wezwania do działania zapewniają o 42% wyższy współczynnik konwersji w porównaniu ze zwykłymi wezwaniami do działania. 
31 procent konsumentów jest bardziej skłonnych do zakupu, jeśli ich treść jest spersonalizowana .

Spersonalizowane wiadomości e-mail to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie szans na otrzymanie odpowiedzi. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć personalizację, wypróbuj te proste poprawki, aby rozpocząć: 

Użyj imienia i nazwiska potencjalnego klienta w e-mailu lub nawet w temacie. 
Personalizuj w oparciu o osobowość kupującego , co oznacza, że ​​dostosuj swoje treści do jego problemów i korzyści, jakie potencjalny klient odniesie przy zakupie produktu lub rozwiązania — w tym momencie przydatne są zdarzenia wyzwalające. Jeśli użyjesz  narzędzia do analizy sprzedaży , wskaże Ci ono ważne wydarzenia (np. ekspansja, zmiana w zarządzie, nowe biuro), na których możesz zbudować swoją pocztę e-mail 

Spersonalizuj, dodając komplement do wiadomości e-mail. Na przykład możesz powiedzieć, że jesteś pod wrażeniem działań marketingowych potencjalnych klientów lub że niedawno przeczytałeś informację prasową o strategicznym nowym zatrudnieniu lub przejęciu. 

Personalizuj na podstawie tego, co wiesz o ich istniejącym stosie technologicznym, personelu, bieżących tematach i nie tylko — zajrzyj na stronę potencjalnego klienta, aby dowiedzieć się więcej! 

Gdy przećwiczysz personalizację w swoich e-mailach, za każdym razem będzie to łatwiejsze i będziesz cieszyć się większą liczbą odpowiedzi od zainteresowanych potencjalnych klientów.

4.  Porzuć formalność

Twoje e-maile sprzedażowe to nie czas na formalne formalności. Będziesz chciał przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów swoją personalizacją i umiejętnością dotarcia od razu do punktu, w którym się znajdujesz. Twój potencjalny klient nie będzie pod wrażeniem twojej formalnej struktury i pisarstwa, zamiast tego zapamięta ten dowcipny komentarz lub wzmiankę o jego ulubionej restauracji.

Bardziej prawdopodobne jest, że formalnie napisana wiadomość e-mail zostanie usunięta. Pisanie konwersacyjne i swobodne to najnowszy trend w poszukiwaniu e-maili. Te konwersacyjne i dyskretne e-maile z większym prawdopodobieństwem uspokoją Twojego potencjalnego klienta i pomogą Ci, gdy zaczniesz budować tę ważną relację. 

Wskazówka: jeśli wiesz, że osoba lub firma, do której piszesz, też lubi to w nieco bardziej swobodny sposób , możesz również spróbować dołączyć do wiadomości e-mail zabawnego GIF-a lub mema.

5.  Użyj dowodu społecznego

Dowód społeczny to tajna broń w sprzedaży i marketingu B2B. Jeśli masz już grupę zadowolonych klientów, którzy kochają Twój produkt, nie ma lepszego sposobu, aby potencjalni klienci Ci uwierzyli, niż czytanie historii sukcesu Twoich klientów. 

Historie sukcesu lub cytaty sprawiają, że Twoja oferta jest nie tylko bardziej przekonująca, ale także bardziej poważna i trafna  . mniej spamu. Postaraj się dołączyć dowód społecznościowy w e-mailach sprzedażowych w podpisie e-mail. Jeśli nie chcesz „chwalić się” firmami, które od razu chwalą Twoje rozwiązanie, możesz również zaprojektować podpis z linkiem do Twojej strony Capterra lub G2 — to  zawsze dobry znak, aby prowadzić na takie platformy; to znaczy, że nie masz nic do ukrycia. 

Jeśli masz również stronę z historiami sukcesu klientów, to również warto spróbować.

Unikaj tych typowych błędów e-mail związanych z poszukiwaniem B2B

Nawet nie zdając sobie z tego sprawy, możesz popełniać błędy w e-mailach sprzedażowych, które mogą skutkować niskimi współczynnikami kliknięć  i bliskim brakiem odpowiedzi. Lub, jeśli odniosłeś przyzwoity sukces ze swoją strategią e-mailingu, zawsze dobrze jest odświeżyć niektóre z tych typowych błędów, aby upewnić się, że Twoje e-maile są na najwyższym poziomie i przekształcić potencjalnych i potencjalnych klientów B2B w prawdziwych klientów.

