“OPEN BUSINESS & SUBSCRIPTION”
MODEL PRACY
Open Business
jest to kolaboracja różnych podmiotów w celu wypracowania najbardziej innowacyjnych rozwiązań. Model ten zakłada dużą otwartość i transparentność Yellow Pages LIMTED która decyduje się udostępnić swoje własne produkty i usługi oraz zachęcić do współpracy inne firmy, również konkurencyjne. W modelu tym Grupa bez obaw prezentuje tylko własne rozwiązania, oraz swoich Partnerów.
W trakcie oceny potencjału współpracy przekazuje do wglądu wszystkie wzorce stosowanych umów i formularzy zachęcając do wnoszenia poprawek. Obecni Uczestnicy Grupy to 12 Spółek i są to Spółki technologiczne, internetowe, medialne, inwestycyjne i jedna prawnicza w zakresie realizacji przepisów o ochronie danych osobowych – RODO, GDPR UK, CCPA.
Subskrypcyjny
Kontrahent realizuje co miesięczną opłatę jako użytkownik wybranej opcji biznesu. Jest to opłata za otrzymane na określony czas prawa użytkowania dóbr intelektualnych jakim są Bazy B2B Yellow Pages™ Dodatkowa opłata dotyczy usług wspierających – Serwery, Administracja danymi osobowymi, praca Inspektora Ochrony Danych. W Modelu to Kontrahent musi uiszczać opłatę regularnie. Model ten nie tylko daje duży komfort klientowi, który nie musi dokonywać ryzykownych transakcji zakupu baz danych, ale także Grupie, która ma możliwość precyzyjnego zaplanowania przychodów.
[1] Indywidualne normy pozyskiwania Klientów.
Grupa nie poszukuje Klientów i nie sprzedaje Baz B2B i B2C. Wybrany Przedstawiciel Grupy samodzielnie wybiera potencjalnych Kontrahentów i Partnerów na Rynku EU i UK, poprzez własne obserwacje. Nie bez znaczenia jest widoczna opinia i dopasowanie personalne, wychodząc z założenia, że biznes tworzą Ludzie.
[2] Dobre i sprawdzone normy negocjacji handlowych.
1. Etap pierwszy: Open Business – Wyznaczony przedstawiciel Grupy prezentuje w formie rozmowy telefonicznej wszystkie rozwiązania. Model ten cechuje duża otwartość i brak ograniczeń czasowych – Grupa nie pogania i dopytuje się. Celem jest uzyskanie samodzielnej i przemyślanej decyzji potencjalnego Kontrahenta.
2. Etap drugi: Open Business – Wyznaczony przedstawiciel Grupy różnych podmiotów prezentuje w formie PowerPoint i/lub PDF wszystkie rozwiązania bez oferty cenowej. W tym modelu wyznaczony przedstawiciel Grupy różnych podmiotów dostarcza do Zarządu Spółki potencjalnego Klienta wszystkie wzorce dokumentów: umowy, załączniki, wzory audytów, szczegółowy opis produktów i usług oraz statystki w Excel oraz PDF – do poznania i zaakceptowania przed podpisaniem umowy przez Stronę. Model ten cechuje duża otwartość i transparentność organizacji bez podejrzeń i podpisywania NDA Grupa udostępnia modele i wzorce swoich działań i zachęca do współpracy.
3. Etap trzeci: Open Business – Wyznaczony przedstawiciel Grupy różnych podmiotów prezentuje w formie PowerPoint i/lub PDF wszystkie innowacyjne rozwiązania, wzorce dokumentów oraz ofertę cenową. Model ten cechuje duża otwartość i transparentność organizacji. Grupa daje możliwość wyboru własnej oferty cenowej oraz wybór terminu rozpoczęcia umowy.
4. Etap czwarty: Open Business – Wyznaczony przedstawiciel Grupy różnych podmiotów monitoruje decyzyjność potencjalnego Klienta ale nigdy nie wywiera presji pytając „czy już macie decyzję do zakupu”. Model ten cechuje duża otwartość i transparentność organizacji i spokój w oczekiwaniu na decyzję Klienta bez wywierania presji. To Klient musi być przekonany o słuszności swojego wyboru.
5. Etap piąty: Open Business – Wyznaczony przedstawiciel Grupy różnych podmiotów odbiera decyzję o wyborze usługi oraz jej cenie i akceptuje ją albo odrzuca. Kiedy jest akceptacja Stron co warunków umowy, to bez zbędnej zwłoki Przedstawiciel Grupy wysyła pocztą wszystkie dokumenty niezbędne do podpisania umowy przez Kontrahenta.
6. Etap szósty: Model subskrypcyjny – Kontrahent realizuje co miesięczną opłatę jako użytkownik wybranej opcji biznesu. Dokładnie jest to opłata za otrzymane na określony czas prawa użytkowania dóbr intelektualnych jakim są Bazy B2B. Dodatkowa opłata dotyczy usług wspierających – Serwery, Administracja danymi osobowymi, praca Inspektora Ochrony Danych. Opłata uiszczana jest regularnie w formie: 1 – opłaty Direct Debet lub 2 – przedpłaty na podstawie przesłanej Faktury Pro Forma, lub 3 – na podstawie Faktury z terminem zapłaty.
[3] Normy realizacji umowy zasadniczej.