e-maile sprzedażowe tak, a czego nie

Źródło: www.superoffice.com

Przeczytaj, a następnie ponownie przeczytaj swój e-mail, zanim klikniesz Wyślij

Jednym z największych błędów jest wysłanie e-maila przed jego korektą . Dodatkowo, jeśli spędzasz dużo czasu na pisaniu spersonalizowanego e-maila, chcesz mieć pewność, że wysyłasz go do właściwego kontaktu . Oto kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę podczas sprawdzania e-maili sprzedażowych:

Upewnij się, że wszystko jest napisane poprawnie .
Przestrzegaj dobrych reguł gramatycznych . 
Upewnij się, że poprawnie wpisałeś nazwę potencjalnego klienta . 
Dokładnie sprawdź nazwę firmy potencjalnego klienta i to, co oferujesz. 
Sprawdź, do kogo zamierzasz wysłać wiadomość e-mail i upewnij się, że jest to właściwy adres e-mail . 

Poświęcając dodatkową minutę na ponowne przeczytanie e-maila przed kliknięciem wyślij, możesz uniknąć popełnienia błędu w e-mailach wypełnionych błędami, które mogą spowodować, że potencjalny klient po prostu kliknie „usuń”.

Zakopywanie (lub po prostu nieuwzględnianie ) twojej prośby

Twoje e-maile do potencjalnych klientów B2B powinny służyć celowi . Niezależnie od tego, czy szukasz potencjalnego klienta, aby umówić się na spotkanie, czy też klikasz na swoją witrynę, aby dokonać zakupu, w wiadomości e-mail powinien być jasny cel . Ważne jest, aby komunikacja e-mailowa z potencjalnym klientem była jak najbardziej przejrzysta, aby nie zmyliła go Twoja wiadomość.

Jest jednak cienka linia, której nie chcesz przekraczać. Jeśli podasz zbyt wiele wezwań do działania lub sprzecznych wezwań do działania , może to wprowadzić w błąd lub przytłoczyć potencjalnego klienta. Zapewnij potencjalnemu klientowi jedno, naturalne wezwanie do działania , dopasowane do kontekstu wiadomości e-mail.

Unikaj kopiowania i wklejania (lub pamiętaj o ponownym  sformatowaniu ) 

Czy kiedykolwiek otrzymałeś wiadomość e-mail, która została wyraźnie ułożona z kopiami i wklejonymi informacjami ? Jeśli nie masz pewności, co mamy na myśli, jedną z najczęstszych oznak jest to, że czcionka, rozmiar lub kolor jednego akapitu może nieznacznie (lub oczywiście) różnić się od drugiej kopii w wiadomości e-mail. 

Ten powszechny błąd występuje, gdy informacje są kopiowane i wklejane do wiadomości e-mail bez usuwania formatowania . Ten błąd może bardzo rozpraszać potencjalnych klientów.  Jeśli brzmi to jak popełniony wcześniej błąd, rozważ usunięcie formatowania.

Upewnij się, że wyłapałeś ten powszechny błąd podczas korekty i usuń lub zaktualizuj formatowanie! Nie można sformatować wiadomości w celu łatwej czytelności

Dzwoniąc do potencjalnych klientów, łatwo jest przekazać swój punkt widzenia za pomocą niewerbalnych wskazówek komunikacyjnych, takich jak ton głosu, modulacja głosu, a nawet gesty rąk. Poczta e-mail to inna historia i możesz łatwo przekazać swój punkt widzenia lub podkreślić wagę, korzystając z funkcji formatowania w treści wiadomości e-mail . 

Jeśli Twoja wiadomość e-mail jest dłuższa niż akapit, rozważ skorzystanie z następujących opcji formatowania, które pomogą Ci przekazać swój punkt widzenia: 

Pogrub  lub  kursywę  informacje, które potencjalny klient musi przeczytać. 
Wykorzystaj punktory, aby podzielić akapit (upewnij się, że punktory zawierają ważne informacje, które mają znaczenie dla potencjalnego klienta). 

Należy zauważyć, że możesz przesadzić z formatowaniem, a wiadomość e-mail może w rzeczywistości być bardziej rozpraszająca niż przekonująca. Pamiętaj, aby używać formatowania strategicznie, aby przekazać ważne punkty.

W tym uszkodzone lub nieistotne linki

To naturalne, że umieszczasz w wiadomościach e-maile łącza prowadzące do Twojej witryny, łącza do harmonogramu lub do odpowiedniej treści, która może zainteresować potencjalnego klienta.  Jednym z fatalnych błędów, jakie możesz popełnić w swoich e-mailach, jest umieszczanie uszkodzonych linków, które albo prowadzą potencjalnego klienta do nieistotnych treści, albo do stron z błędem 404. Jest to nie tylko denerwujące dla czytelnika , który jest gotowy do podjęcia działań, ale może go odwrócić i odwrócić jego uwagę od e-maili sprzedażowych. Może to skutkować powolną odpowiedzią lub całkowitym brakiem odpowiedzi.  

Nasza wskazówka: dokładnie sprawdź wszystkie swoje linki, gdy ponownie czytasz i poprawiasz treść. Przetestuj swoje e-maile z innymi partnerami handlowymi lub przyjaciółmi przed wysłaniem.

Narzędzia e-mail, które mogą pomóc Twojemu zespołowi sprzedaży w tworzeniu wiadomości e-mail, które spodobają się Twoim potencjalnym klientom

Jeśli chcesz, aby ludzie odpowiadali na Twoje e-maile i ostatecznie zamienili Twoje firmy w lojalnych klientów, pomocne mogą być narzędzia poczty e-mail. 

Jednak tworzenie doskonałych e-maili sprzedażowych i marketingowych B2B może zająć ogromną część Twojego czasu. W rzeczywistości badania sugerują, że sprzedawcy spędzają 21 procent swojego dnia na pisaniu e-maili. Kiedy spędzasz tak dużo czasu po prostu pisząc swoje e-maile, odwraca to twoją uwagę od faktycznej sprzedaży. Chociaż poczta e-mail jest świetnym narzędziem sprzedaży, spędzanie zbyt dużej ilości czasu na znajdowaniu adresów e-mail , planowaniu spotkań i tworzeniu wiadomości e-mail może być marnotrawstwem.  

Oto lista niektórych z naszych ulubionych rozwiązań do tworzenia, wysyłania i zarządzania e-mailami sprzedażowymi B2B:

DataBot

DataBot to świetne narzędzie, które zbiera aktualne dane o ponad 24 milionach firm na rynku europejskim, od rejestrów handlowych po strony internetowe firm, serwisy informacyjne, media społecznościowe i nie tylko.

Profil firmy w DataBot

Korzystanie z DataBota w działaniach sprzedażowych i marketingowych

Jako przedstawiciel handlowy potrzebujesz aktualnych informacji na temat swoich celów, w tym odpowiednich danych kontaktowych, stanowisk, informacji o firmie i nie tylko. DataBot udostępnia wszystkie te informacje na łatwej w obsłudze platformie. Oto kilka głównych korzyści , jakie mogą osiągnąć przedstawiciele handlowi podczas wdrażania Echobota: 

Znaczna oszczędność czasu:  Uzyskaj dostęp do wszystkich istotnych informacji o firmie, aby pomóc w podejmowaniu opartych na danych decyzji dotyczących tego, które firmy najprawdopodobniej będą potrzebować Twojego rozwiązania. 

Dostęp do ekskluzywnych danych:  Odblokuj dostęp do kluczowych informacji o potencjalnych klientach, takich jak brakujące adresy e-mail, sprawozdania finansowe, terminy, wiadomości i nie tylko. Te informacje nie tylko pozwolą Ci spersonalizować swoją ofertę, ale pozwolą Ci zidentyfikować możliwości dosprzedaży i sprzedaży krzyżowej. 

Bądź na bieżąco:  Uzyskaj dostęp do aktualnych informacji, takich jak adresy e-mail i numery telefonów, aby nie marnować cennego czasu na stare kontakty lub osoby, które nie podejmują decyzji. 

Zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony danych RODO:  uzyskaj spokój ducha, wiedząc, że wszystkie Twoje dane pochodzą z bezpiecznych i zgodnych źródeł.  

Nigdy nie przegap okazji dzięki wydarzeniom wyzwalającym:  Otrzymuj informacje o nowościach firmy, alertach, kontaktach i nie tylko bezpośrednio na swój adres e-mail. 

Najważniejszą częścią DataBota jest to, że Twoje zespoły sprzedażowe uzyskają dostęp do cennych dodatkowych informacji o Twoich potencjalnych klientach, co pozwoli na bardzo spersonalizowane e-maile. Te dodatkowe dane zmienią Twoje e-maile dotyczące sprzedaży z ogólnych na strategiczne.

Calendly

Calendly to zautomatyzowane rozwiązanie do planowania kalendarza, które usuwa ręczne planowanie spotkań z zapełnionej listy rzeczy do zrobienia. Pozwól potencjalnym klientom umówić się na spotkanie jednym kliknięciem przycisku.

Używanie Calendly do e-maili sprzedażowych

Jednym z największych celów e-maili sprzedażowych jest rozmowa telefoniczna lub umówienie się na spotkanie z potencjalnym klientem. Ale jeśli spędzasz dużo czasu na koordynowaniu harmonogramów, przechodzeniu tam i z powrotem przez e-mail i ręcznym konfigurowaniu zaproszeń e-mail, nadszedł czas, aby zmienić swoje podejście. Jest to nie tylko czasochłonne dla Ciebie, ale może też wpłynąć na wrażenia Twojego potencjalnego klienta . Oto jak Calendly może uprościć proces planowania: 

Twórz proste reguły:  w Calendly możesz skonfigurować preferencje dotyczące spotkań i dostępność. 