1. Etap pierwszy: Open Business – Wyznaczony pracownik Grupy (ASI, Inżynier, Programista) przygotowuje środowisko punktu dostępu do usługi na Serwerze i domenie Grupy pod adresem pl.yellow.scot lub innym dla usługi leasing Baz B2B Online. Grupa zapewnia utrzymanie Serwera i Baz B2B Online w pełni zgodnie z RODO w 99.9999% Czas wydania panelu: 30 dni od podpisania umowy. Okres ten jest płatny.
1.1. Etap pierwszy: Open Business – Wyznaczony pracownik Grupy (ASI, Inżynier, Programista) przygotowuje środowisko punktu dostępu do usługi na Serwerze i domenie Grupy pod adresem databot.pl1 dla usługi 1 – Inteligentny Marketing B2B, 2 – Inteligentna Sprzedaż B2B. Systemy są w rozbudowie przez Spółkę zależną Data Robot, INC PLC, do dnia 15.10.202
2. Etap drugi: Open Business – Wyznaczony pracownik (ADO) Grupy przygotowuje dokumentację aktualizacyjną, dane logowania oraz przewodniki i instrukcje dla pierwszego użycia Baz B2B Online jeżeli jest taka potrzeba. Czas wykonania: w trakcie 30 dni białych od dnia podpisania umowy.
3. Etap trzeci: Open Business – Wyznaczony zespół (Business) w Grupie monitoruje kontynuację biznesu, poprzez: badania działania systemu, wystawianie faktur i przypomnień, wystawianie Licencji i nowych Sub Licencji, ogólny kontakt pomocy z Klientem. Każdy zespół w Grupie kontaktuje się tylko i wyłącznie z działami/osobami upoważnionymi przez Klienta. Czas obsługi: przed w trakcie i po zakończonej umowie, tak długo jak to niezbędne.
[4] Normy realizacji umowy powierzenia danych osobowych.
1. Administrator – zapewnia środki techniczne i organizacyjne dla ochrony przetwarzanych danych osobowych. Przygotowanie Serwera pl.yellow.scot, datahub.com.pl aktualizacja i szyfrowanie plików, przygotowanie dokumentacji i inne, kontaktowanie się tylko z osobami uprawnionymi, zgodnie z RODO.
W szczególności:
wsparcie dla Procesora:
Codzienne monitorowanie kampanii i wspieranie;
1.1. Codzienne monitorowanie przetwarzania danych osobowych i utrzymanie Serwera
1.2. Prowadzenie dokumentacji równolegle do dokumentacji Procesora;
1.3. Codzienna komunikacja z podmiotem przetwarzającym Procesorem;
1.4. Monitorowanie trwających kampanii;
1.5. Inne na żądanie IOD.
2. Inspektor Ochrony Danych – IOD pomaga Administratorowi oraz Podmiotowi przetwarzającemu dane we wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych.
W szczególności:
2.1.informowanie i doradzanie Administratorowi oraz Podmiotowi przetwarzającemu, jak również ich pracownikom, w zakresie ich obowiązków wynikających z przepisów prawa o ochronie danych;
2.2. monitorowanie zgodności organizacji z wszystkimi przepisami prawa dotyczącego ochrony danych, w tym audyty, działania podnoszące świadomość, a także szkolenia dla personelu zajmującego się przetwarzaniem danych;
2.3. udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania;
2.4. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób fizycznych składających wnioski i żądania dotyczące przetwarzania ich danych osobowych i wykonywania ich praw;
2.5. współpraca z organami ochrony danych i pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organów ochrony danych w kwestiach związanych z przetwarzaniem.
Obietnica Grupy jest taka, że IOD jest niezwłocznie włączany we wszystkie sprawy organizacji dotyczące ochrony danych osobowych. IOD nie będzie otrzymywać od Administratora ani Podmiotu przetwarzającego żadnych instrukcji dotyczących wykonywania swoich zadań. IOD bezpośrednio podlega najwyższemu kierownictwu Grupy.
[5] Normy kontaktów wzajemnych.
Należy być w pełni świadomym, że przy tak dużym zakresie przetwarzania Baz B2B Online które zawierają dane osobowe, to obsługa musi być realizowana bardzo skrupulatnie i codziennie. Dlatego aż : –
Cztery działy w Grupie pracują dla Klienta w związku z zawartymi umowami i są to:
ARGONAUTS MEDIA GROUP PLC;
KRÓLEWSKI REJESTR SĄDOWY 15346250 Share Capital GBP 200 000
KRÓLEWSKI URZĄD SKARBOWY HRMC BRCT00002026157
CITY LONDON 1 New Street Square, London EC4A 3HQ England
1. Business (obsługa umowy zasadniczej, faktury, polecenia): SuccessTeam@
2. Administrator (administracja danymi osobowymi, RCP, PD): Data.Controller@
3. Oficer Ochrony Danych (monitorowanie ochrony danych, reakcje): DPO@
4. Administrator Systemów Informatycznych (monitorowanie systemu): Postmaster@
Zatrudniamy osoby niepełnosprawne
Czas pracy jest zmianowy:
Poniedziałek – piątek:
9.00 – 12.30 Lunch 13.15
13.15 – 21.00
Sobota:
9.00 – 12.30 Lunch 13.15
13.15 – 21.00
Niedziela:
11.00 – 12.30 Lunch 13.15
13.15 – 16.00
Ilość telefonów oraz e-maili nie jest limitowana i wysyłane są do osób/pracowników Klienta na podstawie zgłoszenia uprawnień i są wcześniej zatwierdzone przez Administratora.
Uwagi:
Kontakty prywatne nie są akceptowane.
Grupa posiada Ład Korporacyjny. Spółka jest w takcie pozyskiwania ISO.