Udostępnij swój link:  po prostu umieść link do Calendly w wiadomościach e-mail do potencjalnych klientów, aby mogli zarezerwować dla Ciebie czas, bez kłopotów z chodzeniem tam i z powrotem. 

Zarezerwuj:  gdy potencjalny klient wybierze termin, to spotkanie zostanie automatycznie dodane do kalendarza. 

Efektywność i eliminacja kłopotów z planowaniem spotkań z potencjalnymi klientami pozwoli Ci bardziej skoncentrować się na zamknięciu tej ważnej transakcji.

Crystal

Crystal pozwala zintegrować informacje dotyczące osobowości DISC z wiadomościami e-mail dotyczącymi sprzedaży. Jeśli nie znasz DISC, jest to ugruntowana i godna zaufania struktura behawioralna, której organizacje używają do zrozumienia typów osobowości. Ta wiedza pomaga w skutecznej komunikacji , budowaniu skutecznych zespołów, efektywnym szkoleniu, rozwijaniu i utrzymywaniu najlepszych talentów.

Korzystanie z Crystal w wiadomościach e-mail dotyczących sprzedaży

Gdy zespoły sprzedażowe używają Crystal w swoich e-mailach z potencjalnymi klientami, są w stanie zaimplementować spostrzeżenia dotyczące osobowości w swoich wiadomościach. Oto, w jaki sposób Crystal może pomóc Ci w strategii e-mailowej sprzedaży B2B

Przewiduj czyjąś osobowość dzięki rozszerzeniu Crystal Chrome . 
Wzbogać swoje zrozumienie konta poza ogólnymi spostrzeżeniami potencjalnych klientów i punktami danych.  Możesz dowiedziećsię , jak motywować swoich klientów i potencjalnych klientów na podstawie danych osobowych. 

Rozmowa z potencjalnymi klientami w sposób, z którym będą się łączyć i rezonować z nimi, może zwiększyć Twoje szanse na zamknięcie transakcji.

Kliknij ocenęŹródło: www.snov.io 

Vidyard

Vidyard  to internetowa platforma wideo, która pozwala zwiększyć liczbę leadów , przyspieszyć publikację i zachwycić klientów.

Używanie Vidyard do e-maili sprzedażowych

Spraw, aby Twoje e-maile były bardziej interesujące i wciągające, dodając filmy w swoim ciele. Dzięki Vidyard nagrywaj i wysyłaj filmy za pomocą kilku kliknięć. To narzędzie jest idealne dla zapracowanych sprzedawców , którzy próbują spersonalizować wiadomość e-mail i nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.

Mailchimp

Mailchimp jest jednym z najbardziej znanych narzędzi do automatyzacji poczty e-mail! Ogólnie rzecz biorąc, narzędzia do śledzenia poczty e-mail są przydatne w sprzedaży B2B, aby śledzić wskaźniki otwarć, czyli inaczej – sukces, na przykład e-maili sprzedażowych.

Używanie Mailchimp do e-maili sprzedażowych

Dlaczego zastanawiasz się, dlaczego korzystasz z narzędzia do e-mail marketingu do e-maili sprzedażowych? Mailchimp oferuje znacznie więcej niż zwykle: zysk ze śledzenia wiadomości e-mail, analizy wiadomości e-mail i testów A/B.

Zacznij wysyłać e-maile sprzedażowe B2B, które zachwycą i skonwertują Twoje perspektywy

E-maile sprzedażowe B2B mogą pomóc w zamknięciu tej wielkiej transakcji. Dzięki odpowiedniej strategii i podejściu możesz skutecznie tworzyć spersonalizowane, angażujące i dokładne e-maile , które z pewnością zachwycą Twoich potencjalnych klientów B2B i pomogą Ci sfinalizować tę ważną transakcję.

Twój kuloodporny szablon wiadomości e-mail ze sprzedażą 

Oczywiście chcemy również udostępnić Ci szablon, którego możesz użyć w nadchodzących e-mailach sprzedażowych. Pokażemy Ci odpowiednio, co jest ważne i jak możesz pisać.

Pobierz teraz
Zapoznałem się z polityką prywatności  i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych.

Tagi: B2B, Pozyskiwanie potencjalnych klientów, Zasięg B2B, Poszukiwanie B2B, Wiadomości sprzedażowe B2B, Sales Intelligence B2B, Pitch sprzedaży B2B, Strategie sprzedaży, Sprzedaż

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.